Odnalezienie bunkra i opuszczenie terenu misji | Kolorado - Bojownicy o wolność poradnik Hitman
Ostatnia aktualizacja: 7 lutego 2017
Gra pozwoli ci na odwiedzenie bunkra dopiero po tym jak wyeliminujesz wszystkie cztery cele misji "Bojownicy o wolność". Dzieje się tak dlatego, że tuż po jego zbadaniu będziesz musiał skorzystać z wyjścia i zakończyć misję. Metody infiltracji bunkra opisane zostały poniżej.
Przedostanie się do bunkra
Zanim dotrzesz do bunkra konieczne będą poczynienie pewnych przygotowań. Jeśli do tej pory nie odwiedzałeś piwnicy głównego domu (M7,36) to musisz odblokować sobie do niej przejście. Drzwi prowadzące do piwnicy (M7,31)(M7,32) są zamknięte. Musisz w rezultacie użyć łomu lub wytrycha lub dysponować kluczem do piwnicy. Klucz znajduje się w małym garażu obok domu (M7,11), ale o wiele łatwiej możesz wejść w jego posiadanie badając zwłoki Ezry Berga po tym jak go zabijesz.
Odblokowanie sobie przejścia do piwnicy to nie koniec przygotowań, bo wejście do bunkra w piwnicy (M7,37) ma skaner twarzy. Problem ten najłatwiej można rozwiązać poprzez wejście w posiadanie maski. Udaj się w tym celu na piętro domu i odszukaj drukarkę 3D (M7,17). Zaczekaj aż jeden z hakerów opuści to pomieszczenie i uruchom drukarkę. Ponownie wyjdź z pokoju i zaczekaj aż drukarka zakończy pracę. Dopiero wtedy po raz drugi do niego wejdź i zabierz maskę twarzy Seana Rose'a. Z maską dotrzyj do skanera i użyj jej żeby otworzyć bunkier.
Uwaga - Alternatywnie możesz też dotrzeć z ciałem Seana Rose'a do skanera twarzy, ale byłoby to bardzo kłopotliwe. Musiałbyś go zabić w jakimś dogodnym miejscu w głównym domu i pozbyć się po drodze wszystkich wrogów, którzy mogliby podnieść alarm.
Zbadanie bunkra
Po dotarciu do bunkra musisz jedynie zbadać trzy interaktywne obszary w nim - dużą tablicę, mniejszą boczną tablicę oraz biurko. Po wykonaniu tych wszystkich czynności odblokowane zostanie wyjście (M7,38).
Inne wyjścia z mapy
W misji "Bojownicy o wolność" zmuszony jesteś do skorzystania z wyjścia znajdującego się w bunkrze, ALE w opcjonalnych kontraktach oraz w eskalacjach możesz docierać do innych wyjść z farmy. Oto one:
- Południowa brama (M7,39)
- Brama frontowa (M7,10)
- Most (M7,11)
- Rzeka (M7,12)
- Quad (M7,9) - w tym przypadku musisz dysponować kluczykami do quada, które są ukryte w południowej chatce (M7,4)