Hitman: Paryż - The Showstopper, Mapa | Solucja poradnik Hitman Ostatnia aktualizacja: 30 kwietnia 2020 5757 Następna Paryż - The Showstopper Przebrania i ważne przedmioty Poprzednia Egzamin końcowy Zamordowanie Knighta Lokacje na mapie1 – Miejsce startuGoście mają dostęp tylko do okolic fontanny, południowego parkingu oraz do wschodniej i północnej części ogrodu (musisz przejść przez salę bankietową). 2 – Główne wejście do pałacuJest ono dostępne dla wszystkich. 3 – Mały budynekDo budynku możesz dotrzeć przekradając się ogrodami i przeskakując przez ogrodzenie. W środku przebywa jedna z osób ze służby - możesz ją ogłuszyć i zabrać jej przebranie.Możesz też ściągnąć w to miejsce pracownika ochrony i zabrać jego strój. W obu przypadkach schowaj ciała w pojemniku na tyłach budynku. 4 – Zamknięte drzwiMożesz otwierać drzwi wytrychem, łomem lub skorzystać z klucza odnalezionego na poziomie 0 pałacu (zielone 5 na mapie). 5 – Uczestnik aukcjiMożesz go ogłuszyć i zabrać jego zaproszenie na aukcję. Pokazuj zaproszenie kolejnym strażnikom (niebieskie 6 i 30 na mapie), dzięki czemu docelowo dotrzesz do pomieszczenia aukcji na poziomie 3 (czerwone 10 na mapie). 6 – Wejścia dla uprawnionychZ wejść tych możesz bezproblemowo skorzystać tylko jeśli masz założone przebranie i/lub dysponujesz zaproszeniem na aukcję. 7 – Członek służbyMożesz tu spotkać członka służby rozmawiającego przez telefon i wykorzystać to, że nikogo nie ma w pobliżu żeby go ogłuszyć i zabrać jego przebranie. 8 – Mały budynekMożesz zaatakować jednego z ochroniarzy podróżujących obok budynku, schować jego ciało w skrzyni i zabrać jego przebranie. W zdezorientowaniu wrogów dodatkowo może ci pomóc wyłączenie generatora. 9 – Zamknięta bramkaProwadzi ona do barki. Do otwarcia bramki możesz użyć wytrycha lub łomu. 10 – ŚmigłowiecMożesz go użyć do ewakuacji po zamordowaniu celów misji. 11 – MotorówkaMożesz jej użyć do opuszczenia obszaru misji po zamordowaniu obu celów. Musisz mieć klucz do motorówki z poziomu 2 pałacu (zielone 11 na mapie) i unikać wykrycia przez ochroniarza. 12 – Mały budynekMożesz wciągnąć pracownika ochrony przez okno i w taki sposób pozyskać jego strój. 13 – Pracownik obsługi eventówMożesz go ogłuszyć po tym jak oddalą się okoliczni wartownicy, przenieść jego ciało do pobliskiego pojemnika i założyć jego strój. 14 – Obszar dla obsługi eventówMożesz tu zdobyć dwa przebrania - stylisty (ogłusz jednego z nich na osobności) oraz pracownika obsługi eventów (sabotuj generator i zaczekaj aż przyjdzie go sprawdzić). 15 – KuchniaW okolicy przebywa kilku kucharzy i najłatwiej możesz zaatakować tego w północnego korytarza. Możesz następnie schować jego ciało i założyć jego przebranie. 16 – StołówkaPrzebywają tu przedstawiciele różnych zawodów. Możesz ich odciągać w bardziej ustronne miejsce i eliminować ich żeby zdobywać w ten sposób nowe przebrania. 17 – Pomieszczenie monitoringuMożesz tu dotrzeć jeśli Agent 47 zostanie uwieczniony na kamerze podczas eksploracji poziomu 2 - pozwoli ci to skasować nagranie.W sąsiednim korytarzu jest skrzynka z bezpiecznikami i możesz ją sabotować żeby nakłonić pracownika ochrony do wyjścia z pomieszczenia. 