Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman - poradnik do gry

Hitman - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman poradnik Hitman

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

W misji "Situs Inversus" gry Hitman dostępnych jest aż 19 strojów i ich lista znajduje się poniżej. W sprawnym przemieszczaniu się po niemal całej mapie może ci w szczególności pomóc przebranie ochroniarza, choć wiele innych również jest dość wartościowych.

Uwaga - Przebrania wojownika ninja nie odnajduje się nigdzie na mapie. Jest ono dostępne tylko dzięki wybraniu unikalnego miejsca startu. Nie jest ono też wliczane do wymagań wyzwania Kameleon (Chameleon) dotyczącego założenia wszystkich przebrań.

Przebranie pacjenta VIP - Tobias Rieper (VIP Patient - Tobias Rieper)

Przebranie Tobiasa Riepera - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie Tobiasa Riepera

Misję domyślnie rozpoczynasz właśnie wcielając się w Tobiasa Riepera (M8,1) będącego pacjentem szpitala o statusie VIP-a. Agent 47 może w tym stroju odwiedzać jedynie ogólnodostępne obszary szpitala. Mowa tu w szczególności o restauracji, spa oraz ogrodzie. Grając jako pacjent nie jest możliwe otwieranie drzwi prowadzących do części szpitala zarezerwowanych dla jego pracowników (wyjątkiem jest oczywiście użycie jednorazowego urządzenia szyfrującego lub uniwersalnego czipu RFID).

Przebranie pacjenta (Patient)

Przebranie zwykłego pacjenta - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie zwykłego pacjenta

Przebranie to nie wyróżnia się niczym szczególnym od wspomnianego wyżej stroju Tobiasa Riepera, albowiem korzystając z niego będziesz miał identyczne uprawnienia. Biały strój pacjenta możesz odnaleźć w łazience apartamentu Agenta 47 (M8,1). Opcjonalnie możesz go zdobyć np. atakując jednego z pacjentów w toalecie na poziomie 1 (M8,16).

Przebranie pacjenta VIP - Amos Dexter (VIP Patient - Amos Dexter)

Przebranie Amosa Dextera - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie Amosa Dextera

Apartament Amosa Dextera (VIP-a poznasz po kapeluszu i fioletowym stroju) znajduje się tuż obok apartamentu należącego do Agenta 47 (M8,2) i to właśnie tam najlepiej jest się na niego zaczaić (możesz przejść po gzymsie, wejść do apartamentu Dextera w stroju lekarza lub zakraść się tam podążając za nim), gdyż próba ataku na niego w innych częściach szpitala (np. w restauracji) może zostać łatwo odnotowana. Amos Dexter nie posiada żadnych specjalnych uprawnień i może podróżować jedynie po ogólnodostepnych obszarach kliniki.

Przebranie pacjenta VIP - Jason Portman (VIP Patient - Jason Portman) - możliwość Przemiana

Jasona możesz zaatakować gdy pojawi się w toalecie, ale wcześniej wyeliminuj innego pacjenta - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Jasona możesz zaatakować gdy pojawi się w toalecie, ale wcześniej wyeliminuj innego pacjenta

Apartament Jasona Portmana (poznasz go po bandażach okrywających głowę) znajduje się na poziomie 0 kliniki obok apartamentu Yuki Yamazaki (M8,3). Portman to zaskakująco ważna osoba w tej lokacji. Możesz wykorzystać to, że ma planowane spotkanie z chirurgiem i przedostać się dzięki temu do głównego budynku szpitala. W takiej sytuacji musisz jednak szybko działać, gdyż po upływie kilku minut od momentu rozpoczęcia misji Portman zostanie wezwany przez interkom i okazja do zaliczenia związanej z nim Możliwości (Opportunity) o nazwie Przemiana zostanie utracona.

Portmana najłatwiej jest zaatakować gdy dotrze do toalety na poziomie 1 szpitala (M8,16), aczkolwiek musisz odpowiednio wcześniej pozbyć się przebywającego tu innego pacjenta i schować jego ciało w jednej z kabin. Alternatywnie możesz wykorzystać to, że Agent 47 przypomina Helmuta Krugera, do którego Portman również pragnie się upodobnić. Po podejściu do Portmana zwróci on uwagę na wygląd głównego bohatera i zacznie za nim podążać. Jeśli zdążysz (Portman po chwili straci zainteresowanie) to możesz go w ten sposób odciągnąć w jakieś ustronne miejsce.

