Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Dubaj - Ważne lokacje
Hitman 3 - Dubaj - Ważne lokacje
Szatnia. Miejsce, w którym wchodzisz na teren Burj Al-Ghazali. Możesz później tutaj wrócić, by zabrać strój spadochronowy.
Winda. Jedna z dróg ucieczki z Burj Al-Ghazali.
Skrót Atrium Lobby Door. Skrót można odblokować wyłącznie od drugiej strony. Kartę dostępu posiada pracownik obsługi pięter, którego znajdziesz w łazience na piętrze 0 - punk 5 na mapie.
Przejście do strefy personelu. Można otworzyć przy użyciu terminala: kod 4706.
Karta dostępu do skrótu Atrium Lobby Door. Kartę ma przy sobie pracownik obsługi pięter.
Terminal informacyjny. Elektroniczne urządzenie, które odkrywa mapę Burj Al-Ghazali i dostarcza pierwszych informacji do zadania fabularnego How The Mighty Fall.
Elektroniczne okna. W tym miejscu znajdziesz dwa okna z elektronicznymi zamkami, które można otworzyć przy pomocy aparatu. Czynność ta jest związana z wyzwaniem Easy Breezy.
Karta z rozkazami dla nowego rekruta. Przedmiot fabularny związany z misją (In)Security. Dokumenty są potrzebne, by podszyć się za nowego ochroniarza Marcusa Stuyvesanta.
Zana Kazem. Mężczyzna, za którego trzeba podszyć się w trakcie wykonywania misji fabularnej Bird Of Prey. Zana Kazem ma przy sobie śmiertelną truciznę w postaci tabletek (Lethal Poison Pill Jar).
Elektroniczne okna. W tym miejscu znajdziesz dwa okna z elektronicznymi zamkami, które można otworzyć przy pomocy aparatu. Czynność ta jest związana z wyzwaniem Easy Breezy.
Trutka na szczury. W strefie dla personelu za ladą barową znajdziesz trutkę na szczury (Emetic Rat Poison).
Strefa barowa. W miejscu tym po raz pierwszy spotkasz Marcusa Stuyvesanta. Przy jednym ze stolików siedzi jego córka.
Pomieszczenie ochrony. Miejsce związane z misją fabularną (In)Security. To właśnie tutaj podsłuchasz rozmowę Marcusa i dowiesz się, że nowy rekrut nie stawił się do pracy. Do tego miejsca będziesz musiał także wrócić po zdobyciu rozkazów dla nowego rekruta (punk 8 na mapie - poziom 0).
Sejf. W pokoju ochrony znajdziesz sejf w którym schowano kartę umożliwiającą włączenie alarmu ewakuacyjnego w penthous'ie - kod dostępu 6927. Zdobycie tej karty jest związane z wyzwaniem Mile High Drop.
Przejście do recepcji. Tutaj spotkasz osobistą asystentkę szejka, z którą musisz pomówić po wcieleniu się w rolę Zana Kazem w misji Bird Of Prey. Przed schodami stoi dwóch strażników - wpuszczą Cię na górę, jeśli nie będziesz mieć przy sobie nielegalnych przedmiotów i dasz się przeszukać. W innym wypadku będziesz musiał odwrócić ich uwagę. Alternatywne przejście prowadzi przez pokój ochrony.
Łom. Przedmiot leży przy ziemi, oparty o skrzynkę z narzędziami.
Punkt rzucania nożami. W tym miejscu Marcus Stuyvesant sprawdzi Twoje umiejętności rzucania nożami. Po wykonaniu tego zadania odprawi swojego ochroniarza i zostaniesz z nim sam na sam - możesz go w łatwy sposób wyeliminować. W tym miejscu możesz także zepchnąć go z dachu i zaliczyć wyzwanie Vertical Approach.
Klucze do helikoptera. Klucze leżą na metalowej kładce.
Wystawa. W tym miejscu rozstawiono różne instalacje artystyczne.
Panel sterowniczy urządzenia produkującego energię słoneczną. Za pomocą tego panelu możesz przeciążyć układy instalacji i wyeliminować Marcusa Stuyvesanta. Czynność ta związana jest z wyzwaniem Icarus.
Przejście do strefy barowej. Łącznik pomiędzy galerią sztuki, a barem.
Łom. Przedmiot leży w skrzynce na narzędzia.
Skrzynka z bezpiecznikami. W skrzynce znajdziesz bezpiecznik potrzebny do uruchomienia instalacji artystycznej, która śmiertelnie porazi Marcusa Stuyvesanta.
Skrzynka z bezpiecznikami. Tutaj musisz zamontować bezpiecznik zabrany z punku 23. Przejdź później do punktu 20 (poziom 2), by móc uruchomić urządzenie.
Boczne przejście. Przeskakując przez barierkę możesz szybko dostać się na trzecie piętro budynku - serwerownia, recepcja.
Winda penthouse'u. Jedna z dróg ucieczki z Burj Al-Ghazali. Drzwi do szybu windy można otworzyć w serwerowni (punkt 27).
