Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Dubaj - Ważne lokacje
Hitman 3 - Dubaj - Ważne lokacje
Szatnia. Miejsce, w którym wchodzisz na teren Burj Al-Ghazali. Możesz później tutaj wrócić, by zabrać strój spadochronowy.
Winda. Jedna z dróg ucieczki z Burj Al-Ghazali.
Skrót Atrium Lobby Door. Skrót można odblokować wyłącznie od drugiej strony. Kartę dostępu posiada pracownik obsługi pięter, którego znajdziesz w łazience na piętrze 0 - punk 5 na mapie.
Przejście do strefy personelu. Można otworzyć przy użyciu terminala: kod 4706.
Karta dostępu do skrótu Atrium Lobby Door. Kartę ma przy sobie pracownik obsługi pięter.
Terminal informacyjny. Elektroniczne urządzenie, które odkrywa mapę Burj Al-Ghazali i dostarcza pierwszych informacji do zadania fabularnego How The Mighty Fall.
Elektroniczne okna. W tym miejscu znajdziesz dwa okna z elektronicznymi zamkami, które można otworzyć przy pomocy aparatu. Czynność ta jest związana z wyzwaniem Easy Breezy.
Karta z rozkazami dla nowego rekruta. Przedmiot fabularny związany z misją (In)Security. Dokumenty są potrzebne, by podszyć się za nowego ochroniarza Marcusa Stuyvesanta.
Zana Kazem. Mężczyzna, za którego trzeba podszyć się w trakcie wykonywania misji fabularnej Bird Of Prey. Zana Kazem ma przy sobie śmiertelną truciznę w postaci tabletek (Lethal Poison Pill Jar).
Elektroniczne okna. W tym miejscu znajdziesz dwa okna z elektronicznymi zamkami, które można otworzyć przy pomocy aparatu. Czynność ta jest związana z wyzwaniem Easy Breezy.
Trutka na szczury. W strefie dla personelu za ladą barową znajdziesz trutkę na szczury (Emetic Rat Poison).
Strefa barowa. W miejscu tym po raz pierwszy spotkasz Marcusa Stuyvesanta. Przy jednym ze stolików siedzi jego córka.
Pomieszczenie ochrony. Miejsce związane z misją fabularną (In)Security. To właśnie tutaj podsłuchasz rozmowę Marcusa i dowiesz się, że nowy rekrut nie stawił się do pracy. Do tego miejsca będziesz musiał także wrócić po zdobyciu rozkazów dla nowego rekruta (punk 8 na mapie - poziom 0).
Sejf. W pokoju ochrony znajdziesz sejf w którym schowano kartę umożliwiającą włączenie alarmu ewakuacyjnego w penthous'ie - kod dostępu 6927. Zdobycie tej karty jest związane z wyzwaniem Mile High Drop.
Przejście do recepcji. Tutaj spotkasz osobistą asystentkę szejka, z którą musisz pomówić po wcieleniu się w rolę Zana Kazem w misji Bird Of Prey. Przed schodami stoi dwóch strażników - wpuszczą Cię na górę, jeśli nie będziesz mieć przy sobie nielegalnych przedmiotów i dasz się przeszukać. W innym wypadku będziesz musiał odwrócić ich uwagę. Alternatywne przejście prowadzi przez pokój ochrony.
Łom. Przedmiot leży przy ziemi, oparty o skrzynkę z narzędziami.
Punkt rzucania nożami. W tym miejscu Marcus Stuyvesant sprawdzi Twoje umiejętności rzucania nożami. Po wykonaniu tego zadania odprawi swojego ochroniarza i zostaniesz z nim sam na sam - możesz go w łatwy sposób wyeliminować. W tym miejscu możesz także zepchnąć go z dachu i zaliczyć wyzwanie Vertical Approach.
Klucze do helikoptera. Klucze leżą na metalowej kładce.
Wystawa. W tym miejscu rozstawiono różne instalacje artystyczne.
Panel sterowniczy urządzenia produkującego energię słoneczną. Za pomocą tego panelu możesz przeciążyć układy instalacji i wyeliminować Marcusa Stuyvesanta. Czynność ta związana jest z wyzwaniem Icarus.
Przejście do strefy barowej. Łącznik pomiędzy galerią sztuki, a barem.
Łom. Przedmiot leży w skrzynce na narzędzia.
Skrzynka z bezpiecznikami. W skrzynce znajdziesz bezpiecznik potrzebny do uruchomienia instalacji artystycznej, która śmiertelnie porazi Marcusa Stuyvesanta.
Skrzynka z bezpiecznikami. Tutaj musisz zamontować bezpiecznik zabrany z punku 23. Przejdź później do punktu 20 (poziom 2), by móc uruchomić urządzenie.
Boczne przejście. Przeskakując przez barierkę możesz szybko dostać się na trzecie piętro budynku - serwerownia, recepcja.
Winda penthouse'u. Jedna z dróg ucieczki z Burj Al-Ghazali. Drzwi do szybu windy można otworzyć w serwerowni (punkt 27).
