Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Obszar z silosami. Spotkasz tu wielu gaucho - są na dolnym poziomie i patrolują górne balkoniki. Jednego z nich możesz otruć, jeden z wrogów jest też łatwym celem wewnątrz małego budynku. Możesz używać schodów lub wspinać się po pionowych metalowych belkach. Na najwyższym poziomie sa snajperzy (punkt 11 na mapie).
Dolne ogrody. Są one patrolowane przez dwuosobowe patrole gauchos. Możesz zostać wykryty nawet podczas używania przebrania, ale jest tu mnóstwo wysokiej trawy. Przy pick-upie znajdziesz słuchawkę spottera (powiązaną ze snajperami z punktu 11 na mapie i misją fabularną Eyes on Target).
Pola winogronowe. W okolicy są w sumie 3 różne pola winogronowe. Możesz napaść na dowolnego pracownika winiarni i zdobyć jego przebranie. W okolicy są kurki do odwracania uwagi okolicznych postaci. Po odnalezieniu noża do winogron możesz zacząć je zbierać.
Miejsce rozpoczęcia wycieczki. Z wycieczką powiązana jest misja fabularna The Tour dotyczącą oprowadzenia Diany i Tamary po posiadłości. Powiązani są z nią Corvo Black (jeden z zaufanych fixerów Yatesa) oraz Gabriel Vargas (ekspert od produkcji win - chief winemaker). Agent 47 może przejąć tożsamość jednego z nich. W pobliżu jest pojemnik przydatny w ukryciu ciała.
Vargas. Będzie on tu czekał aż jeden z pracowników winiarni dostarczy mu winogrona. Możesz odwrócić jego uwagę pompą wodną, przejąć jego tożsamość i schować jego ciało w pojemniku. Możesz też dostarczyć mu winogrona będąc przebranym za pracownikia winiarni.
Szopa na polu winogron. Możesz łatwo zdobyć przebranie gaucho lub pracownika winiarni. Jest tu urządzenie do destylacji - jeśli masz przy sobie trującą roślinę (z punktu 4 na mapie) to możesz jej użyć do wyprodukowania śmiertelnej trucizny. Znajdziesz tu nóż do winogron.
Kratka wentylacyjna. Możesz użyć aparatu żeby ją zhakować, a następnie wdrapać się po skrzyniach. Pozwoli ci to zakraść się do pomieszczenia produkcyjnego.
Pomieszczenie produkcyjne. Wejścia od strony pól pilnuje strażnik, ale możesz skorzystać z kratki wentylacyjnej (punkt 21 na mapie). Możesz tu też dotrzeć z innych stron. Na linii produkcyjnej przebywa kilku pracowników winiarni. Możesz sabotować drzwi chłodni śrubokrętem (jest w okolicy) żeby je nagle zamknąć i uwięzić Tamarę (podczas wycieczki). Możesz zabrać ogniwo Fuse Cell i je umieścić w urządzeniu, oraz załączyć gniazdo wysokiego napięcia. Znajdziesz klucz pracownika winiarni. Skrzynka z bezpiecznikami pozwala odwracać uwagę pracowników. Można wrzucić Tamarę (podczas wycieczki) do maszyny do miażdżenia winogron - brutalna śmierć. Jest tu skrzynka do przenoszenia przedmiotów.
Szatnia pracownicza i toaleta. W szatni są nieużywane przebranie pracownika winiarni i klucz pracownika winiarni.
Pomieszczenie fermentacji. Możesz użyć klucza francuskiego (jest w pomieszczeniu produkcyjnym) do sabotowania pompy i do wylania się wina z beczek - to część misji fabularnej Over the Top. Są tu schody prowadzące na górne balkoniki pomieszczenia. Jest tu prasa - możesz odblokować zabezpieczenie i zmiażdżyć Tamarę podczas wycieczki. Przebywa tu szef ochrony - możesz odwrócić jego uwagę rzuconym przedmiotem i zdobyć unikalne przebranie.
Kino. Znajdziesz tu m.in. łom, śrubokręt i butlę z propanem. Drzwi do składziku są zamknięte - użyj klucza lub wytrycha/łomu. W składziku znajdziesz trutkę na szczury. W pomieszczeniu jest mikrofon Branson MD-2 - przydaje się do zaplanowania zabójstwa Don Yatesa (punkt 41 na mapie). Wschodnie drzwi są zamknięte (klucz / wytrych / łom) i prowadzą na zewnętrzne balkoniki (uwaga na kamerę nad drzwiami).
Tunele wentylacyjne. Możesz tu dotrzeć od strony pomieszczenia technicznego na poziomie 1 (punkt 27 na mapie). We wschodniej części tuneli są dwie kratki do zhakowania z użyciem kamery - wymagany jest pendrive Tier 1 Access Dongle z pomieszczenia technicznego. Otwarcie kratek pozwoli ci przekraść się do pomieszczenia lodówki z winami.
Biuro, sypialnia, łazienka i balkony. Znajdziesz tu klucz do piwnicy i kluczyki do samochodu (punkt 45 na mapie). Na północnym balkonie możesz zatruć drinka - wypije go Yates. Możesz wrzucić butlę z propanem do otworu i zrzucić żyrandol. Kalendarz jest podpowiedzią do kombinacji sejfu z piwnicy (punkt 43 na mapie). W łazience są śmiertelna trucizna oraz przejście na strych.
Dach willi. To jedna z lokacji nadających się do odkrycia. Na dach możesz dotrzeć od dowolnego z balkonów na piętrze posiadłości. Możesz wdrapać się po rynnie na strych.
Wyjście - pola winogronowe. Możesz je wybrać po zabiciu obu celów misji.
Powiększ mapę

