Infiltracja jachtu | Swobodny trening | Solucja Hitman poradnik Hitman
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Infiltracja jachtu
Zanim będziesz mógł zająć się eliminacją głównego celu tej misji musisz przedostać się na pokład jachtu, a konkretnie zagwarantować sobie dostęp do poziomu 2, po którym podróżuje Kalvin Ritter. Jednym ze sposobów na zrealizowanie tego planu jest skorzystanie z południowej bramki (M1,4). Rozpocznij w miejscu startu (M1,1) i koniecznie zabierz wytrych (Lockpick) oraz monety (Coins). Zbliż się do stróżówki (M1,2) i rzuć monetą żeby zachęcić stojącego tu strażnika do zmiany swojej pozycji. Przekradnij się szybko za jego plecami do stróżówki.
Po dotarciu do stróżówki (M1,2) zaczekaj w ukryciu aż wartownik powróci na swój posterunek. Możesz teraz kontynuować podróż w stronę bramki bez przebrania lub ogłuszyć strażnika, schować jego ciało w szafce i założyć przebranie ochrony jachtu (Yacht Security Disguise). Zaopatrzenie się w to przebranie bardzo ułatwi ci podróżowanie po poziomach 0 oraz 1. Do otwarcia bramki potrzebny jest wytrych i złamanie zabezpieczeń zamka zajmie Agentowi 47 kilka sekund.
Uwaga - Jeśli zdobyłeś przebranie pracownika ochrony to możesz też zignorować bramkę i udać się do głównego pomostu prowadzącego na jacht (M1,3). Pozwoli ci to szybciej dotrzeć na poziom 1. Uważaj jednak, bo co najmniej jeden z okolicznych strażników może rozpoznać Agenta 47 pomimo założonego przez niego stroju strażnika.
Innym sposobem infiltracji jachtu jest skorzystanie z platformy dla samochodów zlokalizowanej w północnej części mapy (M1,5). Jeśli wybierasz taki wariant to dobrze byłoby dysponować przebraniem pracownika ochrony lub mechanika (Mechanic Disguise). To drugie przebranie możesz odnaleźć w północno-zachodnim narożniku mapy (M1,1), ale jest ono domyślnie w polu widzenia mechanika, którego należałoby odciągnąć w inne miejsce (użyj np. monety) lub ogłuszyć i schować w toalecie. Tak jak wcześniej już po wejściu na pokład jachtu musisz uważać na nowych mechaników, bo jeden z nich jest bardziej czujny i rozpozna Agenta 47 jeśli ten znajdzie się w jego polu widzenia.
Jeśli eksplorację jachtu rozpoczynasz na poziomie 0 to możesz zainteresować się jednym ze wschodnich pomieszczeń, w którym do odnalezienia jest bardzo wartościowe przebranie członka załogi (Yacht Crew Disguise) (M1,2). Założenie tego stroju zagwarantuje ci możliwość swobodnego podróżowania po całym jachcie i będziesz musiał uważać wyłącznie na Rittera.
Na poziom 1 możesz dotrzeć korzystając z dowolnych schodów. Wyjątkiem jest sytuacja, w której nie chcesz zakładać Agentowi 47 nowego stroju. Możesz w takim przypadku zdezorientować wartownika z okolic generatora (M1,6) i następnie wspiąć się po rusztowaniu na poziom 1.
Po poziomie 1 możesz podróżować bez ograniczeń, ale na poziom 2 nie zostaniesz wpuszczony jeśli nie korzystasz z przebrania członka załogi. Możesz pozyskać takie przebranie (jedną z dodatkowych okazji do jego zdobycia jest zaatakowanie kucharza w (M1,9)) lub odnaleźć nowe rusztowanie we wschodniej części jachtu (M1,8) i z jego pomocą zaliczyć nową krótką wspinaczkę.
Jeśli na poziom 2 dotarłeś w przebraniu członka załogi to unikaj jedynie wykrycia przez Rittera. W przeciwnym razie musisz całkowicie unikać wszystkich osób pilnujących porządku na jachcie.
Alternatywna metoda infiltracji jachtu zakłada przybranie tożsamości Pana Norfolka, z którym Ritter ma się spotkać. Osobę tę odnajdziesz przy samochodzie niedaleko miejsca startu (M1,14). Norfolk znajduje się domyślnie w polu widzenia co najmniej dwóch strażników i oznacza to, że trzeba odciągnąć go w stronę niepilnowanych zachodnich zabudowań. Najlepiej do tego celu użyć zabranych z miejsca startu monet (Coins) lub innych obiektów do rzucania. Podrzucaj kolejne monety i odczekuj aż Norfolk do nich podejdzie. Zaatakuj go z zaskoczenia dopiero gdy oddali się wyraźnie od pozostałych osób rozstawionych wokół jachtu. Po wszystkim załóż jego strój (Terry Norfolk Disguise) i schowaj gdzieś jego ciało.