18 – Mała klatka schodowaMożesz podróżować wąskimi schodami pomiędzy poziomami 0 i 1. 19 – Główny holMożesz zaczekać aż Novikov rozpocznie tu przemówienie i użyć wtedy korby na poziomie 2 (czerwone 16 na mapie) żeby zrzucić na niego żyrandol. Duże schody prowadzące na poziom 2 nie są oficjalnie pilnowane, ale zostaniesz zauważony i zatrzymany jeśli spróbujesz z nich skorzystać w złym przebraniu lub bez zniego. 20 – Sala bankietowaNovikov co pewien czas pojawia się w tej sali. Możesz go otruć przy barze (czerwone 4 na mapie) lub zrzucić na niego żyrandol, ale zginą wtedy niewinne osoby.Na północnym tarasie przebywa Decker (czerwone 1 na mapie). 21 – WybiegW początkowej części misji odbędzie się tu pokaz mody. Możesz wziąć w nim udział jako Helmut Kruger (czerwone 12 na mapie).Później na wybiegu pojawi się Novikov. Możesz go zastrzelić z górnego balkoniku lub zrzucić na scenę platformę oświetleniową (czerwone 8 na mapie). 22 – Sala z gablotamiMożesz się tu zaczaić na pracownika obsługi technicznej (lub udać się za nim do toalety). Po tym jak ogłuszysz zabierz jego przebranie i schowaj jego ciało w skrzyni. 23 – Otwarte oknoMożesz przedostać się do wnętrza pałacu przez otwartą okiennicę. 24 – PrzebieralniaPo zdobyciu przebrania Helmuta Krugera (czerwone 12 na mapie) możesz dotrzeć do przebieralni, usiąść w fotelu i zaczekać aż Agent 47 zostanie przygotowany do wyjścia na wybieg.Odnajdziesz tu też nieużywany strój stylisty (zielone 14 na mapie). 25 – MakietaMożesz włożyć do urządzenia monetę i obejrzeć pokaz. 26 – Duża klatka schodowaMożesz podróżować tymi schodami pomiędzy poziomami 0, 1 i 2. Może się tu pojawić pracownik obsługi eventów - omiń go lub ogłusz i załóż jego przebranie. 27 – Pracownik aukcjiPrzebywa tu pojedynczy pracownik aukcji. Możesz go ogłuszyć, schować jego ciało w szafie i zabrać jego przebranie żeby zapewnić sobie swobodne podróżowanie po większości poziomów 2 i 3. 28 – PianinoMożesz narobić hałasu i zapewnić sobie możliwość wyeliminowania po cichu pracownika obsługi aukcji. 29 – DrabinaMożesz używać drabiny do podróżówania pomiędzy poziomami 2 i 3 (strych) pałacu. 30 – Schody na poziom 3Jeśli zamierzasz dotrzeć schodami na poziom 3 to musisz mieć zaproszenie na aukcję (zielone 8 lub niebieskie 5 na mapie) lub korzystać z odpowiedniego przebrania. Dodatkowo zostaniesz przeszukany pod kątem posiadania broni. Wyjątkiem jest sytuacja jeśli masz strój szejka lub Helmuta Krugera - oni nie podlegają przeszukaniu. 31 – StrychNa strychu przebywa wielu ochroniarzy i nikt nie ma do niego prawa wstępu. Możesz eliminować kolejnych strażników lub (lepszy pomysł) omijać ich. Jeśli sam używasz stroju ochroniarza to musisz liczyć się z tym, że niektórzy wrogowie mogą rozpoznać Agenta 47. 32 – Wejście do katakumbMożesz z niego skorzystać do opuszczenia obszaru misji już po zamordowaniu Novikova i Dalii. Ważne przedmioty na mapie1 – Lista VIP-ówMożesz obejrzeć listę żeby dowiedzieć się, że jednym z jej uczestników będzie szejk al-Ghazali - przebywa on na poziomie 2 pałacu (czerwone 7 na mapie) i będziesz mógł przebrać się za niego żeby ułatwić sobie dotarcie do Dalii. 