Hitman: Przebrania i ważne przedmioty, Paryż - The Showstopper | Solucja poradnik Hitman
Ostatnia aktualizacja: 30 kwietnia 2020
Przebrania i ważne przedmioty
Przebrania
W rozgrywanej w Paryżu misji The Showstopper gry Hitman Agent 47 może skorzystać z całej masy przebrań, które wyszczególnione zostały w dalszej części tekstu. Najlepsze przebranie to te unikatowe należące do szejka oraz Helmuta Krugera. Dzięki założeniu tych strojów będziesz mógł swobodnie przemieszczać się po niemal całym pałacu (za wyjątkiem najpilniej strzeżonych lokacji takich jak altana w ogrodzie czy strych na poziomie 3 pałacu).
Smoking (Tuxedo Disguise) jest sugerowanym przez grę przebraniem, z którym możesz rozpocząć misję. Mając założone to przebranie będziesz mógł podróżować po tych częściach pałacu, które zarezerwowane są dla gości przybyłych na pokaz mody. Na górne piętra budynku będziesz mógł wyjść jedynie po okazaniu zaproszenia na tajną aukcję i obowiązkowym przeszukaniu.
Przebranie pracownika służby pałacu (Palace Staff Disguise) możesz pozyskać na przykład docierając na samym początku misji do północnego małego budynku (M3,3). Wewnątrz tego budynku przebywa jeden z członków służby. Możesz go łatwo ogłuszyć i schować jego ciało w poejmniku zlokalizowanym na tyłach budynku. Innym dobrym miejscem do zdobycia stroju służby są północne ogrody (M3,5). Możesz tam wpaść na stojącego z dala od innych członka służby i bezproblemowo go wyeliminować. Jeśli nie chcesz nikogo atakować w celu pozyskania tego stroju to gotowe przebrania odnajdziesz w jednej z przyczep na parkingu w południowej części mapy (M3,4) oraz w szatni na poziomie 0 (M3,6). Pracownicy służby pałacu mogą swobodnie podróżować po poziomach 0 i 1, ale nie mają wstępu na wyższe piętra.
Przebranie pracownika ochrony (Security Guard Disguise) możesz zdobyć na przykład po dotarciu w okolice północnego małego budynku (M3,3). Użyj monet lub innych obiektów do rzucania żeby nakłonić jednego z ochroniarzy do sprawdzenia podejrzanych dźwięków, ogłusz go i schowaj jego ciało w pojemniku. Jeszcze lepszym miejscem do zdobycia stroju pracownika ochrony jest niewielki budynek w południowej części ogrodów (M3,12). Pracownik ochrony stoi przy oknie tego budynku - wciągnij go do środka, ogłusz i schowaj jego ciało w pojemniku. Przebranie to nie jest szczególnie wartościowe, bo nie zagwarantuje ci ono dostępu do wyższych pięter pałacu.
Przebranie ochroniarza (CICADA Bodyguard Disguise) możesz najłatwiej pozyskać po dotarciu do małego budynku w północnej części mapy (M3,7). Ścieżkę obok tego budynku patroluje dwóch ochroniarzy. Zaatakuj i ogłusz jednego z nich, wrzuć jego ciało do wnętrza budynku i schowaj je w skrzyni. Jeśli chcesz możesz też zaatakować jednego z ochroniarzy z górnych pięter pałacu, na przykład tego towarzyszącego szejkowi (M3,7) czy któregoś z wartowników patrolujących strych budynku (M3,31). Ochroniarze mogą podróżować po całej mapie, ale podczas używania tego przebrania Agent 47 może zostać wykryty przez Novikova oraz przez wybrane inne osoby reprezentujące tę profesję.
Przebranie pracownika obsługi eventów (Stage Crew Disguise) możesz zdobyć na przykład odnajdując w południowej części ogrodów (M3,13) opierającą się o balustradę osobę z czapką z daszkiem i t-shirtem z napisem Crew. Zaczekaj aż patrolujący okoliczny teren wartownicy oddalą się, ogłusz pracownika i przenieś jego ciało do północnego pojemnika. Innym sposobem na pozyskanie stroju jest udanie się do obszaru dla obsługi eventów (M3,14). Możesz odszukać tam generator, sabotować go, zaczekać aż pojawi się jeden z pracowników obsługi i go po cichu zneutralizować. Jeszcze inny pomysł zakłada dotarcie do jednej z sal pałacu z gablotami (M3,23). Możesz zaczekać aż pojawi się tam pracownik obsługi, zneutralizować go i schować jego ciało w dużej skrzyni. Pracownicy obsługi mogą wchodzić na poziom 2 pałacu.