Serwerownia. Tutaj znajdziesz komputer, który potrzebny jest do wykonania misji How The Mighty Fall. Z poziomu komputera możesz także wyłączyć kamery ochrony, a także otworzyć szyb windy penthouse'u (punkt 26). Klucz dostępu do komputera ma pracownik obsługi (punkt 28).
Pracownik obsługi. Mężczyzna jest w posiadaniu karty dostępu do serwerowni (punkt 27).
Wybuchająca piłeczka golfowa. Przedmiot potrzebny do wykonania wyzwania Angry Bird - eliminacji Carla Ingrama na polu do mini golfa.
Elektroniczne okna. W tym miejscu znajdziesz jedno okno z elektronicznym zamkiem, które można otworzyć przy pomocy aparatu. Czynność ta jest związana z wyzwaniem Easy Breezy.
Recepcja penthouse'u. Obok punktu recepcji znajdują się schody prowadzące do apartamentu na najwyższym piętrze.
Trutka na szczury. W pomieszczeniu służbowym znajdziesz trutkę na szczury (Emetic Rat Poison).
Boczne wejście do apartamentu. Przeskakując przez barierkę możesz dostać się na teren apartamentu nie wzbudzając podejrzeń.
Taras widokowy. Miejsce w którym Carl Ingram gra w mini golf. To właśnie tutaj należy podrzucić wybuchową piłeczkę golfową, by zaliczyć wyzwanie Angry Bird. Miejsce to jest także związane z wyzwaniem Mile High Drop. Co więcej, po wyeliminowaniu obydwu celów będziesz mógł skoczyć z tego miejsca na spadochronie i w ten sposób opuścić teren Burj Al-Ghazali.
Radio. Radia należy użyć, by wyprowadzić Carla Ingrama z równowagi. Czynność ta związana jest z wyzwaniem Angry Bird.
Główne wejście. Główne wejście do apartamentu strzeżone jest przez dwóch strażników. Ciężko tędy wejść bez wzbudzania podejrzeń, ale wyjść można bez żadnych problemów.
Salon. Duże pomieszczenie, które związane jest z misją fabularną How The Mighty Fall. To tutaj zwabisz Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta, by ich wykończyć. W tym miejscu można wyeliminować obydwu mężczyzn przy pomocy jednego żyrandola, co związane jest z wyzwaniem Impactful Art.
Włącznik alarmu ewakuacyjnego. Jeden z dwóch włączników w apartamencie. Włączenie ich jest niezbędne do zainicjowania procesu ewakuacji i zmuszenia Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta do skoku na spadochronie.
Kuchnia i jadalnia. W tym miejscu możesz przygotować zatruty posiłek dla Carla Ingrama (wymagana śmiertelna trucizna - punk numer 9, poziom 1). Czynność ta związana jest z wyzwaniem Pick Your Poison.
Trutka na szczury. Trucizna (Emetic Rat Poison) leży w magazynie, na regale po prawej stronie.
Klatka schodowa. Boczne zejście na 3 poziom budynku - serwerownia, recepcja.
Łazienka. Odkręcając krany w łazience możesz odwrócić uwagę pobliskich ochroniarzy, strażników i personelu.
Odkurzacz. Włączając to urządzenie rozzłościsz Carla Ingrama, co może skłonić go do wyjścia na zewnątrz i rozegrania partyjki w mini golfa. Czynność ta związana jest z wyzwaniem Angry Bird.
Biuro Carla Ingrama. Biuro jednego z celów zadania w Dubaju. Trafisz tutaj np. po wykonaniu misji fabularnej Bird Of Prey. W gabinecie znajdziesz miniaturowy model platformy wiertniczej, którego należy użyć do zaliczenia wyzwania Black Gold Eye.
Taras widokowy. Odkręcając śrubę w barierce po lewej stronie możesz sprawić, że Carl Ingram wypadnie przez poręcz. Śrubokręt znajdziesz w jego biurze, pod telewizorem.
Włącznik alarmu ewakuacyjnego. Jeden z dwóch włączników w apartamencie. Włączenie ich jest niezbędne do zainicjowania procesu ewakuacji i zmuszenia Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta do skoku na spadochronie.
Skrót Ventialtion Are Ladder. Drabina, która umożliwia zejście na poziom lądowiska śmigłowca.
Skrót Penthouse Terrace Ladder. Drabina umożliwiająca zejście na 3 poziom budynku. Do korytarza przy serwerowni.
Helikopter. Po zebraniu klucza (punkt numer 18 - poziom 2) możesz uciec helikopterem z obszaru Burj Al-Ghazali.
Skrót Helipad Ladder. Drabina za pomocą której możesz zejść na 1 poziom budynku, przy elektronicznych oknach, za kulisami galerii sztuki.
Powiększ mapę