Hitman 3: Bariera laserowa/Laser grid - jak wyłączyć? Hitman 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 lutego 2021

Legenda Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 dowiesz się jak wyłączyć barierę laserową w misji w Mendozie. Dowiesz się również jak przedostać się do lodówki z winami (Wine Fridge) - opisaliśmy dwie główne techniki. Ma to na celu zdobycie unikalnego wina Grand Paladin.

Lodówka z winami - lokalizacja

Bariera laserowa znajduje się w misji w regionie Mendoza w pomieszczeniu lodówki z winami (Wine Fridge) i dostanie się do tego pomieszczenia nie jest oczywistą sprawą - Hitman 3: Bariera laserowa/Laser grid - jak wyłączyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Bariera laserowa znajduje się w misji w regionie Mendoza w pomieszczeniu lodówki z winami (Wine Fridge) i dostanie się do tego pomieszczenia nie jest oczywistą sprawą. Jest ono zlokalizowane na poziomie 1 winnicy (punkt 29 na mapie) i sąsiaduje z pomieszczeniem z beczkami. Dwa główne wejścia do lodówki są zamknięte i znajdują się nad nimi kamery.

Lodówka z winami - jak dostać się do środka?

Są dwie metody przedostania się do lodówki z winami i każda z nich wymaga niestety wymaga kilku specyficznych czynności - Hitman 3: Bariera laserowa/Laser grid - jak wyłączyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Są dwie metody przedostania się do lodówki z winami i każda z nich wymaga niestety wymaga kilku specyficznych czynności. W obu przypadkach wskazane jest działanie w przebraniu. Jego brak może ci poważnie utrudniać grę, choć nadal możliwe będzie dotarcie do lodówki.

Pierwszy wariant zakłada przedostanie się do lodówki od strony zlokalizowanego na zachód od niej pomieszczenia technicznego Tech Room (punkt 27 na mapie).

Z pomieszczenia technicznego musisz zabrać pendrive (Tier 1 Access Dongle) z powyższego obrazka - będzie ci on potrzebny do uzyskania wyższych uprawnień na potrzeby hakowania - Hitman 3: Bariera laserowa/Laser grid - jak wyłączyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Z pomieszczenia technicznego musisz zabrać pendrive (Tier 1 Access Dongle) z powyższego obrazka - będzie ci on potrzebny do uzyskania wyższych uprawnień na potrzeby hakowania.