Przebranie stylisty (Stylist Disguise) możesz pozyskać na przykład dzięki dotarciu do obszaru dla obsługi eventów zlokalizowanego w południowej części mapy (M3,14). Odszukaj osobę stojącą z dala od reszty, ogłusz ją i schowaj jej ciało. Jeszcze lepszym pomysłem jest zlokalizowanie gotowego nieużywanego stroju. Leży on na jednym ze stołów w przebieralni (M3,14), przy czym zanim go podniesiesz upewnij się, że nikt nie spogląda w stronę Agenta 47. Nie jest to szczególnie wartościowy strój, bo styliści nie mogą wchodzić na wyższe piętra i ponadto możesz zostać łatwo wykryty przez inne osoby o tej profesji przebywające w przebieralni i obszarze do obsługi eventów.
Strój kucharza (Chef Disguise) możesz zdobyć po dotarciu do kuchni znajdującej się na poziomie 0 pałacu (M3,15). Najlepiej jest zaatakować pojedynczego kucharza z północnego korytarza. Po udanej akcji szybko oczywiście schowaj jego ciało w dużej skrzyni. Kucharze mają podobne uprawnienia do pracowników służby. Jedyną zaletą tego stroju jest to, że nie spotkasz kucharzy w innych częściach pałacu, a więc nie musisz obawiać się rozpoznania przez napotkane osoby.
Strój pracownika obsługi aukcji (Auction Staff Disguise) dość łatwo możesz pozyskać po dotarciu na poziom 2 pałacu, na przykład w zachodnim pomieszczeniu z pojedynczą osobą (M3,27) czy w północnym pomieszczeniu z pianinem gdzie można wywołać hałas (M3,28). Niezależnie od okoliczności zadbaj o to żeby nie zostać zauważonym i po udanym ataku schowaj ciało pracownika. Strój ten gwarantuje możliwość odwiedzenia poziomu 2 i 3 (tylko po przeszukaniu jeśli wybrałeś schody pilnowane przez ochroniarzy). Na poziomie 3 osoby te nie mogą wchodzić do prywatnych pomieszczeń Dalii ani na strych.
Strój wampira magika możesz odnaleźć w północno-wschodniej części strychu, na 3 poziomie pałacu (M3,12). Ma on żartobliwy charakter i żadnego sensownego zastosowania w opisywanej misji.
Strój szejka jest jednym z unikalnych dla tej misji. Szejk domyślnie przebywa w luksusowym apartamencie na poziomie 2 pałacu (M3,7). Musisz tam dotrzeć zanim szejk uda się na aukcję, bo w przeciwnym razie pozostanie już na dobre na poziomie 3. Do apartamentu szejka możesz wejść w stroju ochroniarza lub otwierając jedne z drzwi z pomocą wytrychu lub łomu. Możesz w tradycyjny sposób zneutralizować szejka oraz jego ochroniarza (zajście ich od tyłu i podduszenie) lub wsypać truciznę do napoju szejka i zaczekać aż ten po zatruciu się uda się do toalety.
Przebranie Helmuta Krugera jest kolejnym unikatowym, w posiadanie którego możesz wejść. Helmut domyślnie przebywa na tyłach pałacu (M3,12) i może brać udział w sesji fotograficznej lub przechadzać się po ogrodach. Postaraj się go zaatakować gdy znajdzie się w jakimś ustronnym miejscu w ogrodzie i schować jego ciało np. w skrzyni. Jeśli się nie pośpieszysz to Helmut weźmie udział w pokazie mody i spotka się następnie z Dalią w jej pokoju na trzecim poziomie, ale na sam koniec zadania powróci do ogrodów.
Ważne przedmioty
Uwaga - W zestawieniu nie zostały powszechnie występujące przedmioty takie jak klucze francuskie czy śrubokręty. Odnajduje się je na bieżąco i bez większych komplikacji.