Hitman 3: On Top of the World, Dubaj - mapa, informacje o misji Hitman 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 12 lutego 2021

Legenda Hitman 3 - Dubaj - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz mapę lokacji Dubaj oraz najważniejsze informacje o pierwszej misji fabularnej On Top of the World, która rozgrywa się w tej miejscówce. Dowiesz się jakie są główne obszary na mapie Dubaju, jakie założenia i unikalne cechy ma misja, oraz jakie są nagrody za osiąganie kolejnych poziomów mistrzostwa w Dubaju.

Najważniejsze informacje o misji On Top of the World

1 - Hitman 3: On Top of the World, Dubaj - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja
  1. Akcja tej misji rozgrywa się w wieżowcu Burj Al-Ghazali w Dubaju, który jest najwyższym budynkiem świata. Agent 47 domyślnie do infiltracji niedostępnych górnych pięter wieżowca używa stroju do skydivingu. Po wylądowaniu bohater musi zaliczyć wspinaczkę po zewnętrznych balkonikach i elewacji budynku żeby przedostać się do miejsca rozgrywania właściwej części misji.
  2. Na szczycie wieżowca odbywa się przyjęcie z okazji inauguracji Berła (The Sceptre). Otwiera to wiele możliwości wtopienia się w tłum gości czy pozyskania przebrania jednego z pracowników służby lub ochrony.
  3. Cele misji to Carl Ingram oraz Marcus Stuyvesant. Są oni partnerami (wysoko postawionymi przywódcami) Providence, czyli tajnego i bardzo wpływowego ugrupowania ze świata gry, które rządzi światem z ukrycia.
  4. Carl Ingram domyślnie przebywa w swoim luksusowym, pilnie strzeżonym apartamencie.
  5. Marcus Stuyvesant domyślnie spędza czas w miejscu, w którym znajduje się wystawa sztuki.
  6. Dubaj jest jedną z większych map gry Hitman 3 (lokacja składa się z aż 7 pięter drapacza chmur) i pozwala na zdobycie maksymalnie 20 poziomu mistrzostwa tej lokacji. XP potrzebne do awansowania na kolejne poziomy mistrzostwa zdobywa się dzięki zaliczaniu wyzwań powiązanych z mapą Dubaj
Po najniższym poziomie Burj Al-Ghazali i na piętrze, gdzie trwa impreza inauguracyjna, Agent 47 może swobodnie się poruszać, jednak by dostać się do pomieszczeń służbowych i strzeżonych stref mapy, trzeba będzie się nieco napracować - Hitman 3: On Top of the World, Dubaj - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Po najniższym poziomie Burj Al-Ghazali i na piętrze, gdzie trwa impreza inauguracyjna, Agent 47 może swobodnie się poruszać, jednak by dostać się do pomieszczeń służbowych i strzeżonych stref mapy, trzeba będzie się nieco napracować.