W narożniku pomieszczenia jest dziura - wskocz do niej żeby znaleźć się w tunelach wentylacyjnych (punkt 28 na mapie) - Hitman 3: Bariera laserowa/Laser grid - jak wyłączyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

W narożniku pomieszczenia jest dziura - wskocz do niej żeby znaleźć się w tunelach wentylacyjnych (punkt 28 na mapie). Kieruj się nimi na wschód. Znajdziesz dwie kratki wentylacyjne - możesz otworzyć dowolną z nich i trzeba do tego celu użyć kamery. Agent 47 użyje jej do zhakowania zabezpieczenia kratki. Możesz już dokończyć podróż do otworu w suficie tunelu.

Uwaga - Hakowanie nie uruchomi się jeśli nie zabrałeś pendrive'a z pomieszczenia technicznego.

Drugi wariant zakłada zdalne otwarcie drzwi lodówki - Hitman 3: Bariera laserowa/Laser grid - jak wyłączyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Drugi wariant zakłada zdalne otwarcie drzwi lodówki. Musisz w tym celu dotrzeć do panelu dotykowego znajdującego się na wyższym poziomie, w pomieszczeniu ochrony (punkt 38 na mapie). Zanim wejdziesz w interakcję z panelem zabierz z pokoju ochrony kartę dostępu Security Keycard i użyj jej do otwarcia północnych drzwi, tzn. tych z zamkiem elektronicznym.

Po wejściu w interakcję z panelem i wybierz opcję 01 - Disable Security Doors - Hitman 3: Bariera laserowa/Laser grid - jak wyłączyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Po wejściu w interakcję z panelem i wybierz opcję 01 - Disable Security Doors.

Na dotarcie do nowo otwartych drzwi masz minutę, ale na szczęście nawet jeśli nie zdążysz możesz powtórzyć cały proces - Hitman 3: Bariera laserowa/Laser grid - jak wyłączyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Na dotarcie do nowo otwartych drzwi masz minutę, ale na szczęście nawet jeśli nie zdążysz możesz powtórzyć cały proces. Rozpocznij bieg ścieżką z powyższego obrazka - pobiegnij na północ (pamiętaj o konieczności użycia karty dostępu). Po dotarciu do sekretnego tunelu (punkt 39 na mapie) wybierz południowe schody prowadzące do sali z beczkami. Tam wystarczy wybrać dowolne z 2 wejść do lodówki.

Bariera laserowa - jak dezaktywować?

W lodówce z winami przebywają kelner oraz sommelier i warto byłoby się ich najpierw pozbyć - Hitman 3: Bariera laserowa/Laser grid - jak wyłączyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

W lodówce z winami przebywają kelner oraz sommelier i warto byłoby się ich najpierw pozbyć. Idealny sposób to sabotowanie skrzynki z bezpiecznikami w rogu pomieszczenia. Nie zapomnij ukryć ciał w tunelach wentylacyjnych.

Nie przechodź przez lasery, tylko zamiast tego skorzystaj z klawiatury na prawo od nich - Hitman 3: Bariera laserowa/Laser grid - jak wyłączyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Nie przechodź przez lasery, tylko zamiast tego skorzystaj z klawiatury na prawo od nich. Wymaga ona podania kombinacji.

Kod do wpisania to 1945 - jest to jednocześnie rocznik, z którego pochodzi strzeżone wino - Hitman 3: Bariera laserowa/Laser grid - jak wyłączyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Kod do wpisania to 1945 - jest to jednocześnie rocznik, z którego pochodzi strzeżone wino. Datę tę mogłeś poznać m.in. biorąc udział w wycieczce po winiarni czy podsłuchując rozmowę szefa ochrony z sommelierem.

Główna nagroda za twoje starania to unikalne wino The Grand Paladin - Hitman 3: Bariera laserowa/Laser grid - jak wyłączyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Główna nagroda za twoje starania to unikalne wino The Grand Paladin. Jest ono powiązane z dwoma wyzwaniami:

  1. A Vintage Year - 1000 XP - Otrzymasz je w momencie kradzieży wina.
  2. To Loyalty - 2000 XP - Dotyczy ono wyeliminowania Don Yatesa poprzez podanie mu zatrutego wina Grand Paladin. Jest to możliwe w ramach misji fabularnej Closing Statement - przejdź na osobną stronę z jej opisem przejścia.