2 – Plan pokazu fajerwerkówDzięki przejrzeniu planu możesz dowiedzieć się kiedy i jak odpalone zostaną fajerwerki. Możesz wykorzystać pokaz na potrzeby wyeliminowania celów misji. 3 – Trutka na szczuryPrzedmiotu tego możesz użyć do otrucia Novikova w sali bankietowej na poziomie 1 (czerwone 4 na mapie), Dalii w barze na poziomie 3 (czerwone 18 na mapie) lub ochroniarza Novikova w pomieszczeniu cateringu na poziomie 1 (czerwone 14 na mapie). 4 – Strój służbyPrzebranie znajduje się w jednej z przyczep. 5 – Uniwersalny klucz do pałacuZ pomocą tego klucza możesz otwierać wszystkie zamknięte drzwi w pałacu. 6 – Strój służbyStrój znajduje się w szatni. Unikaj przebywających w niej innych osób. 7 – MonetyMożesz używać monet do odwracania uwagi innych osób. 8 – Zaproszenie na aukcjęJest ono w jednej z toalet. Pokazuj zaproszenie kolejnym strażnikom (niebieskie 6 i 30 na mapie), dzięki czemu docelowo dotrzesz do pomieszczenia aukcji na poziomie 3 (czerwone 10 na mapie). 9 – Plan pokazu modyJego obejrzenie nie jest obowiązkowe. 10 – Zdalny detonator fajerwerkówLeży on w miejscu gdzie przebywają pracownicy obsługi eventów. Fajerwerki możesz odpalić przedwcześnie lub po zakończeniu pokazu mody. W obu przypadkach cele misji przemieszczą się w stronę zachodniej części pałacu. 11 – Klucz do motorówkiBędziesz go potrzebował jeśli do ucieczki z miejsca rozgrywania misji zamierzasz użyć właśnie motorówki (niebieskie 11 na mapie). 12 – Strój wampira-magikaPrzebranie to nie ma żadnego specjalnego znaczenia. 13 – Klucz do laptopaMożesz go użyć na komputerze w biurze Dalii (czerwone 11 na mapie) po tym jak aukcja rozpocznie się. Pozwoli ci to ją tymczasowo sabotować i zmusi Dalię do sprawdzenia problemu. Możesz wtedy poszukać okazji do tego żeby ją zabić. 14 – Przebranie stylistyGotowy strój leży na jednym ze stołów. Zabierz je gdy nikt nie będzie stał obok. 15 – ObiektywZnajdziesz go w wozie transmisyjnym. Przedmiot ten jest pomocny w zaaranżowaniu wywiadu Novikovem przez jedną z blogerek (czerwone 5 na mapie). Lokacje związane z zabójstwami1 – DeckerOsoba ta ma w planach spotkanie się z Novikovem na osobności i możesz to wykorzystać do łatwego zabicia celu misji. Musisz założyć przebranie ochroniarza, porozmawiać z Deckerem i doprowadzić go do altany w zachodniej części ogrodów (czerwone 2 na mapie). 2 – AltanaNovikov spotyka się tu z Deckerem (czerwone 1 na mapie) po tym jak doprowadzisz go w stroju ochroniarza. Dostęp do tej części ogrodów jest ściśle ograniczony i są one patrolowane przez ochroniarzy. Na teren ogrodów możesz wkroczyć używając stroju ochronairza, otwierając jedną z bramek lub przeskakując przez mur.Po tym jak Novikov i Decker spotkają się możesz zastrzelić Novikova, doprowadzić do wybuchu gazu lub podrzucić ładunek wybuchowy. 3 – Przepis na koktajlZdobycie tego przepisu jest wymagane do otrucia Novikova w barze na poziomie 1 pałacu (czerwone 4 na mapie). 4 – BarMożesz tu otruć Novikova. Musisz odnaleźć przepis na jego ulubiony koktajl na poziomie 0 (czerwone 3 na mapie) oraz zdobyć w dowolnym miejscu trutkę na szczury (zielone 3 na mapie). Dodatkowo załóż przebranie służby. Ustaw się przy barze, przygotuj zatruty koktajl i zaczekaj aż Novikov się go napije. Udaj się za nim do pobliskiej toalety i tam go po cichu zabij. 