Jeśli zdołałeś zdobyć przebranie Jasona Portmana to poczekaj aż zostaniesz wezwany i dotrzyj do miejsca spotkania z jednym z lekarzy (M8,21). Zaprowadzi on głównego bohatera do pomieszczenia rehabilitacyjnego (M8,39).

Uwaga - Jeżeli zdobyłeś jakąś broń lub inny zakazany przedmiot to możesz go przeszmuglować na teren głównego budynku szpitala, albowiem Jason Portman nie zostanie przeszukany przez strażników. Za wykonanie tej czynności zostaniesz zresztą nagrodzony zaliczeniem jednego z drobnych wyzwań.

Portman może podróżować po poziomie 3 szpitala - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Portman może podróżować po poziomie 3 szpitala

Jeżeli "przejąłeś tożsamość" Jasona Portmana to zostanie on doprowadzony przez lekarza do pomieszczenia rehabilitacyjnego na poziomie 3 szpitala (M8,39). Czeka Cię tam spotkanie z jednym z chirurgów, który zdejmie Agentowi 47 bandaże. Po oględzinach (kolejne zaliczone małe wyzwanie) możesz wykorzystać okazję, że znalazłeś się sam na sam z chirurgiem i zaatakować go żeby w prosty sposób pozyskać nowe (cenne) przebranie (nie zapomnij o szybkim schowaniu jego ciała!).

Jeśli nie zdążyłeś z dopadnięciem Portmana to odnajdziesz go w dalszej części misji podróżującego po różnych częściach piętra 3 szpitala. Możesz go wtedy zaatakować np. gdy zatrzyma się w pobliżu wejścia do pomieszczenia sterowania defibrylatorem (M8,37).

Przebranie Jasona Portmana - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie Jasona Portmana

Podstawowym zastosowaniem przebranie Jasona Portmana jest opisane wyżej łatwe uzyskanie dostępu do głównego budynku szpitala (i przy okazji zaliczenie jednej z Możliwości). Później traci ono już na znaczeniu, gdyż VIP ten nie ma prawa wstępu do najważniejszych pomieszczeń na poziomie 3 (czyli tych powiązanych z możliwością zamordowania Ericha Sodersa).

Przebranie pracownika ochrony ośrodka (Resort Security)

Przebranie pracownika ochrony ośrodka - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie pracownika ochrony ośrodka

Pracownicy ochrony ośrodka kręcą się po całej mapie i daje ci to w rezultacie sporo możliwości do wejścia w posiadanie przebrania. Możesz tego dokonać nawet na samym początku misji, a mianowicie otworzyć drzwi apartamentu Agenta 47 (M8,1) i użyć dowolnego obiektu do rzucania żeby nakłonić jednego z okolicznych strażników do zbadania źródła podejrzanych dźwięków. Po tym jak pracownik ochrony pojawi się w apartamencie możesz go zaatakować bez ponoszenia ryzyka wykrycia. Inne dobre miejsca to zdobycia tego przebrania to kuchnia (M8,4) gdzie możesz zatruć jeden z posiłków (pracownik ochrony udałby się do toalety) oraz skrytka z pigułkami (M8,12) gdzie przebywa śpiący strażnik.

Strażnicy mogą odwiedzać wybrane obszary zarezerwowane dla personelu placówki. Mowa tu głównie o poziomach 0 i 1 oraz o ścieżkach biegnących obok szpitala, które zlokalizowane są we wschodniej części mapy. Nie mogą oni niestety wchodzić do apartamentów pacjentów. Dodatkowo zabronione jest im przebywanie w kostnicy oraz w głównym budynku szpitala (zostaniesz zatrzymany i zawrócony przy punkcie kontrolnym lub zaatakowany jeśli zostaniesz przyłapany).

