Hitman: Przebrania, Marrakesz - Złota klatka | Solucja poradnik Hitman
Ostatnia aktualizacja: 30 kwietnia 2020
Przebrania
W Marrakeszu możesz natrafić na wiele przebrań, które pomogą Agentowi 47 w realizacji wytycznych niezbędnych do pozytywnego ukończenia misji. Przy zmienianiu odzienia warto pamiętać o ukrywaniu ciał - ich odnalezienie może skutecznie pokrzyżować nasze plany "zgrabnego" przejścia etapu - oraz ogłuszaniu przeciwników (ponieważ ich zabijanie obniża naszą ocenę końcową). Tym razem bohater zapozna się z garderobą skorumpowanych wojskowych, grubych ryb polityki, a także mieszkańców Marrakeszu, którzy próbują odnaleźć się w niecodziennej, dosyć napiętej sytuacji politycznej. Ubranie wszystkich strojów odblokuje osiągnięcie "Kameleon".
- Klasyczny garnitur agenta 47 / garnitur letni
- Dyrektor
- Majster
- Sklepikarz
- Sprzedawca jedzenia
- Żołnierz
- Pracownik lokalnej drukarni
- Elitarny żołnierz
- Kelner
- Kamerzysta
- Pracownik ochrony konsulatu
- Masażysta
- Woźny konsulatu
- Oficer
- Więzień
- Wróżbita
- Stażysta z konsulatu
Klasyczny garnitur agenta 47 / garnitur letni
Podstawowe przebranie Agenta 47 w misji rozgrywającej się na terenie Marrakeszu. Nie daje dostępu do żadnej strefy - możliwym jest wyłącznie poruszanie się po ulicach miasta oraz na targowisku i placu przed ambasadą.
Dyrektor
Ubranie dyrektora możesz zdobyć na piętrze sklepu z dywanami (M5,26) - przebywa tam emerytowany dyrektor szkoły (M5,3), który wolny czas spędza na pisaniu politycznej powieści sensacyjnej. Jego kremowy garnitur z dopasowanym, eleganckim kapeluszem, jest atrakcyjny wyłącznie pod względem wizualnym - nie daje nam jednak możliwości wkraczania do żadnej ze strzeżonych stref. Zdemaskować nas może syn dyrektora, Marwan - sprzedaje dywany w sklepie na poziomie pierwszym.
Majster
Przebranie majstra można uzyskać w bardzo łatwy sposób. Wystarczy, przy pomocy śrubokrętu, wywołać zwarcie w źródle zasilania budki telefonicznej (M5,3) na końcu ulicy. Po chwili majster przyjdzie skorzystać z telefonu i prąd uziemi go raz na zawsze. Niestety, przy takim rozwiązaniu zabijesz osobę postronną, co wpływa na całkowity wynik misji. Ubranie możesz uzyskać również przez ogłuszenie majstra - albo przy wspomnianej budce telefonicznej, albo w magazynie (M5,2).
Sklepikarz
Ubranie to nie daje Agentowi 47 żadnych profitów i nie umożliwia przejścia do strzeżonych obszarów. Nasz protagonista może je jednak pozyskać przez ogłuszenie (lub zabicie) jednego z handlarzy w dowolnym sklepie na terenie całej mapy.
Sprzedawca jedzenia
Strój sprzedawcy jedzenia, podobnie jak strój sklepikarza, urozmaica jedynie wachlarz dostępnych przebrań w tej misji - jest jednak trudniejszy do zdobycia bez wykrycia, ponieważ sprzedawcy jedzenia spędzają czas głównie na straganach targowych, gdzie przechadza się wielu gapiów.
Żołnierz
Znajdując się obok budki telefonicznej na końcu ulicy (M5,3) możesz przy pomocy monety zwabić do zaułku żołnierza. Po obezwładnieniu go należy pozbyć się również turysty, który może przybiec do miejsca zbrodni zauważając podduszanie żołnierza. Oba ciała możesz jednak schować do znajdującego się w zaułku kontenera. Ubranie żołnierza umożliwi ci publiczne poruszanie się ze zdobytą bronią.
Pracownik lokalnej drukarni
Pracownicy lokalnej drukarni przeważnie znajdują się w grupkach - jest więc trudno pochwycić jednego pracownika i pozbawić go ubrania. Wystarczy jednak, że będziesz śledził drukarza (M5,1) zasugerowanego przez możliwość "o co walczymy" - po żmudnej wędrówce trafisz ze śledzonym pracownikiem do przydrożnej wnęki magazynowej, w której zdobędziesz jego przebranie.
Elitarny żołnierz
Najłatwiej zdobędziesz ten strój wchodząc do tunelu na poziomie 0 przez parking podziemny (co przy okazji da nam osiągnięcie "kreci wybór"). Wyczekując strażnika (M5,2) możesz go obezwładnić, a następnie jego ciało schować do pobliskiej szafy. Strój ten pozwala nam na poruszanie się po całym poziomie 0 w konsulacie, a także w szkole będącej bastionem Zaydana. Agent 47 może zostać w tym stroju rozpoznany przez oficera żołnierzy.