5 – BlogerkaPrzebywa tu blogerka, która pragnie przeprowadzić wywiad z Novikovem. Musisz ukraść dla niej obiektyw z wozu transmisyjnego z parkingu (zielone 15 na mapie). Dodatkowo możesz umieścić w kamerze zdalny ładunek wybuchowy zabrany ze strychu na poziomie 3 (czerwone 9 na mapie). Blogerka po otrzymaniu obiektywu skontaktuje się z Novikovem i uda się w okolice fontanny (czerwone 6 na mapie). 6 – Miejsce udzielenia wywiaduBlogerka (czerwone 5 na mapie) będzie tu czekała na spotkanie z Novikovem po tym jak podarujesz jej obiektyw kamery. Novikova możesz zabić detonując ładunek wybuchowy zamontowany w kamerze lub zastrzelić go z jednego z pobliskich balkoników. 7 – Pomieszczenie szejkaMożesz do niego wejść dzięki użyciu odpowiedniego przebrania lub otwarciu zamkniętych drzwi (wytrych, łom). Możesz przejąć tożsamość szejka żeby udać się na aukcję na poziomie 3 (nie zostaniesz przeszukany) i spotkać z Dalią (czerwone 11 na mapie). Najłatwiej jest wsypać truciznę do kieliszka i zaczekać aż uda się do łazienki. 8 – Platforma oświetleniowaMożesz użyć łomu żeby spuścić platformę na wybieg, na którym organizowany jest pokaz mody (niebieskie 21 na mapie). Na taki krok zdecyduj się dopiero gdy na scenę wyjdzie Novikov, dzięki czemu zginie w nieszczęśliwym wypadku. 9 – Zdalny ładunek wybuchowyŁadunku tego możesz podrzucić jednemu z celów misji i następnie zdetonować lub zamontować go w kamerze blogerki przebywającej na poziomie 1 (czerwone 5 na mapie). 10 – Pomieszczenie aukcjiMożesz tu dotrzeć dzięki pozyskaniu wejściówki na aukcję (zielone 8 lub niebieskie 5 na mapie) lub w przebraniu szejka (czerwone 7 na mapie). W tym drugim przypadku możesz zalicytować grając jako szejk i zagwarantować sobie spotkanie w cztery oczy z Dalią w jej biurze (czerwone 11 na mapie). 11 – Biuro DaliiDalia co pewien czas tu powraca. Możesz też sprawić żeby się udała jeśli zhakujesz jej laptopa lub jeśli grając jako szejk wylicytujesz jakiś przedmiot (czerwone 10 na mapie). Będąc z nią na osobności możesz np. użyć na niej garoty, wysadzić ją zdalnym ładunkiem albo zrzucić na nią żyrandol. 12 – Helmut KrugerHelmut domyślnie przebywa na tyłach pałacu - może brać udział w sesji zdjęciowej lub podróżować po ogrodach. Możesz go ogłuszyć w jakimś ustronnym miejscu (schowaj jego ciało), zabrać jego strój i udać się z nim do przebieralni (niebieskie 24 na mapie) żeby przygotować się do pokazu. Wyeliminuj go zanim wyjdzie na scenę. 13 – Pokój DaliiDalia co pewien czas tu powraca. Możesz zastrzelić ją przez okno lub sabotować zlew w łazience żeby najpierw pozbyć się jej ochroniarza. Jeśli grasz jako Helmut Kruger (czerwone 12 na mapie) to możesz spotkać się tu z nią i wsypać cyjanek do kieliszka z winem żeby ją otruć.Dalia powróci do swojej kwatery po tym jak zatruje się winem w barze (czerwone 18 na mapie). Zakradnij się do łazienki żeby ją zabić. 