Przebranie ochroniarza (Bodyguard)

Przebranie ochroniarza - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie ochroniarza

Przebranie ochroniarza możesz pozyskać niedługo po rozpoczęciu misji. Po dotarciu w pobliże wagonika kolejki górskiej w południowej części mapy (M8,3) wpadniesz na rozmawiających ochroniarzy. Możesz tu użyć dowolnego obiektu do rzucania żeby odłączyć ich od siebie i bezproblemowo wyeliminować jednego z nich. Ochroniarze zajęci są też pilnowaniem głównego budynku szpitala (mają założone czerwone maski) i możesz odciągnąć np. przeciwnika patrolującego korytarz w pobliżu schodów do kostnicy.

To jedno z najlepszych przebrań dostępnych w Hokkaido, albowiem ochroniarze mogą bez żadnych przeszkód podróżować po znacznej części mapy. Nie mają oni jedynie prawa wstępu do apartamentów gości (za wyjątkiem apartamentu Yuki Yamazaki) oraz do sali operacyjnej i przylegających do niej pomieszczeń szpitalnych (są one dostępne tylko dla chirurgów). Do wszystkich pozostałych obszarów możesz wkroczyć bez konieczności odnajdywania kart dostępu czy bycia przeszukiwanym przez innych strażników. Pilnuj się jednak podczas podróżowania po głównym szpitalu oraz w trakcie mijania się z Yuki, bo możesz zostać wykryty przez niektóre osoby nawet pomimo korzystania z przebrania.

Przebranie pracownika ośrodka (Resort Staff)

Przebranie pracownika ośrodka - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie pracownika ośrodka

Przebranie to najłatwiej jest zdobyć docierając do jednego z pomieszczeń pracowniczych gdzie do zabrania jest gotowy strój (M8,1). Nie jest to oczywiście jedyna szansa, bo możesz też np. zatruć odpowiedni posiłek w kuchni (M8,4) i pójść za pracownikiem ośrodka do toalety, czy rozejrzeć się za jakąś pojedynczą osobą z personelu w pobliżu garażu (M8,10) (np. w małej pralni).

Po tym jak awansujesz na jedną z wyższych rang mistrzostwa w Hokkaido będziesz mógł rozpocząć misję w przebraniu pracownika ośrodka.

Pracownicy ośrodka mogą odwiedzać wybrane obszary zarezerwowane dla personelu placówki. Mowa tu głównie o poziomach 0 (kantyna, garaż) i 1 (okolice sauny). Nie mogą oni przebywać w pozostałych częściach mapy i chodzi tu między innymi o apartamenty gości, kostnicę czy główny budynek szpitala.

Przebranie majstra (Handyman)

Przebranie majstra - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie majstra

Przebranie to możesz dość łatwo pozyskać jeśli zdecydujesz się na zaatakowanie majstra przebywającego w garażu (M8,10), czyli tego, który pracuje przy skuterze śnieżnym. Dla pewności dobrze jest go odciągnąć bliżej pojemnika, by po udanym ataku od razu schować jego ciało. Pojedynczy majster przechadza się też często na tyłach szpitala (M8,9), aczkolwiek po wyeliminowaniu go miałbyś problem ze schowaniem jego ciała (zrzucenie go w przepaść oznacza oczywiście śmierć majstra).

Po tym jak awansujesz na jedną z wyższych rang mistrzostwa w Hokkaido będziesz mógł rozpocząć misję w przebraniu majstra.

Majstrowie mogą odwiedzać wybrane obszary zarezerwowane dla personelu placówki. Mowa tu głównie o poziomach 0 i 1 oraz o ścieżkach biegnących obok szpitala, które zlokalizowane są we wschodniej części mapy. Nie mogą oni niestety wchodzić do apartamentów gości szpitala. Dodatkowo zabronione jest im przebywanie w kostnicy oraz w głównym budynku szpitala (zostaniesz zatrzymany i zawrócony przy punkcie kontrolnym lub zaatakowany jeśli zostaniesz przyłapany).