Serwerownia. Tutaj znajdziesz komputer, który potrzebny jest do wykonania misji How The Mighty Fall. Z poziomu komputera możesz także wyłączyć kamery ochrony, a także otworzyć szyb windy penthouse'u (punkt 26). Klucz dostępu do komputera ma pracownik obsługi (punkt 28).
Pracownik obsługi. Mężczyzna jest w posiadaniu karty dostępu do serwerowni (punkt 27).
Wybuchająca piłeczka golfowa. Przedmiot potrzebny do wykonania wyzwania Angry Bird - eliminacji Carla Ingrama na polu do mini golfa.
Elektroniczne okna. W tym miejscu znajdziesz jedno okno z elektronicznym zamkiem, które można otworzyć przy pomocy aparatu. Czynność ta jest związana z wyzwaniem Easy Breezy.
Recepcja penthouse'u. Obok punktu recepcji znajdują się schody prowadzące do apartamentu na najwyższym piętrze.
Trutka na szczury. W pomieszczeniu służbowym znajdziesz trutkę na szczury (Emetic Rat Poison).
Boczne wejście do apartamentu. Przeskakując przez barierkę możesz dostać się na teren apartamentu nie wzbudzając podejrzeń.
Taras widokowy. Miejsce w którym Carl Ingram gra w mini golf. To właśnie tutaj należy podrzucić wybuchową piłeczkę golfową, by zaliczyć wyzwanie Angry Bird. Miejsce to jest także związane z wyzwaniem Mile High Drop. Co więcej, po wyeliminowaniu obydwu celów będziesz mógł skoczyć z tego miejsca na spadochronie i w ten sposób opuścić teren Burj Al-Ghazali.
Radio. Radia należy użyć, by wyprowadzić Carla Ingrama z równowagi. Czynność ta związana jest z wyzwaniem Angry Bird.
Główne wejście. Główne wejście do apartamentu strzeżone jest przez dwóch strażników. Ciężko tędy wejść bez wzbudzania podejrzeń, ale wyjść można bez żadnych problemów.
Salon. Duże pomieszczenie, które związane jest z misją fabularną How The Mighty Fall. To tutaj zwabisz Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta, by ich wykończyć. W tym miejscu można wyeliminować obydwu mężczyzn przy pomocy jednego żyrandola, co związane jest z wyzwaniem Impactful Art.
Włącznik alarmu ewakuacyjnego. Jeden z dwóch włączników w apartamencie. Włączenie ich jest niezbędne do zainicjowania procesu ewakuacji i zmuszenia Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta do skoku na spadochronie.
Kuchnia i jadalnia. W tym miejscu możesz przygotować zatruty posiłek dla Carla Ingrama (wymagana śmiertelna trucizna - punk numer 9, poziom 1). Czynność ta związana jest z wyzwaniem Pick Your Poison.
Trutka na szczury. Trucizna (Emetic Rat Poison) leży w magazynie, na regale po prawej stronie.
Klatka schodowa. Boczne zejście na 3 poziom budynku - serwerownia, recepcja.
Łazienka. Odkręcając krany w łazience możesz odwrócić uwagę pobliskich ochroniarzy, strażników i personelu.
Odkurzacz. Włączając to urządzenie rozzłościsz Carla Ingrama, co może skłonić go do wyjścia na zewnątrz i rozegrania partyjki w mini golfa. Czynność ta związana jest z wyzwaniem Angry Bird.
Biuro Carla Ingrama. Biuro jednego z celów zadania w Dubaju. Trafisz tutaj np. po wykonaniu misji fabularnej Bird Of Prey. W gabinecie znajdziesz miniaturowy model platformy wiertniczej, którego należy użyć do zaliczenia wyzwania Black Gold Eye.
Taras widokowy. Odkręcając śrubę w barierce po lewej stronie możesz sprawić, że Carl Ingram wypadnie przez poręcz. Śrubokręt znajdziesz w jego biurze, pod telewizorem.
Włącznik alarmu ewakuacyjnego. Jeden z dwóch włączników w apartamencie. Włączenie ich jest niezbędne do zainicjowania procesu ewakuacji i zmuszenia Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta do skoku na spadochronie.
Skrót Ventialtion Are Ladder. Drabina, która umożliwia zejście na poziom lądowiska śmigłowca.
Skrót Penthouse Terrace Ladder. Drabina umożliwiająca zejście na 3 poziom budynku. Do korytarza przy serwerowni.
Helikopter. Po zebraniu klucza (punkt numer 18 - poziom 2) możesz uciec helikopterem z obszaru Burj Al-Ghazali.
Skrót Helipad Ladder. Drabina za pomocą której możesz zejść na 1 poziom budynku, przy elektronicznych oknach, za kulisami galerii sztuki.
Powiększ mapę