Kelner
Ubranie kelnera możesz uzyskać zakradając się na zaplecze lokalnej palarni i uruchamiając kostkarkę do lodu (M5,5) - poruszony pracującą maszyną kelner wejdzie do pomieszczenia i zajmie się jego naprawą. Właśnie w tej chwili możesz ogłuszyć (lub zabić) kelnera, aby skorzystać z jego ubioru. Należy pamiętać o schowaniu ciała do drewnianej skrzyni, która również znajduje się w pomieszczeniu.
Kamerzysta
Ubranie operatora kamery zdobędziesz obezwładniając kamerzystę (M5,5) w palarni - wystarczy poczekać, aż pójdzie w kierunku łazienki w palarni, a następnie uciszyć go przy umywalce (pamiętaj, aby na końcu ukryć ciało). Ubiór ten pozwala na swobodne poruszanie się na terenie konsulatu. Jego zdobycie powiązane jest z odblokowaniem osiągnięcia "Szczera kamera".
Pracownik ochrony konsulatu
Przebranie daje możliwość swobodnego poruszania się po terenie konsulatu. Jest ono jednak mniej praktyczne, niż ubranie żołnierza, ponieważ większa ilość ludzi jest w stanie nas rozpoznać. Znajdziesz je w stróżówce konsulatu (M5,3) - nic nie stoi jednak na przeszkodzie, abyś unieszkodliwił przy okazji znajdującego się w niej strażnika, z którego również możesz pozyskać ten strój.
Masażysta
Ubranie masażysty (M5,6) możesz zdobyć w konsulacie. Udaj się do pokoju konferencyjnego, w którym masażysta rozmawia przez telefon. Atak na niego zakończy się fiaskiem, ponieważ jest pilnowany przez strażnika, a w dodatku do pokoju co chwile wchodzi pracownik konsulatu. Najlepiej, abyś wywabił masażystę na zewnątrz - w tym celu po prostu włącz telewizor (M5,10). Poirytowany masażysta przejdzie do kuchni, w której możesz go obezwładnić - o ile tylko pracownik ochrony skończy pić kawę i opuści pomieszczenie. Ubranie tego stroju zapewni ci osiągnięcie "silne dłonie".
Woźny konsulatu
Osoba zajmująca się porządkiem i konserwacją jest zazwyczaj "niewidoczna", bo zwyczajnie nie jest ważna - to doskonała przykrywka dla Agenta 47. Strój ten (M5, możesz zdobyć w magazynie za kuchnią - trzeba jednak uważać na pojawiającego się tu co chwilę strażnika. Strój ten jest również dostępny na pierwszym piętrze konsulatu - w składziku gospodarczym (M5,4). Przebranie pozwala na swobodne przemieszczanie się po budynku konsulatu z wyjątkiem jego pomieszczeń znajdujących się pod parterem oraz strefy nagraniowej Clausa Hugo Strandberga. Przykrywkę tę rozpoznaje wyłącznie główny cel, pozostali woźni oraz niektórzy strażnicy konsulatu.
Oficer
Ubranie oficera daje możliwość poruszania się bez ograniczeń po całym obszarze szkoły - przede wszystkim strój ten gwarantuje jednak możliwość dostania się do biura Zaydana. Zdemaskować może cię wyłącznie generał oraz pozostali oficerowie. Ponadto w tym przebraniu możesz wydawać rozkazy podkomendnym o niższej randze wojskowej - jest to niemalże konieczne do eliminacji generała przy wykorzystaniu możliwości "Waśń". Ubranie stroju oficera odblokowuje również osiągnięcie "Spocznij!", a także wprowadza miły dla oka szczegół - żołnierze salutują i stają na baczność, gdy koło nich przechodzisz.
Więzień
Ubranie więźnia zdobędziesz w celi znajdującej się na terenie szkoły (M5,6). Jego ubranie jest niezbędne do wykorzystania możliwości "Waśń". Co ciekawe - jeśli prawdziwego więźnia ogłuszysz i schowasz do szafy, a sam nie postanowisz zastawić na Zaydana pułapki, ten widząc puste krzesło ogłosi alarm i poruszy wszystkich żołnierzy do poszukiwania zbiega.
Wróżbita
Na pierwszy rzut oka przebranie wróżbity jest nie do zdobycia - siedzi on bowiem bez przerwy na rogu dwóch bardzo ruchliwych ulic (M5,8). Wystarczy jednak podarować mu 5 monet - co skutkuje odblokowaniem osiągnięcia "Aż się prosi" - aby mężczyzna wstał i powędrował w głąb miasta. Udając się za nim dotrzesz do domu wróżbity (M5,24), gdzie możesz bez świadków go obezwładnić. Dzięki przebraniu się za wróżbitę zdobędziesz osiągnięcie "wysoki, łysy nieznajomy" - warto przy tym nie zabijać mężczyzny, ponieważ dodatkowo odblokujesz achievment o nazwie "przyszłe wydarzenia". Wykończenie
Stażysta z konsulatu
Ubranie to możesz zdobyć w ubikacji na parterze konsulatu - to do niej uda się stażysta z konsulatu (M5,9), jeżeli zatrujesz jego wodę (stojącą na blacie recepcji) przy pomocy trutki na szczury (M5,16). Pracownika należy ogłuszyć i pozostawić w kabinie. Uważaj na strażników odwiedzających toaletę. Lepiej, abyś był od niej daleko, gdy ciało zostanie odnalezione.