Obiektyw (Camera Lens) jest w otwartym wozie transmisyjnym znajdującym się na północnym parkingu (M3,15). Przedmiot ten możesz przekazać blogerce (M3,5) planującej przeprowadzić wywiad z Novikovem. Ma to na celu zamordowanie Viktora w trakcie wywiadu (z pomocą zdalnego ładunku wybuchowego lub strzełem oddanym z dużej odległości).
Trutki na szczury (Emetic Rat Poison) odnajdziesz w wielu różnych częściach mapy (M3,3), między innymi w pomieszczeniu cateringu na poziomie 1 (kilka sztuk). Trutki możesz wykorzystać na wiele sposobów, między innymi do otrucia Novikova w barze na poziomie 1 po przygotowaniu jego ulubionego drinka (M3,4), do otrucia Dalii na poziomie 3 pałacu (M3,18) czy do otrucia ochroniarza Novikova w pomieszczeniu dla pracowników cateringu (M3,14).
Nieużywany strój służby (Palace Staff Disguise) możesz odnaleźć w dwóch miejscach - w jednej z przyczep na południowym parkingu (M3,4) oraz w szatni na poziomie 0 pałacu (M3,6). W tym drugim przypadku musisz unikać innych osób przebywających w szatni.
Uniwersalny klucz do pałacu (Palace Master Key) znajduje się w małym pomieszczeniu w piwnicy budynku, a więc na poziomie 0 (M3,5). Warto go pozyskać w początkowej części misji, bo dzięki temu będziesz mógł otwierać zamykane drzwi bez konieczności korzystania z wytrychu. Uwaga - Klucz ten nie pozwala na otwarcie drzwi apartamentu szejka na poziomie 2!
Zaproszenie na aukcję (IAGO Invitation) jest bardzo cennym znaleziskiem, bo dzięki wejściu w posiadanie tego obiektu będziesz mógł dotrzeć na aukcję bez konieczności korzystania z "zaawansowanych" przebrań. Znajduje się ono w jednej z toalet w północnej części pierwszego poziomu pałacu (M3,8).
Zdalny detonator fajerwerków (Fireworks Remote Detonator) możesz odnaleźć w centralnej części budynku na poziomie 2, niedaleko kilku pracujących osób od obsługi eventów (M3,10). Po wejściu w posiadanie detonatora możesz odpalić fajerwerki (od razu lub zgodnie z planem dopiero po zakończeniu pokazu mody) i wykorzystać je do odwrócenia uwagi gości i personelu, ułatwiając sobie zabicie jednego lub obu celów misji. Uwaga - Dotarcie do miejsca z detonatorem jest równoznaczne z uwiecznieniem Agenta 47 na jednej z kamer. Jeśli chcesz ukryć ślady swojej tożsamości to musisz pozbyć się nagrań w pomieszczeniu monitoringu na poziomie 0 (M3,17).
Klucz do laptopa (Laptop Dongle) jest jednym z trudniejszych obiektów do zlokalizowania. Jest on mianowicie na strychu w miejscu z dużą ilością monitorów wykorzystywanych do śledzenia przebiegu aukcji (M3,13). Po zdobyciu pendrive'a możesz udać się z nim do biura Dalii Margolis (M3,11) i sabotować jej laptop. Nakłoni to ją do przybycia do biura i ułatwi ci pozbycie się jej w mniej publicznym miejscu.
Zdalny ładunek wybuchowy odnajduje się w tej samej części strychu co opisany wyżej klucz do laptopa (M3,9). Przedmiotu tego możesz użyć przede wszystkim do pozbycia się w dowolny sposób któregoś z celów misji - wystarczy podrzucić ładunek w upatrzone miejsce i zdetonować go po dostatecznym oddaleniu się od miejscu ataku. Opcjonalnie możesz umieścić ładunek wybuchowy w kamerze blogerki przebywającej na poziomie 1 (M3,5) i zdetonować go gdy będzie przeprowadzała wywiad z Novikovem.
Przepis na koktajl (Cocktail Recipe) możesz odnaleźć w jednym z korytarzy na poziomie 0, niedaleko kuchni (M3,3). Zdobycie tego przedmiotu jest wymagane do pozbycia się Novikova poprzez otrucie go, a to dlatego, że tylko dzięki dysponowaniu przepisem możesz przygotować jego ulubiony drink w barze na poziomie 1 (M3,4) (i oczywiście wsypać do niego odpowiednio wcześniej truciznę).