Przebranie kucharza (Chef)

Przebranie kucharza - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie kucharza

Kucharzy możesz przede wszystkim odnaleźć w najbardziej oczywistym miejscu, a mianowicie w kuchni zlokalizowanej na poziomie 0 mapy (M8,4). Możesz odciągnąć z łatwością jednego z nich do bocznego pomieszczenia (M8,10) i tam go zaatakować i schować jego ciało. Innym sposobem na wejście w posiadanie tego przebrania jest sabotowanie skrzynki z bezpiecznikami obok restauracji (M8,18). Krótko po sabotażu na miejscu pojawi się kucharz żeby sprawdzić problem. Niestety lokacja ta utrudnia ukrycie ciała, zaś przerzucenie go przez murek oznaczać będzie śmierć kucharza.

Po tym jak awansujesz na jedną z wyższych rang mistrzostwa w Hokkaido będziesz mógł rozpocząć misję w przebraniu kucharza.

Kucharze mogą odwiedzać kilka dodatkowych obszarów zarezerwowanych dla personelu placówki. Przebranie to nie jest przydatne przy eksploracji szpitala, tylko przy planowaniu pozbycia się innych osób (otrucie dyrektora szpitala lub Yuki Yamazaki). Musisz zachować pewne środki ostrożności, bo mając założone to przebranie możesz zostać rozpoznany przez niektórych innych kucharzy obecnych w kuchni i restauracji.

Przebranie lekarza (Doctor)

Przebranie lekarza - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie lekarza

Strój lekarza możesz pozyskać niedługo po rozpoczęciu misji. Po dotarciu do apartamentu Amosa Dextera (M8,2) (warto przejść po gzymsie rozpoczynając na balkonie apartamentu Agenta 47) możesz mianowicie wcisnąć przycisk i doprowadzić do pojawienia się dwóch lekarzy. Odciągnij jednego z nich w jakieś ustronne miejsce lub wykonaj atak gdy lekarze będą kierowali się w stronę wyjścia z apartamentu. Możesz także doprowadzić do zatrucia jednego z posiłków w kuchni (M8,4) lub butelki w głównym budynku szpitala (M8,31) i następnie zaatakować lekarza po tym jak pojawi się w jednej z toalet.

Lekarze wyróżniają się tym, że mają oni prawo wstępu do apartamentów pacjentów szpitala (oprócz apartamentu Yuki Yamazaki), a także mogą podróżować po głównym budynku placówki medycznej, w którym znajduje się Erich Soders (nie po całym budynku - pomieszczenia tuż przy sali operacyjnej są zarezerwowane dla chirurgów). Nie mają oni niestety prawa wstępu do wielu obszarów dla personelu, czyli tych, w których przebywają pracownicy ochrony, pracownicy ośrodka czy majstrowie. Jeśli zostaniesz przyłapany w takim miejscu to możesz doprowadzić do wszczęcia alarmu.

Przebranie dyrektora szpitala (Hospital Director)

Miejsce gdzie możesz zatruć posiłek dyrektora - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Miejsce gdzie możesz zatruć posiłek dyrektora

To unikalny rodzaj przebrania, gdyż z oczywistych względów na mapie przebywa tylko jeden dyrektor. Osoba ta podróżuje po różnych częściach mapy i najlepiej jest pozbyć się dyrektora dzięki użyciu trucizny. Możesz mianowicie zatruć jego posiłek zlokalizowany w restauracji (M8,17) i wyeliminować go po tym jak już po zatruciu zjawi się w toalecie (M8,16). Akcja ta dokładniej opisana została na jednej z kolejnych stron poradnika.

Przebranie dyrektora szpitala - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie dyrektora szpitala

Po założeniu przebrania dyrektora szpitala możesz komfortowo podróżować po znacznej części mapy. Postać ta ma zbliżone uprawnienia do zwykłych lekarzy, aczkolwiek dyrektor może też odwiedzić swój gabinet w głównym budynku (M8,9) oraz wykonać jedną z kilku czynności związanych z łatwym wyeliminowaniem Yuki Yamazaki (podrzucenie jej zatrutych papierosów lub spotkanie się z nią przy wagoniku kolejki). Uwaga - Grając jako dyrektor szpitala nie możesz wejść do pomieszczeń dostępnych tylko chirurgom. Nie możesz też zostać zauważony na górskiej ścieżce na wschód od szpitala.

