Hitman 3: Miejsca skanowania aparatem - mapa, lista Hitman 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 stycznia 2021
Legenda Hitman 3 - Dartmoor - Miejsca użycia aparatu
Miejsca skanowania aparatem
Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz zestawienie miejsc używania aparatu w lokacji Dartmoor. Agent 47 może skanować różnorakie ślady i dokumenty i część z nich może być powiązana ze śledztwem w sprawie śmierci Zachary'ego. Obiekty do zeskanowania można potraktować jako sekrety / znajdźki. Podpowiadamy gdzie ustawić się żeby wykonywać skanowania aparatem.
- Skanowanie śladów i obiektów - informacje wstępne
- Miejsce 1 - Szklarnia
- Miejsce 2 - Taras na tyłach posiadłości
- Miejsce 3 - Pomieszczenie z trofeami
- Miejsce 4 - Salon
- Miejsce 5 - Jadalnia
- Miejsce 6 - Pokój Emmy i Gregory'ego
- Miejsce 7 - Pokój Rebecci
- Miejsce 8 - Sypialna Zachary'ego
Skanowanie śladów i obiektów - informacje wstępne
Miejsca skanowania prezentuje dołączona mapa poradnika i są one przez cały czas widoczne na mapie Dartmoor. Nie licz jednak na to, że szybko i bezproblemowo się z tym uporasz, bo zawsze musisz ustalić co należy zeskanować i w jakiej pozycji się ustawić. Nie możesz stać zbyt daleko od skanowanego obiektu i nie mogą go zasłaniać żadne przeszkody.
Wymienione lokacje możesz odwiedzać w dowolnej kolejności. Nie musisz ich skanować w identycznej do naszego poradnika. Co więcej, nie ze wszystkimi śladami powiązane są wyzwania czy prowadzone śledztwo w sprawie śmierci Zchary'ego.
Niektóre ślady wymagane są do zaliczenia śledztwa jako prywatny detektyw. Ich listę znajdziesz na stronie z opisem misji fabularnej Means, Motive and Opportunity.
Niektóre ślady są w zamkniętych pomieszczeniach. Warto zabrać ze sobą na misję wytrych, choć możesz też używać łomu lub głównego klucza (Master Key), które odnajduje się na mapie Dartmoor.
Miejsce 1 - Szklarnia

Musisz dostać się do szklarni i jest ona zamknięta - użyj wytrycha lub łomu. Jeśli miało już miejsce spotkanie rodzinne w salonie w posiadłości, to będzie tu przebywała Emma - unikaj jej lub ją wyeliminuj. Do zeskanowania jest książka na temat trucizn (Poison Dosage Table) leżącą na szerokim stole.
Miejsce 2 - Taras na tyłach posiadłości

Do zeskanownia są ślady obuwia (Footprints on Terrace).
Miejsce 3 - Pomieszczenie z trofeami

Do zeskanowania są dokumenty (Documents on the Carlises' Assets) leżące na okrągłym stoliku. Miejsce to obserwuje ochroniarz i warto wcześniej odwrócić jego uwagę np. rzuconą monetą.
Miejsce 4 - Salon

Do zeskanowania jest portret Mongtomery'ego (Portrait of Montgomery Carlisle) wiszący na ścianie w salonie.
Miejsce 5 - Jadalnia

Do zeskanowania jest treść przemówienia Edwarda (Edward's Speech). Kartka leży na stole pomiędzy przygotowanymi nakryciami.
Miejsce 6 - Pokój Emmy i Gregory'ego

Pokój jest zamknięty - skorzystaj z wytrycha / łomu / głównego klucza z biura lokaja, bądź też dostań się do środka od strony balkonu. Do zeskanowania są obcasy (Shoes and Footprints) w narożniku pomieszczenia.
Miejsce 7 - Pokój Rebecci

Pokój jest zamknięty - skorzystaj z wytrycha / łomu / głównego klucza z biura lokaja, bądź też przejdź przez sekretny pokój od strony małego biura (tego z prawnikiem pracującym na laptopie). Do zeskanowania jest notatnik Rebecci (Rebecca's Notebook) odnajdywany obok kominka.
Miejsce 8 - Sypialna Zachary'ego

Korytarza obok sypialni pilnuje 2 strażników - możesz ich ominąć korzystając z przebrania ochroniarza / prywatnego detektywa, bądź też dotrzeć do sypialni od strony balkonu, małego biura lub sąsiadującego z nią sekretnego pokoju.
W sypialni na odkrycie czekają dwa ślady. Pierwszy ślad do zeskanowania to zwłoki Zachary'ego (Zachary's Body).

Drugi ślad to kieliszek i butelka whisky (Whisky Glass and Bottle) leżące na szafce nocnej obok łóżka.