Ważne przedmioty | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman poradnik Hitman
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Poniżej znajduje się zestawienie najważniejszych przedmiotów, które możesz zebrać podczas rozgrywania misji "Situs Inversus" gry Hitman. Te obiekty oraz wszystkie pozostałe zaznaczone zostały na mapie szpitala Gama w Hokkaido znajdującej się na jednej z poprzednich stron poradnika.
- Łom (Crowbar)
- Klucz francuski (Wrench), Śrubokręt (Screwdriver)
- Jednorazowe urządzenie szyfrujące (Disposable scrambler)
- Paczka papierosów (Pack of cigarettes)
- Toksyna botulinum (Botulinum toxin)
- Trucizna ryby fugu (Fugu fish poison)
- Trutka na szczury (Emetic rat poison)
- Lista zabójstw Ericha Sodersa (Erich Soders' kill list)
- Pilot neuroczipa (Neurochip remote control)
- Notatki asystenta naukowego (Research assistant's notes)
- Uniwersalny czip RFID (RFID master chip)
- Zabójczy pojemnik z komórkami macierzystymi (Lethal stem cell container)
- Katana
Łom (Crowbar)
Łom paradoksalnie jest jednym z ważniejszych przedmiotów misji w Hokkaido. Możesz go używać do otwierania zamkniętych szafek i jest to bardzo przydatne, gdyż skrywają one niezwykle wartościowe przedmioty. Szafki są w następujących miejscach:
- Apartament Agenta 47 (M8,2) - Trutka na szczury, monety.
- Apartament Jasona Portmana (M8,5) - Toksyna botulinum.
- Szafka na korytarzu (M8,2) - Klucz francuski.
- Pomieszczenie monitoringu (M8,6) - Jednorazowe urządzenie szyfrujące.
- Pomieszczenie wydziału badań (M8,38) - Paczka papierosów.
Łom możesz odnaleźć w pomieszczeniu ze skrytką z pigułkami i śpiącym strażnikiem na tyłach szpitala (M8,3).
Klucz francuski (Wrench), Śrubokręt (Screwdriver)
Przedmioty te mogą ci się przydać do wchodzenia w interakcje z otoczeniem - klucz francuski m.in. do sabotowania lampy gazowej i zakręcenia zaworu zimnej wody, a śrubokręt m.in. do sabotowania przedłużaczy i przebicia beczki z benzyną. Klucz francuski odnajdziesz w zamkniętej szafce na korytarzu (M8,2) (wymagane posiadanie łomu) oraz w garażu (M8,4). Śrubokręt odnajdziesz obok pojazdu zaparkowanego na górskiej ścieżce (M8,5) oraz w małym pomieszczeniu obok krematorium w kostnicy (M8,8).
Jednorazowe urządzenie szyfrujące (Disposable scrambler)
Urządzenie szyfrujące znajduje się w szafce w pomieszczeniu monitoringu (M8,6). Jeśli masz w planach otwarcie jej to musisz wejść w posiadanie łomu (M8,3) i dodatkowo nie dać się przyłapać pracownikom ochrony (wyeliminuj ich wcześniej, bo usłyszą hałas nawet stojąc plecami do Agenta 47). Pozyskane urządzenie pozwoli ci "za darmo" otworzyć jedne wybrane drzwi. O wiele lepiej jest jednak otworzyć z jego pomocą jedną z lodówek w piwnicy (M8,27). Wejdziesz dzięki temu w posiadanie uniwersalnego czipu pozwalającego na odblokowywanie drzwi bez ograniczeń.
Uwaga - Do otwarcia lodówki w kostnicy możesz też użyć nieopisanej karty magnetycznej, która znajduje się w gabinecie dyrektora szpitala na poziomie 3 (M8,9). Trudniej jest jednak dotrzeć do gabinetu.
Paczka papierosów (Pack of cigarettes)
Paczki papierosów możesz użyć przy planowaniu morderstwa Yuki Yamazaki, czy to dostarczając ją do jej apartamentu (M8,6) czy do jej prywatnego stolika w restauracji (M8,18). Paczkę najprościej możesz pozyskać docierając do apartamentu Amosa Dextera (M8,2).
Inne miejsce odnalezienia paczki to zamknięta szafka w pomieszczeniu lekarzy w szpitalu (M8,38). Oprócz tego możesz odebrać paczkę jednemu z majstrów przechadzających się na tyłach szpitala (M8,9), ale musiałbyś go zaatakować.
Toksyna botulinum (Botulinum toxin)
Jest to śmiertelna trucizna, którą możesz użyć do zamordowania zarówno Yuki Yamazaki (zatrucie butelki w apartamencie lub sushi w restauracji) jak i Ericha Sodersa (zatrucie komórek macierzystych). Toksynę możesz odnaleźć w zamkniętej szafce w apartamencie Jasona Portmana (M8,5) (wymagane dysponowanie łomem) oraz w pomieszczeniu rehabilitacyjnym na poziomie 3 szpitala (M8,40).