Przebranie pracownika kostnicy (Morgue Doctor)

Przebranie pracownika kostnicy - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie pracownika kostnicy

Zgodnie z nazwą na poszukiwania tego przebrania musisz udać się do kostnicy. Lekarzy odnajdziesz w pomieszczeniu z lodówkami (M8,27) oraz ze stołem do oględzin zwłok (M8,28). Możesz z łatwością odciągnąć jednego z nich i pozbyć się go w jakimś ustronnym miejscu. Warto przy okazji dodać, że w kostnicy przebywa Kustosz (powiązany jest on z jedną z Możliwości dotyczących zamordowania Ericha Sodersa), aczkolwiek nie posiada on oddzielnego ubrania i nawet jeśli jego wytypujesz do eliminacji to również pozyskasz przebranie pracownika kostnicy.

Osoby korzystające z opisywanego przebrania mogą przebywać w kostnicy, aczkolwiek nawet po założeniu stroju możesz zostać wykryty przez niektórych innych lekarzy. Mogą oni też odwiedzać wybrane inne pomieszczenia dostępne dla pracowników szpitala.

Przebranie chirurga (Surgeon)

Przebranie chirurga - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie chirurga

Chirurgów spotyka się wyłącznie w głównym budynku szpitala. Jeśli skorzystałeś z przebrania Jasona Portmana to możesz z łatwością wyeliminować jednego z nich w pomieszczeniu rehabilitacyjnym (M8,39). W przeciwnym razie możesz mieć trochę kłopotów z odnalezieniem dobrej okazji do znalezienia się sam na sam z jedną z osób reprezentujących tę profesję.

Po tym jak awansujesz na jedną z wyższych rang mistrzostwa w Hokkaido będziesz mógł rozpocząć misję w przebraniu chirurga.

Chirurdzy mają podobne uprawnienia do opisanych wcześniej lekarzy. Mogą oni jednak dodatkowo wchodzić na teren sali operacyjnej (M8,30) oraz przylegających do niej pomieszczeń. Może ci to znacząco ułatwić wyeliminowanie Ericha Sodersa, aczkolwiek musisz liczyć się z tym, że możesz zostać zdemaskowany przez innego chirurga nawet pomimo korzystania z przebrania.

Przebranie głównego chirurga (Chief Surgeon)

Możesz zaatakować głównego chirurga na tyłach szpitala lub odciągnąć go w ustronne miejsce - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Możesz zaatakować głównego chirurga na tyłach szpitala lub odciągnąć go w ustronne miejsce

W szpitalu przebywa tylko jeden główny chirurg i podróżuje on pomiędzy główną konsolą sterowania (M8,34) i tylnym wyjściem ze szpitala (M8,15). To właśnie tam możesz zdecydować się na atak, aczkolwiek byłby on ryzykowny i musiałbyś pozbyć się ciała poprzez przerzucenie go przez balustradę. O wiele lepiej jest spotkać się z głównym chirurgiem w przebraniu pilota i wyruszyć wraz z nim do skrytki z pigułkami (M8,12). Akcja ta dokładniej opisana została na jednej z kolejnych stron poradnika (jest to Możliwość powiązana z okazją do zamordowania Ericha Sodersa).

Przebranie głównego chirurga - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie głównego chirurga

Główny chirurg ma te same uprawnienia co "zwykli" reprezentanci tej profesji, ALE jako jedyny może też obsługiwać konsolę sterowania robota chirurgicznego (M8,34). Możesz użyć robota do łatwego zamordowania Ericha Sodersa. Uwaga - Nie czuj się zbyt pewnie w stroju głównego chirurga, bo niektóre osoby ze szpitala mogą wszcząć alarm nawet jeśli Agent 47 będzie korzystał z przebrania.

Przebranie pilota śmigłowca (Helicopter Pilot)

Przebranie pilota śmigłowca - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie pilota śmigłowca

Pilot domyślnie krąży wokół lądowiska dla śmigłowców zlokalizowanego na tyłach szpitala (M8,14), aczkolwiek co pewien czas wyrusza też w stronę skrytki z pigułkami (M8,12) i to właśnie wtedy warto go zaatakować. Możesz go wyeliminować w pomieszczeniu z pigułkami (koniecznie pozbądź się wcześniej śpiącego strażnika) lub gdzieś po drodze (w takiej sytuacji zrzuć jego ciało w przepaść).

