Hitman 3: Zawalenie zadania - czy jest możliwe? Hitman 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 21 stycznia 2021
Ta strona poradnika do gry Hitman 3 odpowiada na pytanie czy można zawalić zadanie fabularne lub całą misję. Zamieściliśmy też podpowiedzi co może powodować zawalenie zadania oraz czym może być spowodowana nieudana próba zaliczenia zadania.
W Hitman 3 można zawalić przede wszystkim wybrane zadania fabularne (Mission Stories). Możesz zostać o tym poinformowany w zakładce misji fabularnych (przykład na obrazku). Główne powody zawalenia zadania fabularnego to:
- Przegapienie okazji do rozegrania zadania - Niektóre zadania mają ograniczenia czasowe. Mogą one być dostępne np. tylko do momentu gdy cel misji spotka się z jakąś konkretną osobą. Jeśli nie wykonasz w tym czasie odpowiednich czynności (np. nie przejmiesz tożsamości uczestnika spotkania) to dokończenie zadania fabularnego nie będzie możliwe.
- Utrata możliwości wykonania jakiejś czynności lub zdobycia / zabrania jakiejś rzeczy - Powód ten może różnić się dla każdego zadania fabularnego. Może to być np. zabranie przedmiotu, który miał został użyty przez innego NPC-a, albo przedwczesne sabotowanie jakiejś konstrukcji.
W wyjątkowych przypadkach możliwe jest również zawalenie całej misji i może się tak stać jeśli cel misji zdoła uciec z mapy. Na szczęście przeważnie nawet w przypadku wszczęcia alarmu na całej mapie cel misji będzie się gdzieś na niej ukrywał razem z obstawą i nadal będziesz mógł dokończyć misję.
Przed zawaleniem misji / zadania fabularnego możesz starać się zabezpieczać na kilka sposobów:
- Nie wchodź w interakcję ze wszystkimi odnajdywanymi urządzeniami, bo któreś z nich może być powiązane np. z misją fabularną.
- Często sejwuj grę na różnych slotach do manualnych zapisów.
- Podczas powtarzania misji wybieraj alternatywne miejsca startowe. Dodatkowo zabieraj na misję zaawansowane gadżety i bronie. Może ci to np. pozwolić rozpocząć misję w przebraniu albo z przydatnym ekwipunkiem. W konsekwencji łatwiej ci będzie dotrzeć do celu misji lub do miejsca rozegrania zadania fabularnego.