Hitman: Trening | Prolog poradnik Hitman
Ostatnia aktualizacja: 30 kwietnia 2020
Arrival; Guided Training
Początkowe etapy gry Hitman są bardzo liniowe. Musisz wykonywać w nich czynności w bardzo ścśle ustalony sposób i ma to na celu przedstawienie podstaw gry (infiltracja, przebrania, pozostawanie w ukryciu, eliminacja celu misji).
Po znalezieniu się na lądowisku wejdź do bazy w górach i obejrzyj cut-scenkę. Wkrótce rozpocznie się pierwszy trening, którego celem będzie zamordowanie Kalvina Rittera przebywającego na jachcie. Podejdź do pomostu prowadzącego na jacht, a dowiesz się, że nieupoważnione osoby nie mogą z niego skorzystać. Udaj się w stronę strefy załadunkowej. Musisz zakraść się od tyłu do mechanika, ogłuszyć go i zaciągnąć jego ciało do toalety. Zabierz następnie jego strój żeby pozyskać przebranie mechanika (Mechanic disguise). Możesz już skorzystać z pobliskiej platformy (tej dla samochodów) żeby wejść na pokład jachtu.
Omiń ostrożnie kolejnych mechaników przebywających na poziomie 0 jachtu (jeden z nich mógłby rozpoznać Agenta 47 pomimo jego przebrania). Wejdź po schodach na poziom 1 i zgodnie z sugestią gry użyj instynktu żeby zlokalizować Rittera - powinien on przebywać gdzieś w pobliżu baru. Wyrusz za celem misji. Zostaniesz zatrzymany przy schodach prowadzących na poziom 2, albowiem do tej części jachtu mają dostęp tylko członkowie załogi.
Skieruj się do kuchni zlokalizowanej na poziomie 1 jachtu. Zajdź od tyłu przebywającego tu członka załogi, ogłusz go, schowaj jego ciało w dużej lodówce i załóż przebranie członka załogi (Yacht crew disguise). Możesz już wybrać dowolne schody prowadzące na poziom 2. Odszukaj ponownie Rittera (nie daj mu się zauważyć, bo rozpozna Agenta 47), ustaw się przy pobliskim barku i wciśnij klawisz wmieszania się w tłum. W tym stanie nie musisz się obawiać wykrycia, ale nie możesz też wykonywać żadnych dodatkowych czynności.
Zaczekaj aż Ritter spotka się z Panem Norfolkiem. Wyruszą oni do kwatery Rittera i musisz zacząć za nimi podążać. Przy wejściu do kwatery stoi strażnik, który nie wpuści do środka Agenta 47. Zamiast tego zlokalizuj boczną otwartą okiennicę i użyj jej żeby przedostać się do środka. Ustaw się tu przy ścianie, zaczekaj aż Norfolk odwróci się i wybierz z inwentarza pistolet z tłumikiem (ICA19). Zastrzel Rittera. Po wykonanym zabójstwie opuść kwaterę ponownie przechodząc przez okno.
Musisz teraz opuścić jacht. Nie wybieraj głównego pomostu, bo zostałbyś rozpoznany przez stojących tam członków załogi. Zamiast tego powróć na poziom 0 i ponownie przejdź po platformie dla samochodów. Powróć do miejsca startu i wejdź w interakcję z oznaczonym samochodem.