Grając już jako pilot możesz spotkać się z głównym chirurgiem (M8,15) i jest to powiązane z jednym ze sposobów na wyeliminowanie Ericha Sodersa (szczegóły w dalszej części opisu tej misji). Uwaga - Przy próbie zbliżenia się do tylnego wyjścia do szpitala czeka Cię obowiązkowe przeszukanie przez ochroniarzy. Już po jego zaliczeniu możesz wejść do budynku, ale będziesz musiał uważać na wykrycie przez inne osoby i nie będziesz mógł wchodzić do pomieszczeń medycznych.

Przebranie instruktora jogi (Yoga Instructor)

Instruktora możesz zaatakować np. w garażu albo w małym pokoju obok sauny - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Instruktora możesz zaatakować np. w garażu albo w małym pokoju obok sauny

Instruktor jogi to jedna z "unikalnych" postaci obecnych na mapie. Zazwyczaj przebywa on w pobliżu spa (M8,23). Dwa dobre miejsca do zaatakowanie tej postaci to garaż (M8,10) (musiałbyś najpierw pozbyć się mechanika) oraz boczne pomieszczenie przylegające do sauny (M8,22). W tym drugim przypadku możesz śmiało przeciągnąć jego ciało do pojemnika, bo spa od bocznego pomieszczenia oddziela lustro weneckie.

Przebranie instruktora jogi - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie instruktora jogi

Wejście w posiadanie przebrania instruktora jogi ma przede wszystkim na celu spotkanie się z Yuki Yamazaki i doprowadzenie do jej śmierci podczas lekcji jogi. Opis jak tego dokonać znajduje się na jednej z kolejnych stron poradnika. Instruktor nie posiada niestety żadnych szczególnych uprawnień, tak więc po "wykorzystaniu" jego stroju załóż jakieś bardziej przydatne przebranie.

Przebranie motocyklisty (Motorcyclist)

Przebranie motocyklisty - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie motocyklisty

Po dotarciu do kostnicy (M8,27) możesz odnaleźć martwego motocyklistę w pomieszczeniu z Kustoszem i lodówkami. Możesz przebrać się w jego strój. Przebranie to nie ułatwia w żaden sposób zaliczenia kontraktu w Hokkaido. Jest jedynie wymagane do zaliczenia dwóch drobnych wyzwań w tej misji.

Przebranie baseballisty (Baseball uniform)

Przebranie baseballisty - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie baseballisty

Strój baseballisty możesz odnaleźć w gabinecie dyrektora na poziomie 3 szpitala (M8,9) i możesz tam dotrzeć jako dyrektor szpitala lub zakraść się gdy ochroniarze przestaną obserwować tę okolicę. Przebranie to nie ułatwia w żaden sposób zaliczenia kontraktu w Hokkaido. Jest jedynie wymagane do zaliczenia jednego z drobnych wyzwań w tej misji.

Przebranie wojownika ninja (Ninja)

Przebranie wojownika ninja - Przebrania | Hokkaido - Situs Inversus | Solucja Hitman - Hitman - poradnik do gry
Przebranie wojownika ninja

Przebrania wojownika ninja nie odnajdziesz nigdzie na mapie. Po osiągnięciu dostatecznie wysokiego poziomu mistrzostwa w Hokkaido możesz podczas planowania misji zdecydować się na rozpoczęcie jej w przebraniu wojownika ninja. W takiej sytuacji rozpoczniesz zmagania na górskiej ścieżce (M8,17).

Strój wojownika ninja nie gwarantuje żadnej ochrony. Co więcej, możesz doprowadzić do wszczęcia alarmu nawet podczas pobytu w ogólnodostępnych obszarach (np. w spa czy restauracji). Przebranie to jest potrzebne do ukończenia kilku pobocznych wyzwań (np. Silent Ninja - ukończenie misji nie dając się zauważyć i nie pozostawiając śladów swojej obecności - jego opis jest na jednej z kolejnych stron poradnika).