Hitman 3: Agent Montgomery - jak zabić? (The Leader) - Berlin, solucja Hitman 3 poradnik, solucja Eliminate Agent Montgomery – The Leader - solucja, opis przejścia Ostatnia aktualizacja: 29 stycznia 2021 4444 Następna Apex Predator - Berlin Zabójstwo Agenta Lowenthala Poprzednia Apex Predator - Berlin Zabójstwo Agenta Chamberlina Legenda Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje Ważne lokacje Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz informacje gdzie przebywa Agent Montgomery - The Leader na mapie w misji w Berlinie (jego tożsamość jest początkowo ukryta). Przedstawiliśmy również przykładowe warianty jak zamordować Agenta Montgomery'ego. Agent Montgomery - gdzie go znaleźć?Konstrukcja świetlna (How the Turntables)Pistolet (Straight Shot)Spotkanie z właścicielem klubu (There Was a Fire Fight!) Agent Montgomery - gdzie go znaleźć? Agent Montgomery jest szefem agentów ICA przebywających na mapie, aczkolwiek gra nie wymusza żeby zginął on w trakcie każdego przejścia tej misji. Po prostu dopadnięcie go może okazać się nieco trudniejsze od większości pozostałych agentów. Montgomery podróżuje po różnych piętrach klubu. Możesz go rozpoznać po tym, że podąża za nim "zwykły" pracownik ochrony. Druga osoba nie jest agentem ICA, aczkolwiek jej obecność utrudnia pozbycie się Montgomery'ego. Cel misji spotyka się co jakiś czas z agentami Bannerem (punkt 37 na mapie) oraz Chamberlinem (punkt 47 na mapie), jak również z właścicielem klubu (punkt 49 na mapie). Konstrukcja świetlna (How the Turntables) Agent Montgomery może zginąć w parze z Agentem Bannerem w eksplozji konstrukcji świetlnej (Light Rig) wiszącej nad główną salą. Jest to najbardziej efektowne zabójstwo spośród wszystkich w tej misji, ale wymaga również sporych przygotowań. Dotrzyj do środkowego obszaru na poziomie -1 klubu (punkt 37 na mapie). Przebywa tu Agent Banner, przy czym zainteresuj się dwoma stojącymi obok technikami (punkt 39 na mapie). Użyj obiektu do rzucania lub sabotuj skrzynkę z bezpiecznikami żeby odwrócić uwagę jednego z nich (powinien to być mężczyzna). Podduś tę osobę, schowaj jej ciało, załóż przebranie technika i podnieś śrubokręt, który pozostawił po sobie poprzedni technik. Ze śrubokrętem udaj się do zlokalizowanej obok balkoniku instalacji oświetlenia drzewa (Light Rig Installation). Możesz ją sabotować - efekt tej akcji zobaczysz dopiero za kilka minut. Twoje kolejne zadanie to dotarcie do obszaru za budką DJ-ów na poziomie -2 (punkt 50 na mapie). W miejscu tym przebywa jeden z DJ-ów i trzeba doprowadzić do otrucia go. Możesz: Znaleźć dowolną trutkę na szczury na mapie i wsypać ją do jedzenia.Użyć odnajdywanego w tym miejscu klucza do otwarcia szafki na ścianie - będzie w niej strzykawka ze środkiem uspokajającym. Wadą tego rozwiązania jest to, że DJ straci przytomność obok innych osób, które mogą zauważyć ciało. Lepszy jest wariant 1 z opisanych powyżej, bo otruty DJ zacznie oddalać się od pozostałych osób i łatwo go można pozbyć się na osobności. Załóż przebranie DJ-a. Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ... ... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium Abonament dla Ciebie Następna Apex Predator - Berlin Zabójstwo Agenta Lowenthala Poprzednia Apex Predator - Berlin Zabójstwo Agenta Chamberlina