Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje
Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje
Cmentarz. Pojawia się tu okazja do zamordowania Alexy, ale najpierw musisz zniszczyć gniazda ptaków (najlepsza metoda to użycie pistoletu z tłumikiem). Agent 47 może na kilka sposobów odwrócić uwagę grabarza i przejąć jego przebranie. Grabarz ma przy sobie klucz do karawanu (13 na mapie). Jest tu otwarty grób - możesz wrzucić do niego Alexę i zakopać grób (łopata jest w pobliżu). Jest tu trutka na szczury.
Łódź. Możesz użyć jej do opuszczenia terenu misji, ale musisz mieć kluczyki. Są one w zamkniętej szklarni (10 na mapie).
Szklarnia. Wszystkie drzwi do szklarni są zamknięte. Możesz otruć okoliczne osoby żeby łatwiej użyć łomu (znajdziesz go w pobliżu). Środek jest zakazaną strefą i pojawia się tu później Emma - może być powiązana z jednym ze sposobów zamordowania Alexy. Możesz znaleźć trujące rośliny (trutka) oraz klucze do łodzi (5 na mapie), a także naprawić urządzenie do destylacji (wymagany klucz francuski). Emma ma przy sobie klucz do szklarni i trującą roślinę.
Sypialnia Alexy Carlisle. Możesz wysłuchać wiadomości i zatruć kawę (Alexa pojawia się tu w początkowej części misji). Jest tu wyjścia na balkon. W łazience znajdziesz list do Rebecci.
Strzelba. Znajdziesz tu też teleskop (powiązany z zagadką z sejfem) i wyjście na balkon.
Dach posiadłości i skrót. Możesz po raz pierwszy dostać się na dach od strony górnego poziomu biura Alexy (40 na mapie) - musisz przejść przez okno. Jest tu skrót - możesz opuścić drabinę.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Schody łączące poziomy 1 i 2. Spodziewaj się strażnika pilnującego schodów na poziomie 2. Na poziom 2 alternatywnie możesz dostać się wspinając się po ścianie budynku.
Powiększ mapę

Hitman 3: Zdobycie akt Arthura Edwardsa/Case File - Dartmoor, solucja Hitman 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 22 stycznia 2021

Legenda Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz opis przejścia znalezienia akt Arthura Edwardsa - Arthur Edwards Case File. Dowiesz się gdzie znaleźć gotowe akta lub jak zdobyć tokeny potrzebne do odblokowania akt. Pozwoli ci to zaliczyć jeden z wymaganych celów misji Death in the Family w Dartmoor w Anglii.

Akta Arthura Edwardsa - informacje wstępne

Znalezienie akt (Case File) to jeden z dwóch obowiązkowych celów misji - Hitman 3: Zdobycie akt Arthura Edwardsa/Case File - Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Znalezienie akt (Case File) to jeden z dwóch obowiązkowych celów misji. Ich pozyskaniem możesz zająć się przed lub po zamordowaniu Alexy. Nie ma to znaczenia, aczkolwiek gra nie pozwoli ci opuścić terenu misji dopóki ich nie zdobędziesz.

3 sposoby na pozyskanie akt Arthura Edwardsa. Na potrzeby ukończenia misji musisz wybrać jeden z nich.

Wariant 1 - Odnalezienie akt w tajnym sejfie Alexy

Ten wariant może być szybszy, ale zakłada zinfiltrowanie pilniej strzeżonej lokacji - Hitman 3: Zdobycie akt Arthura Edwardsa/Case File - Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Ten wariant może być szybszy, ale zakłada zinfiltrowanie pilniej strzeżonej lokacji. Wskazane jest skorzystanie ze stroju ochroniarza, który ułatwi ci dotarcie do celu.

Musisz konkretnie dotrzeć do biura Alexy Carlisle (Alexa Carlisle's Office) zlokalizowanego na poziomie 2 posiadłości (punkt 37 na mapie).

1 - Hitman 3: Zdobycie akt Arthura Edwardsa/Case File - Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja
Musisz odnaleźć i otworzyć ukryty sejf w biurze - Hitman 3: Zdobycie akt Arthura Edwardsa/Case File - Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Musisz odnaleźć i otworzyć ukryty sejf w biurze. Odkrywa się go wciskając przycisk na fotelu przy dużym biurku. Sejf znajdował się za jednym z obrazów.