  1. Skradanie się: na obszarze mapy jest wiele zakamarków, filarów, wnęk i innych obiektów, które pozwolą Ci ukryć się przed wzrokiem strażników;
  2. Przebrania: w trakcie rozgrywki możesz wcielić się m.in. w rolę ochroniarza imprezy, ochroniarza penthouse'u, pracownika obsługi pięter i Zana Kazem - jednego z agentów pracujących dla Crystal Dawn, panafrykańskiej organizacji terrorystycznej;
  3. Przejścia alternatywne: na terenie Burj Al-Ghazali znajdziesz kilka elektronicznych okien, które możesz otworzyć za pomocą podręcznego aparatu. Dzięki temu będziesz mógł wyjść na zewnątrz budynku i po gzymsach lub rynnach dostać się do wcześniej niedostępnych pięter drapacza chmur. Warto także pamiętać o uruchomieniu kilku przydatnych skrótów, które opisaliśmy nieco niżej.
Misja On Top of the World posiada trzy zadania fabularne, które pozwolą Ci zyskać zaufanie obydwu celów, a także otworzą możliwość eliminacji ich na różne sposoby: Bird Of Prey, (In)Security oraz How The Mighty Fall - Hitman 3: On Top of the World, Dubaj - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Misja On Top of the World posiada trzy zadania fabularne, które pozwolą Ci zyskać zaufanie obydwu celów, a także otworzą możliwość eliminacji ich na różne sposoby: Bird Of Prey, (In)Security oraz How The Mighty Fall.

Dubaj (Dubai) - Najważniejsze lokacje

Poniżej znajdziesz zestawienie najważniejszych lokacji, które oznaczyliśmy punktami na naszej mapie lokacji Dubaju. Odwołania do tych i innych obszarów znajdują się na kolejnych stronach opisu przejścia tego etapu.

6 - Terminal informacyjny. Elektroniczne urządzenie, które odkrywa mapę Burj Al-Ghazali i dostarcza pierwszych informacji do zadania fabularnego How The Mighty Fall.

8 - Karta z rozkazami dla nowego rekruta. Przedmiot fabularny związany z misją (In)Security. Dokumenty są potrzebne, by podszyć się za nowego ochroniarza Marcusa Stuyvesanta.

9 - Zana Kazem. Mężczyzna, za którego trzeba podszyć się w trakcie wykonywania misji fabularnej Bird Of Prey. Zana Kazem ma przy sobie śmiertelną truciznę w postaci tabletek (Lethal Poison Pill Jar).

13 - Pomieszczenie ochrony. Miejsce związane z misją fabularną (In)Security. To właśnie tutaj podsłuchasz rozmowę Marcusa i dowiesz się, że nowy rekrut nie stawił się do pracy. Do tego miejsca będziesz musiał także wrócić po zdobyciu rozkazów dla nowego rekruta (punkt 8 na mapie).

14 - Sejf. W pokoju ochrony znajdziesz sejf w którym schowano kartę umożliwiającą włączenie alarmu ewakuacyjnego w penthous'ie - kod dostępu 6927. Zdobycie tej karty jest związane z wyzwaniem Mile High Drop.

15 - Przejście do recepcji. Tutaj spotkasz osobistą asystentkę szejka, z którą musisz pomówić po wcieleniu się w rolę Zana Kazem w misji Bird Of Prey. Przed schodami stoi dwóch strażników - wpuszczą Cię na górę, jeśli nie będziesz mieć przy sobie nielegalnych przedmiotów i dasz się przeszukać. W innym wypadku będziesz musiał odwrócić ich uwagę. Alternatywne przejście prowadzi przez pokój ochrony.

