Infiltracja lotniska wojskowego | Egzamin końcowy | Solucja Hitman poradnik Hitman
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Infiltracja lotniska wojskowego
Misję rozpoczynasz na małym parkingu w południowej części mapy (M2,1). Nie próbuj przedostawać się na teren lotniska przechodząc obok stróżówki, bo zostałbyś zatrzymany. Zamiast tego rozejrzyj się za jednym z miejsc, w których brakuje zasieków i można wdrapać się na ogrodzenie (M2,2). Po przeskoczeniu przez ogrodzenie zacznij się oczywiście skradać żeby nie zostać zauważonym przez ochronę lotniska ani przez rozstawionych nieco dalej sowieckich żołnierzy.
Zanim wejdziesz do głównego budynku lotniska dobrze byłoby zaopatrzyć się w przebranie, które ułatwi ci poruszanie się po wrogim terenie. Możesz dla przykładu dotrzeć do zachodniej stróżówki (M2,3) i zaatakować przebywającego tam pracownika ochrony lotniska (Airfield Security). Musisz jednak tego dokonać w momencie gdy w jego stronę nie spogląda ani nie zmierza żaden z sowieckich żołnierzy. Dodatkowo po udanej akcji koniecznie schowaj jego ciało w skrzyni.
Jeszcze lepszym pomysłem jest wejście w posiadanie stroju sowieckiego żołnierza (Soviet Soldier), albowiem będziesz mógł dzięki temu dotrzeć w dalszej części misji na poziom 1 głównego budynku lotniska. Możesz zaatakować jednego z żołnierzy przebywających przy zachodniej stróżówce lub jeszcze w początkowej części misji dotrzeć do generatora zlokalizowanego w wąskim przejściu na wschód od budynku (M2,6). Sabotowanie tego generatora wyłączy pobliskie reflektory i nakłoni jednego z żołnierzy żeby pojawić się w tym miejscu. Możesz się na niego zaczaić i go napaść z zamiarem pozyskania jego ubrania.
Centralny budynek ma kilka wejść (M2,4)(M2,5). Jeśli używasz przebrania pracownika ochrony to unikaj południowego głównego wejścia, a jeśli masz założony strój żołnierza to trzymaj się z dala od północnego wejścia do hangaru - w miejscach tych przebywają osoby, które mogłyby rozpoznać Agenta 47 (w zależności od używanego stroju).
Alternatywną metodą na dotarcie do wnętrza budynku jest skorzystanie z rynien zlokalizowanych w jego północnych narożnikach (M2,7)(M2,8). Pozwoliłoby to Agentowi 47 na przedostanie się do jednego z kluczowych pomieszczeń na poziomie 1 (M2,3)(M2,7) lub na dotarcie na dach budynku na poziomie 2 (M2,11).
Już po przedostaniu się do wnętrza głównego budynku warto poświęcić trochę czasu na zaznajomienie się z układem pomieszczeń. Podczas pobytu na poziomie 0 warto odwiedzić wschodnią szatnię, bo "za darmo" można w niej zdobyć strój mechanika (Hangar Mechanic Disguise) (M2,3).
Na piętro 1 wstęp mają jedynie sowieccy żołnierze oraz mechanicy, przy czym ci drudzy nie mogą wchodzić do biura oficera KGB (M2,3) ani do pomieszczenia radiowego (M2,7). Jeśli używasz stroju sowieckiego żołnierza to unikaj podczas pobytu na piętrze 1 wzroku wartownika podróżującego po wschodnich balkoniach. Poziomami 2 i 3 nie musisz się w ogóle interesować.