Trucizna ryby fugu (Fugu fish poison)
Jest to śmiertelna trucizna, którą możesz przygotować w bardzo prosty sposób. Zabierz z kuchni (M8,4) lub z restauracji (M8,22) nóż kuchenny i dotrzyj z nim do małego pomieszczenia z rybą fugu (M8,10). Użyj tam noża żeby pociąć rybę. Trucizny fugu możesz użyć do zamordowania zarówno Yuki Yamazaki (zatrucie sushi w restauracji (M8,19)) jak i Ericha Sodersa (zatrucie komórek macierzystych).
Trutka na szczury (Emetic rat poison)
Trutka na szczury nie jest tak ważna w misji w Hokkaido jak wymienione wyżej śmiertelne trucizny, aczkolwiek nie oznacza to, że jest ona bezużyteczna. Możesz użyć jej do zatrucia dyrektora szpitala lub innego pracownika placówki. Wszystko to ma na celu zdobycie nowego przebrania.
Trutki odnajdziesz w narożniku w kuchni (M8,9) oraz w zamkniętej szafce w apartamencie Agenta 47 (M8,1) (musisz posiadać łom).
Lista zabójstw Ericha Sodersa (Erich Soders' kill list)
Lista zabójstw zapisana jest na małym i łatwym do przeoczenia nośniku pendrive podłączonym do laptopa w apartamencie Yuki Yamazaki (M8,7). Z przedmiotem tym możesz dotrzeć do jednego z pomieszczeń przy sali operacyjnej w szpitalu (M8,33) i wgrać tam listę na komputer. Sprawi to, że główny chirurg zainteresuje się danymi z pendrive'a. Wszystko to jest powiązane z jedną z metod na zamordowanie Ericha Sodersa (szczegóły na kolejnych stronach poradnika).
Pilot neuroczipa (Neurochip remote control)
Pilot znajduje się w jednym z pomieszczeń sypialnych na poziomie 1 (M8,11). Możesz z jego pomocą wpłynąć na działanie czipa umieszczonego w ciele Kustosza. Postać ta przebywa w kostnicy (M8,27) i "zhakowanie" czipa może ci ułatwić zamordowanie Ericha Sodersa. Więcej informacji znajduje się na jednej z kolejnych stron opisu przejścia.
Notatki asystenta naukowego (Research assistant's notes)
Notatki znajdują się w jednym z niepilnowanych przez nikogo pomieszczeń sąsiadujących z kostnicą (M8,26). Ich przejrzenie pozwoli ci dowiedzieć się o neuroczipie Kustosza i jest to powiązane z jedną z Możliwości (Opportunity) na zamordowanie Ericha Sodersa.
Uniwersalny czip RFID (RFID master chip)
Czip to bardzo wartościowe znalezisko, gdyż po zdobyciu go będziesz mógł otwierać wszystkie drzwi na mapie (mowa o tych z zamkami elektronicznymi). Jest to szczególnie przydatne jeśli masz w planach ukończenie misji bez zmiany przebrania. Musisz dotrzeć do kostnicy (M8,27) i zainteresować się pokazaną na powyższym obrazku lodówką. Do otwarcia jej należy użyć jednorazowego urządzenia szyfrującego z pomieszczenia monitoringu (M8,6) lub nieopisanej karty magnetycznej z biura dyrektora (M8,9). Otwarcie drzwi lodówki doprowadzi do uratowania Smitha i oprócz tego będziesz mógł zabrać czip.
Uwaga - Jeśli powtarzasz misję to możesz też dostarczyć urządzenie szyfrujące do jednej ze skrytek Agencji. Nie będziesz wtedy musiał w ogóle odwiedzać ani pokoju monitoringu ani biura dyrektora.
Zabójczy pojemnik z komórkami macierzystymi (Lethal stem cell container)
Komórki macierzyste są składowane w małym pomieszczeniu niedaleko krematorium i kostnicy (M8,29). Po dotarciu na miejsce możesz użyć śmiertelnej trucizny (botulinum, fugu) do skażenia komórek. Z nowo pozyskanym pojemnikiem możesz następnie udać się do pomieszczenia kontrolnego komórek macierzystych (M8,31) i doprowadzić do śmierci Ericha Sodersa.
Katana
Przedmiot ten nie przyda ci się podczas zaliczania misji w Hokkaido po raz pierwszy, aczkolwiek katana powiązana jest z niektórymi drobnymi wyzwaniami tej misji, jak również z dostępną w Japonii eskalacją. Katanę możesz odnaleźć w apartamencie Yuki Yamazaki (M8,6). Oprócz tego będzie ona wbita w ziemię jeśli zdecydujesz się na rozpoczęcie misji na ścieżce górskiej w przebraniu wojownika ninja (M8,17).