17 - Punkt rzucania nożami. W tym miejscu Marcus Stuyvesant sprawdzi Twoje umiejętności rzucania nożami. Po wykonaniu tego zadania odprawi swojego ochroniarza i zostaniesz z nim sam na sam - możesz go w łatwy sposób wyeliminować. W tym miejscu możesz także zepchnąć go z dachu i zaliczyć wyzwanie Vertical Approach.

27 - Serwerownia. Tutaj znajdziesz komputer, który potrzebny jest do wykonania misji How The Mighty Fall. Z poziomu komputera możesz także wyłączyć kamery ochrony, a także otworzyć szyb windy penthouse'u (punkt 26 na mapie). Kartę dostępu do komputera ma pracownik obsługi (punkt 28 na mapie).

39 - Salon. Duże pomieszczenie, które związane jest z misją fabularną How The Mighty Fall. To tutaj zwabisz Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta, by ich wykończyć. W tym miejscu można wyeliminować obydwu mężczyzn np. przy pomocy jednego żyrandola, co związane jest z wyzwaniem Impactful Art.

48 - Biuro Carla Ingrama. Biuro jednego z celów zadania w Dubaju. Trafisz tutaj np. po wykonaniu misji fabularnej Bird Of Prey. W gabinecie znajdziesz miniaturowy model platformy wiertniczej, którego należy użyć do zaliczenia wyzwania Black Gold Eye.

Lista stron opisu przejścia

Misja On Top of the World w Dubaju jest bardzo rozbudowana, dlatego wszystkie jej elementy szczegółowo opisujemy na osobnych stronach naszego poradnika.

  1. Mapa Dubaju - jak odblokować?: na tej stronie opisaliśmy proces pozyskania mapy Burj Al-Ghazali;
  2. Zadanie fabularne - Bird Of Prey: w szczegółowy sposób opisaliśmy przebieg misji, w której należy wcielić się w postać Zana Kazem, jednego z najlepszych agentów panafrykańskiej organizacji terrorystycznej Crystal Dawn. Przejście tego zadania pozwoli Ci wyeliminować Carla Ingrama na wiele ciekawych sposobów;
  3. Zadanie fabularne - (In)Security: na tej stronie opisaliśmy przebieg misji, w której należy wcielić się w nowego ochroniarza Marcusa Stuyvesanta. Jako jego ochroniarz, będziesz mógł bez żadnych podejrzeń przebywać w jego towarzystwie, a to otwiera wiele możliwości na wyeliminowanie tego celu;
  4. Zadanie fabularne - How The Mighty Fall: trzecia misja fabularna pozwala na zwabienie dwóch Partnerów w jedno miejsce, by móc wyeliminować ich za jednym zamachem. Przebieg tej misji w szczegółowy sposób opisaliśmy na osobnej stronie naszego poradnika;
  5. Zabójstwo Carla Ingrama: na tej stronie opisaliśmy kilka ciekawych i niekonwencjonalnych sposobów na wyeliminowanie Carla;
  6. Zabójstwo Marcusa Stuyvesanta: na tej stronie opisaliśmy kilka niestandardowych sposobów na wyeliminowanie Marcusa;
  7. Trucizna - jak zdobyć?: na terenie Burj Al-Ghazali możesz znaleźć trzy trutki na szczury (Emetic Rat Poison) i jedną śmiertelną truciznę w postaci tabletek (Lethal Poison Pill Jar);
  8. Najlepsze przebrania: na tej stronie przedstawiliśmy kilka ciekawych przebrań, dzięki którym będziesz mógł swobodnie przemieszczać się po mapie i zbliżyć się do głównych celów misji;
  9. Kamery Burj Al-Ghazali - jak wyłączyć?: na osobnej stronie opisujemy proces wyłączenia monitoringu, co w znacznym stopniu ułatwi Ci przemieszczanie się po mapie, szczególnie na wyższym poziomie trudności;
  10. Mapa Dubaju - jak opuścić?: na tej stronie opisaliśmy główne sposoby na opuszczenie mapy po wyeliminowaniu obydwu obowiązkowych celów;
  11. Elektroniczne okna - lista wszystkich: na tej stronie przedstawiliśmy i opisaliśmy lokację wszystkich okien z elektronicznymi zamkami, które możesz otworzyć przy użyciu podręcznego aparatu. Otworzy to dodatkowe możliwości przemieszczania się po terenie Burj Al-Ghazali.