14 – Pomieszczenie dla cateringuOchroniarz Novikova próbuje tu przysmaków za każdym razem gdy pojawi się w pomieszczeniu. Możesz to wykorzystać i użyć trutki na szczury (zielone 3 na mapie) żeby otruć ochroniarza. Po tym jak się go pozbędziesz łatwiej będzie ci wyeliminować Novikova na osobności (np. z pomocą garoty) lub zabrać telefon ochroniarza i wszcząć procedurę ewakuacji (czerwone 22 i 23 na mapie). 15 – PrzedłużaczNovikov może się tu pojawić na początku misji żeby wykonać telefon. Możesz się tu wcześniej zjawić ze śrubokrętem. Wyłącz dostawy prądu, sabotuj przedłużacz i zaczekaj na przybycie Nokikova. Przywróć dostaw prądu i zaczekaj aż Novikov zostanie porażony pradem. 16 – KorbaMożesz użyć tej korby żeby spuścić na dół żyrandol znajdujący się nad schodami. Dokonaj tego gdy Novikov będzie wygłaszał swoje przemówienie i nie daj się zauważyć podczas aktu sabotażu. 17 – GłośnikMożesz sabotować ten głośnik (wymagany łom) gdy Novikov ustawi się dokładnie pod nim (wybieg - niebieskie 21 na mapie). Cel misji zginie w nieszczęśliwym wypadku. 18 – BarMożesz przejąć tożsamość pracownika aukcji i stanąć przy barze. Dalia co pewien czas zjawia się tu żeby napić się wina. Możesz wsypać truciznę (zielone 3 na mapie) żeby je zatruć. Dalia po napiciu się zatrutego wina uda się do swojej prywatnej kwatery (czerwone 13 na mapie). Dotrzyj tam żeby ją zabic. 19 – BarkaJeśli dysponujesz karabinem snajperskim to możesz wdrapać się na wysoki punkt obserwacyjny i postarać się z tego miejsca zabić Viktora oraz Dalię. Najlepiej tak zachować się po załączeniu pokazu fajerwerków, dzięki czemu cele misji pojawiają się w widocznych miejscach na zachodnim krańcu pałacu. 20 – BalkonNa balkonie pojawia się Dalia po załączeniu pokazu fajerwerków. Możesz ją zabić strzałem oddanym z barki (czerwone 19 na mapie) lub popchnąć, dzięki czemu przeleci przez balustradę i wyląduje nad stojącym poniżej Viktorze. 21 – BalkonMożesz tu dotrzeć wraz z karabinem snajperskim po tym jak zaaranżujesz spotkanie Novikova z Deckerem i doprowadzisz Deckera do altany (czerwone 2 na mapie). Zaczekaj na pojawienie się Viktora i zastrzel go z dużej odległości. 22 – Plan ewakuacjiDzięki przeczytaniu tego dokumentu dowiesz się o możliwości wszczęcia procedury ewakuacji polegającej na doprowadzeniu Novikova i Dalii do bezpiecznego pomieszczenia na poziomie 2 (czerwone 23 na mapie). Możesz to zrealizować poprzez pozbycie się ochroniarza Novikova (czerwone 14 na mapie) i użycie jego telefonu. 23 – Bezpieczny pokójNovikov oraz Dalia są tu doprowadzani po wszczęciu procedury ewakuacji (czerwone 22 i 14 na mapie). Możesz ich zabić np. zrzucając na nich żyrandol albo podrzucając ładunek wybuchowy. Legenda Hitman - M3 Paryż: The Showstopper Lokacje na mapie Ważne przedmioty na mapie Lokacje związane z zabójstwami Mapa lokacji - M3Powyższa mapa prezentuje obszar działań dostępny podczas rozgrywania pierwszego "pełnoprawnego" zlecenia gry The Hitman - The Showstopper. Obszarem misji jest bardzo rozległy pałac, w którym oficjalnie organizowany jest pokaz mody, a nieoficjalnie odbywają się też aukcje nielegalnych towarów. Agent 47 musi zinfiltrować pałac i pozbyć się dwóch osób przebywających w różnych częściach budynku. Można tego dokonać na MNÓSTWO sposobów i najlepsze metody dotarcia do postaci wyznaczonych do eliminacji omówione zostały na kolejnych stronach