Kod do sejfu to 1975 - Hitman 3: Zdobycie akt Arthura Edwardsa/Case File - Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Kod do sejfu to 1975. Po jego otwarciu będziesz mógł wyjąć akta.

Jeśli interesuje cię kompletny opis przejścia zagadki z sekretnym sejfem, to zajrzyj na osobną stronę Zagadka z ukrytym sejfem.

Wariant 2 - Zdobycie dwóch tokenów

Ten wariant może być bardziej czasochłonny, ale nie wymusza dostania się na pilnie strzeżony drugi poziom budynku - Hitman 3: Zdobycie akt Arthura Edwardsa/Case File - Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Ten wariant może być bardziej czasochłonny, ale nie wymusza dostania się na pilnie strzeżony drugi poziom budynku. Zakłada on pozyskanie dwóch tokenów, które po ukończeniu misji automatycznie (tzn. bez twojego udziału) użyte zostaną do otwarcia skrytki bankowej z aktami na temat Arthura Edwardsa.

Tokeny posiadają dwie różne osoby - Hitman 3: Zdobycie akt Arthura Edwardsa/Case File - Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Tokeny posiadają dwie różne osoby. Pierwsza z nich to Rebecca Carlisle i domyślnie możesz ją znaleźć w pokoju z trofeami (punkt 19 na mapie).

2 - Hitman 3: Zdobycie akt Arthura Edwardsa/Case File - Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja
Jeśli nie chcesz zostać wykryty, to skorzystaj z trutki na szczury - Hitman 3: Zdobycie akt Arthura Edwardsa/Case File - Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Jeśli nie chcesz zostać wykryty, to skorzystaj z trutki na szczury. Może to wymusić odwrócenie uwagi strażnika z tego pomieszczenia. Po tym jak Rebecca wypije truciznę pójdzie do toalety gdzie można ją łatwo zaatakować. Odszukaj na ziemi pozostawiony przez nią token.

Druga osoba z tokenem to lokaj - Mr - Hitman 3: Zdobycie akt Arthura Edwardsa/Case File - Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Druga osoba z tokenem to lokaj - Mr. Fernsby.

Lokaj podróżuje po różnych pomieszczeniach na parterze posiadłości - Hitman 3: Zdobycie akt Arthura Edwardsa/Case File - Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Lokaj podróżuje po różnych pomieszczeniach na parterze posiadłości. Możesz go spotkać np. w foyer (punkt 16 na mapie), w bocznym korytarzu z gablotami na broń (punkt 21 na mapie) czy w pomieszczeniach służby / kuchni (punkt 23 na mapie). Tak samo jak w przypadku Rebecci odszukaj leżący na podłodze porzucony token.

Wariant 3 - Sprawienie żeby Alexa przekazała akta Agentowi 47

To najbardziej skomplikowany wariant pozyskania akt, który jest jednocześnie najbardziej satysfakcjonującym - Hitman 3: Zdobycie akt Arthura Edwardsa/Case File - Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

To najbardziej skomplikowany wariant pozyskania akt, który jest jednocześnie najbardziej satysfakcjonującym. Na jego potrzeby musisz przejąć tożsamość prywatnego detektywa i podając się za niego przeprowadzić całe śledztwo. Dokładnie to omówiliśmy w opisie misji fabularnej Means, Motive and Opportunity.

Pod koniec śledztwa musisz spotkać się z Alexą w jej biurze (punkt 37 na mapie) i po przedstawieniu swoich dokonań zdecyduj się na opcję wybrania akt jako nagrody za wykonaną robotę - Hitman 3: Zdobycie akt Arthura Edwardsa/Case File - Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Pod koniec śledztwa musisz spotkać się z Alexą w jej biurze (punkt 37 na mapie) i po przedstawieniu swoich dokonań zdecyduj się na opcję wybrania akt jako nagrody za wykonaną robotę.

Alexa domyśli się, że Agent 47 pojawił się żeby ją zabić, ale nie musisz obawiać się walki - Hitman 3: Zdobycie akt Arthura Edwardsa/Case File - Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Alexa domyśli się, że Agent 47 pojawił się żeby ją zabić, ale nie musisz obawiać się walki. Kobieta dobrowolnie otworzy sejf, z którego będziesz mógł zabrać akta. Alexa po chwili wyjdzie na balkon i popełni samobójstwo.