Dubaj (Dubai) - Skróty

Na mapie Dubaju znajdują się 4 skróty, które w znaczny sposób przyśpieszą przemieszczanie się po terenie Burj Al-Ghazali, co ułatwi wykonywanie poszczególnych wyzwań. Do odblokowania są 3 drabiny (wymagane użycie łomu - punkt 16 na mapie) oraz jedne drzwi, które można otworzyć wyłącznie od środka. Każdy z opisanych poniżej skrótów możesz odblokować na stałe, tzn. sprawić, że będzie dostępny w trakcie wszystkich kolejnych przejść misji.

Skrót 1: Drzwi Atrium (Shortcut: Atrium Lobby Door) - Hitman 3: On Top of the World, Dubaj - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Skrót 1: Drzwi Atrium (Shortcut: Atrium Lobby Door).

Skrót znajdziesz zaraz po rozpoczęciu misji w Dubaju (Punkt 3 na mapie). Przez drzwi możesz dostać się do klatki schodowej, a z niej prosto do pomieszczeń służbowych i na wyższe piętra drapacza chmur Burj Al-Ghazali w Dubaju. Drzwi można odblokować jedynie od drugiej strony, a dostaniesz się tam przez główną łazienkę na poziomie 0 (punkt 5 na mapie).

Skrót 2: Drabina tarasowa na najwyższym piętrze (Shortcut: Penthouse Terrace Ladder) - Hitman 3: On Top of the World, Dubaj - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Skrót 2: Drabina tarasowa na najwyższym piętrze (Shortcut: Penthouse Terrace Ladder).

Skrót znajdziesz na tarasie widokowym z miejscem do gry w golfa (punkt 44 na mapie). By dostać się na najwyższe piętro budynku, będziesz musiał przebrać się za strażnika penthouse'u. Odpowiedni strój możesz zdobyć np. na 3 piętrze budynku w pobliżu serwerowni (punk 27 na mapie). Skrót prowadzi na 3 piętro budynku, do małego składziku (punkt 29 na mapie).

Skrót 3: Drabina w pomieszczeniu z urządzeniami wentylacyjnymi (Shortcut: Ventilation Area Ladder) - Hitman 3: On Top of the World, Dubaj - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Skrót 3: Drabina w pomieszczeniu z urządzeniami wentylacyjnymi (Shortcut: Ventilation Area Ladder).

Skrót znajdziesz w pomieszczeniu wentylacyjnym (punkt 45 na mapie). By dostać się na najwyższe piętro budynku, będziesz musiał przebrać się za strażnika penthouse'u. Odpowiedni strój możesz zdobyć np. na 3 piętrze budynku w pobliżu serwerowni (punk 27 na mapie). Skrót prowadzi w pobliże lądowiska dla helikoptera (punkt 33 na mapie).

Skrót 4: Drabina przy lądowisku helikoptera (Shortcut: Helipad Ladder) - Hitman 3: On Top of the World, Dubaj - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Skrót 4: Drabina przy lądowisku helikoptera (Shortcut: Helipad Ladder).

Skrót znajdziesz obok lądowiska śmigłowca (punkt 34 na mapie) By dostać się na ten obszar w miarę bezpiecznie, warto skorzystać z jakiegoś przebrania, np. strażnika Burj Al-Ghazali lub strażnika penthouse'u. Odpowiedni strój możesz zdobyć np. na 3 piętrze budynku w pobliżu serwerowni (punk 27 na mapie). Skrót prowadzi na zewnętrzny metalowy chodnik, przy elektronicznych oknach (punkt 10 na mapie).

Mistrzostwa i nagrody

Dubaj jest jedną z większych map gry Hitman 3 i pozwala na zdobycie maksymalnie 20 poziomu mistrzostwa tej lokacji. XP potrzebne do awansowania na kolejne poziomy mistrzostwa zdobywa się dzięki zaliczaniu wyzwań powiązanych z mapą Dubaju. Pełną listę nagród za awansowanie na kolejne poziomy mistrzostwa zestawiliśmy poniżej.

