Hitman: Ważne przedmioty, Marrakesz - Złota klatka | Solucja poradnik Hitman
Ostatnia aktualizacja: 30 kwietnia 2020
Ważne przedmioty
Nie tylko przebrania będą pomocne Agentowi 47 w Marakeszu. Podczas misji nasz łysy protagonista natrafi na wiele przydatnych przedmiotów - poniżej znajduje się lista tych, które są najbardziej potrzebne w zabójstwie zarówno Rezy Zaydana, jak również Clausa Hugo Strandberga.
- Klucz dyrektora
- Narzędzia
- Karta magnetyczna do konsulatu
- Topór bojowy
- Nożyczki, tasaki i noże
- Łom
- Klucz do Shisha Café
- Karta członkowska do Courtyard Club
- Kluczyki do samochodu pracowników konsulatu
- Kluczyki do wojskowej ciężarówki
- Słoik z pigułkami ze śmiertelną trucizną / Fiolka z zabójczą trucizną
- Szabla
Klucz dyrektora
Jedną z możliwości ułatwiających przejście misji, na jakie natrafisz w Marrakeszu, jest wykorzystanie uniwersalnego klucza (M5,2). Otwiera on wszystkie drzwi w szkole, w której Zaydan urządził sobie główną kwaterę - jest więc olbrzymią pomocą przy eliminacji naszego celu. Klucz ten znajdziesz, zgodnie z podsłuchanymi słowami Marwana, na pierwszym piętrze sklepu z dywanami - leży na stoliku obok pochłoniętego pracą emerytowanego dyrektora szkoły, który przechowuje go w charakterze pamiątki. Zabranie klucza skutkuje zdobyciem osiągnięcia "powrót do szkoły".
Narzędzia
Klucz francuski oraz śrubokręt (M5,7) - idąc od miejsca, w którym docelowo rozpoczynasz misję - znajdziesz po lewej stronie, przed sklepem z dywanami. Naprzeciwko znajduje się stragan ze zdobionymi talerzami oraz glinianymi wazami.
Karta magnetyczna do konsulatu
Karta magnetyczna do konsulatu może się znaleźć w twoim posiadaniu, jeżeli obezwładnisz (lub zabijesz) byłą szefową ochrony konsulatu (M5,8), którą spotkasz na dachu jednego z budynków.
Topór bojowy
Tę broń obuchowo-sieczną (M5,5) znajdziesz w jednym z przydrożnych składzików na dywany. Jest ona niezbędna do zdobycia osiągnięcia "Ja niechcący!".
Nożyczki, tasaki i noże
Jeśli lubisz konwencjonalne metody zabójstw, to przydadzą Ci się nożyczki, noże oraz tasaki - są przydatne szczególnie do cichej eliminacji wrogów z pewnej odległości. Znajdziesz je poukrywane na straganach rozmieszczonych na targowisku - między innymi w koszu na śmieci, na ladach, czy na kiściach bananów, ale także w magazynie
Łom
Łom znajdziesz na jednym ze straganów na targowisku oraz przy wejściu do szkoły.
Klucz do Shisha Café
Klucz ten otwiera drzwi do zaplecza palarni sziszy od strony ulicy - dzięki niemu możesz odblokować sobie trzecią drogę do lokalnej palarni sziszy. Aby wejść w jego posiadanie musisz udać się do letniego ogródka palarni, do którego dostęp mają wszyscy turyści. Klucz leży na barmańskiej ladzie (M5,1), za którą wejść można jedynie w stroju żołnierza (strój kelnera odpada, ponieważ stojący tam pracownik palarni bez trudu Cię rozpozna). Nie trzeba jednak unikać wzroku kelnera - klucz możesz zabrać bez obaw o wszczęcie awantury, ponieważ na czyn ten nikt nie zwróci uwagi.
Karta członkowska do Courtyard Club
Karta członkowska do lokalnej palarni sziszy (M5,6) - najłatwiej uzyskasz ją zakradając się z dachu (na którym spotkałeś byłą szefową ochrony konsulatu) do łazienki w palarni. Następnie wystarczy, że poczekasz na żołnierza (może cię rozpoznać, nawet jeśli używasz przebrania żołnierza!), a następnie ogłuszyć go lub utopić w toalecie i odebrać kartę członkowską. Znajdziesz ją również na zapleczu palarni. Zdobycie tej karty oznacza zdobycie osiągnięcia "Jestem członkiem".
Kluczyki do samochodu pracowników konsulatu
Wchodząc do konsulatu skieruj swe kroki do pierwszego pomieszczenia po prawej stronie - nie przejmuj się osobami znajdującymi się w środku, gdyż nie będzie dla nich problemem, gdy zabierzesz na ich oczach kluczyki do samochodu pracowników konsulatu (M5,7) ze stolika. Posłużą one do ucieczki samochodem pracowników konsulatu, który znajdziesz zaparkowany na podziemnym parkingu.
Kluczyki do wojskowej ciężarówki
Z kluczykami do wojskowej ciężarówki (M5,8) jest nieco trudniej - znajdziesz je na jednym ze stolików umieszczonych w podziemnym parkingu konsulatu. Są jednak pilnowane przez oficera wojskowego, który rozpozna cię niezależnie od ubranego stroju. Warto więc je ukraść, gdy uruchomiony jest alarm przeciwpożarowy, a na dole panuje organizacyjny chaos związany z ewakuacją Strandberga. Druga para kluczyków znajduje się w szkole, na pierwszym piętrze - w prowizorycznym centrum dowodzenia operacją Zaydana.
Słoik z pigułkami ze śmiertelną trucizną / Fiolka z zabójczą trucizną
Oba specyfiki, podane ofierze do posiłku lub napitku, będą gwarantowały bolesną śmierć. Słoik z pigułkami ze śmiertelną trucizną (M5,9) odnajdziesz bez problemu w biurze Zaydana. Fiolka z zabójczą trucizną (M5,10) znajduje się natomiast w tunelu prowadzącym z konsulatu do sklepu z butami - leży na stoliku, tuż obok schematu działka transportera.
Szabla
Broń tę odnajdziesz w dwóch miejscach - znajduje się za ladą w sklepie z butami (M5,12), a także wbita jest w fotel stojący w rogu biura Zaydana. Szabla potrzebna jest do odblokowania osiągnięć z segmentu wyzwań "Wróżbita - Mistrz".