poradnika. Przygotowania do misjiW przeciwieństwie do misji treningowych, w których Agent 47 od razu przystępował do działania, opisywana misja w Paryżu pozwala głównemu bohaterowi odpowiednio się przygotować. Możesz przede wszystkim ustalić szczegóły wyposażenia, przy czym najważniejsze są dodatkowe przedmioty z inwentarza. Na misję tę najlepiej zabrać monety, które pomogą Agentowi 47 w odwracaniu uwagi innych osób, oraz wytrych, dzięki któremu będzie mógł docierać w trudniej dostępne miejsca (przynajmniej do czasu zdobycia uniwersalnego klucza). Na zabranie garoty czy zdalnie detonowanego ładunku zdecyduj się tylko jeśli w trakcie przechodzenia misji (zapewne powtórnego) będziesz miał zamiar użyć tych gadżetów do zamordowania któregoś z celów misji. W tej misji (oraz we wszystkich kolejnych "głównych") Agent 47 może odblokowywać kolejne poziomy mistrzostwa (rangi), które przyznawane są za zaliczanie różnorakich wyzwań i zdobywanie powiązanych z nimi punktów doświadczenia (odnajdywanie ważnych przedmiotów, zabijanie celów misji na określone sposoby itp.). Najwyższy możliwy poziom mistrzostwa dla tej misji to dwudziesty, przy czym już przy niższych rangach możesz liczyć na dodatkowe nagrody. Mowa tu przede wszystkim o odblokowaniu dostępu do nowych strojów (od samego początku misji, bez konieczności zdobywania ich we własnym zakresie), nowych miejsc startowych (domyślnie zaczynasz niedaleko fontanny na wschodnim krańcu mapy) oraz do przesyłek Agencji skrywających cenne wyposażenie. Gra za każdym razem po zaliczeniu misji informuje w jej podsumowaniu jakie nowe nagrody zostały udostępnione. Warto je od razu sprawdzić podczas ponownego zaliczania zadania. Informacje na temat misjiCele misji to Viktor Novikov oraz jego partnerka Dalia Margolis. Novikov przez cały czas pozostaje na poziomie 1 pałacu. Podróżuje on po jego różnych pomieszczeniach, zatrzymując się między innymi w przebieralni (M3,24) czy w sali bankietowej (M3,20), jak również wygłaszając przemówienia w głównej sali (M3,19) oraz na wybiegu (M3,21). Dalia przebywa z kolei na najwyższym trzecim poziomie budynku, zajmując się nadzorowaniem tajnej aukcji. Oprócz pomieszczenia aukcyjnego (M3,10) zagląda też regularnie do swojego biura (M3,11) oraz prywatnej kwatery (M3,13). Uwaga - Novikov oraz Dalia mogą zostać odciągnięci w inne miejsca dzięki skorzystaniu ze stosownych przebrań czy wykonaniu określonych czynności związanych z zabójstwami. Mogą oni również przemieścić się jeśli w pałacu wszczęty zostanie alarm. Poziom trudności: Podstawowym utrudnieniem tej misji są rozmiary mapy, która jest przeogromna. Na dokładniejsze zapoznanie się z pałacem oraz przylegającymi do niego ogrodami dobrze jest poświęcić nawet kilka godzin. Po tym jak lepiej zaznajomisz się z mapą Twoim jedynym "zmartwieniem" będzie realizacja wybranego sposobu eliminacji celów. Gra oferuje tu bardzo dużą swobodę. Viktora i Dalię możesz równie dobrze po cichu zabić, jak i pozbyć się ich w ogromnych zaaranżowanych wypadkach, w których ucierpią też osoby postronne. Następna Paryż - The Showstopper Przebrania i ważne przedmioty Poprzednia Egzamin końcowy Zamordowanie Knighta