Hitman 3: Mapa Dubaju (Burj Al-Ghazali) - jak opuścić? Hitman 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 stycznia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 opisujemy różne sposoby na opuszczenie drapacza chmur Burj Al-Ghazali w Dubaju. Większość z opisywanych przez nas opcji związana jest z dodatkowymi wyzwaniami (Challenge).
W grze Hitman 3 możesz wyeliminować cele na różne, czasem niekonwencjonalne sposoby i tak samo jest z ucieczkami. Na opuszczenie każdej mapy jest kilka różnych sposób, a niektóre z nich są naprawdę widowiskowe.
- Winda w holu głównym
- Skok na spadochronie (Here Goes Nothing)
- Helikopter (Up and Away)
- Winda penthouse'u (Grand Connection)
Winda w holu głównym
Najprostszym i zdecydowanie najmniej efektownym sposobem na opuszczenie mapy w Dubaju jest po prostu skorzystanie z ogólnodostępnej windy. Windę znajdziesz na poziomie -1, na którym wszedłeś na teren drapacza chmur Burj Al-Ghazali.
Skok na spadochronie (Here Goes Nothing)
Jednym z niestandardowych sposobów na ucieczkę z mapy w Dubaju jest skok ze spadochronem. Po wyeliminowaniu celów (Carl Ingram i Marcus Styuevesant) udaj się na dach budynku, przy penthous'ie. Zaraz obok pola do mini golfa znajdziesz potrzebny sprzęt - wystarczy wcisnąć odpowiedni przycisk, a Agent 47 przebierze się i skoczy.
Helikopter (Up and Away)
Kolejnym niestandardowym i efektownym sposobem na opuszczenie mapy w Dubaju jest porwanie helikoptera. Klucze do tego środka transportu leżą na metalowej kładce, w miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku. Na zewnątrz dostaniesz się np. przez drzwi za kulisami wystawy.
Wejdź po drabinie na teren lądowiska (uwaga na dwóch czujnych strażników) i obejdź maszynę lewą stroną. Przy helikopterze stoi pilot - możesz go obezwładnić i zmienić przebranie, by przy okazji zaliczyć wyzwanie Rotor Man. Teraz wystarczy wejść do helikoptera i odlecieć.
Winda penthouse'u (Grand Connection)
Skorzystanie z windy penthouse'u to kolejny sposób na opuszczenie terenu drapacza chmur Burj Al-Ghazali, jednak wymaga nieco przygotowań. W pierwszej kolejności należy zadbać o to, by drzwi do windy zostały otwarte. Możesz tego dokonać w serwerowni na 3 piętrze - klucz do komputera ma jeden z pracowników, którego oznaczyliśmy na powyższym obrazku.
Przejdź do serwerowni i przeciągnij kartę dostępu przez czytnik. Następnie podejdź do szafy, w której informacje wyświetlają się w kolorze żółtym (złe świecą się na zielono) i pociągnij za jeden z dysków - uzyskasz w ten sposób dostęp do komputera.
Klikając w drugi kafelek, otworzysz windę. Wejście do niej znajduje się na tym samym piętrze, zaraz obok przejścia do recepcji.
Po wyeliminowaniu obydwu celów (Carla Ingrama i Marcusa Styuvesanta), zejdź na trzecie piętro. Obejdź strażnika widocznego na powyższym obrazku, by nie wzbudzić jego podejrzeń i zejdź do szybu windy.