POZIOM

NAGRODA I KOMENTARZ

2

Broń - Burj Al-Ghazali Snowglobe. Broń biała (Melee weapon), którą agent 47 może zmieścić w pięści. Niezbyt przydatny gadżet.

2

Nowa startowa lokacja - Atrium Lobby. Agent 47 może rozpocząć misję na terenie Burj Al-Ghazali bez konieczności przechodzenia wstępu do misji w Dubaju.

3

Skrytka - Kuchnia (Kitchen). Chodzi tu o kuchnię zlokalizowaną na poziomie 0.

4

Nowa startowa lokacja - Meeting Room. Agent 47 może rozpocząć rozgrywkę w przebraniu członka obsługi przyjęcia inauguracyjnego. Jest to pomocne w przypadku, gdy chcesz przeszmuglować jakieś rzeczy do kuchni, która znajduje się tuż obok.

5

Trucizna - Emetic Posion Vial. Za pomocą tej trucizny możesz wywołać i celu wymioty co skłoni go do przejścia do najbliższej łazienki.

6

Skrytka - Penthouse Supply Room. Chodzi o pomieszczenie służbowe na 3 piętrze, zaraz za recepcją.

7

Nowa startowa lokacja - Art Installation. Agent 47 może rozpocząć rozgrywkę w przebraniu osoby obsługującej instalacje artystyczne. Nie jest to aż tak dobre przebranie, jak np. strażnik penthouse'u, ale mimo wszystko pozwoli Ci na swobodne przemieszczanie się po sporym obszarze mapy Dubaju.

7

Walizka - ICA Briefcase MK III. Do walizki możesz schować nielegalny przedmiot, jak np. Broń snajperską i wnieść ją legalnie na teren mapy w Dubaju.

8

Skrytka - Atrium Toilet. Chodzi tutaj o dużą łazienkę na poziomie 0, na piętrze gdzie trwa przyjęcie inauguracyjne.

9

Skrytka - Maintenance Room. Pomieszczenie służbowe na poziomie 0. Można się tam dostać przez łazienkę (poziom 0) lub przez skrót Atrium na poziomie -1.

10

Ładunek wybuchowy - Explosive Golf Bal. Eksplodująca piłeczka golfowa przyda się do wykonania wyzwania Angry Bird, które jest związane z zabójstwem Carla Ingrama.

11

Nowa startowa lokacja - Guard Room. Agent 47 rozpoczyna rozgrywkę w przebraniu strażnika Burj Al-Ghazali. Zaczynasz w pokoju z monitoringiem na 2 poziomie.

12

Skrytka - Laundry Room. Pralnię zlokalizowano na 1 poziomie, w pomieszczeniu służbowym za strefą barową.

13

Broń biała - Ornate Scimitar. Krótka szabla z krzywą głownią.

14

Skrytka - Art Backstage Balcony. Chodzi o otwartą strefę za zapleczem galerii sztuki. Zaraz przy drabinie prowadzącej do helikoptera.

15

Broń snajperska - Druzhina 34 DTI. Na obszarze mapy w Dubaju nie znajdziesz broni snajperskiej, więc jest to jedyna snajperka, którą możesz zabrać ze sobą na misję.

17

Skrytka - Penthouse Ventilation. Zamknięta strefa z maszynami wentylacyjnymi na 4 poziomie. Można się tam dostać przez drzwi w ścianie po lewej stronie, zaraz za schodami lub przez skrót z balkonu za strefą galerii sztuki. Alternatywna droga prowadzi przez drzwi w salonie apartamentu.

19

Strój Agenta 47 - Ashen Suit with Gloves. Garnitur nie posiada żadnych unikalnych właściwości. Pozwala po prostu zmienić wygląd Agenta 47.

20

Ładunek wybuchowy - ICA Proximity Explosive MK III. Ładunek, który wyrządza duże obrażenia w trakcie eksplozji.