Hitman 3: (In)Security - Dubaj, zadania fabularne, solucja Hitman 3 poradnik, solucja

Mission Story - solucja, opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 12 lutego 2021

Legenda Hitman 3 - Dubaj - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz dokładny opis przejścia zadania fabularnego (Mission Stories) (IN)Security. Z naszej solucji dowiesz się, jak wcielić się w rolę ochroniarza imprezy inauguracyjnej w Burj Al-Ghazali oraz jak zbliżyć się do jednego z głównych celów misji w Dubaju, Marcusa Stuyvesanta.

Różne sposoby na zabójstwo Marcusa Stuyvesanta opisujemy na osobnej stronie naszego poradnika.

Zdobycie informacji

Po wejściu na teren drapacza chmur Burj Al-Ghazali wejdź na wyższe piętro, skieruj się na schody po lewej stronie i przejdź przez tłum do przestrzeni barowej (punkt 12 na mapie) - Hitman 3: (In)Security - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Po wejściu na teren drapacza chmur Burj Al-Ghazali wejdź na wyższe piętro, skieruj się na schody po lewej stronie i przejdź przez tłum do przestrzeni barowej (punkt 12 na mapie).

Gdy będziesz w przestrzeni barowej, poczekaj chwilę, a pojawi się tutaj Marcus Stuyvesant - Hitman 3: (In)Security - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Gdy będziesz w przestrzeni barowej, poczekaj chwilę, a pojawi się tutaj Marcus Stuyvesant. Mężczyzna zatrzyma się na chwilę na tym piętrze, a następnie schodami obok lady barowej wejdzie wyżej - do pokoju ochrony.

Idź za mężczyzną do pokoju ochrony (punkt 13 na mapie) i podsłuchaj jego rozmowę ze strażnikami - Hitman 3: (In)Security - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Idź za mężczyzną do pokoju ochrony (punkt 13 na mapie) i podsłuchaj jego rozmowę ze strażnikami. Dowiesz się, że Stuyvesant spodziewa się zastępczego strażnika, który jeszcze nie stawił się do pracy. Jeśli uda Ci się go zlokalizować i wcielić w jego rolę, będziesz mógł zbliżyć się do Marcusa bez wzbudzania podejrzeń.

Przeniknięcie do strefy personelu

Odwróć się i mijając jednego strażnika, skręć w lewo - Hitman 3: (In)Security - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Odwróć się i mijając jednego strażnika, skręć w lewo. Zauważysz tutaj kolejnego, samotnego strażnika. Poczekaj we wnęce, a gdy tylko przeciwnik ruszy w Twoją stronę, złap go i obezwładnij. Następnie przebierz się, a ciało schowaj do szafy we wnęce.

Jeśli wzbudzisz podejrzenia drugiego ze strażników, schowaj ciało przeciwnika do szafy i samemu wejdź do środka. Gdy strażnik przestanie być podejrzliwy, wyjdź z ukrycia.

Po zdobyciu przebrania zejdź do strefy barowe (punkt 12 na mapie) i skręć przy barze w lewą stronę, a następnie przejdź przez drzwi do strefy pracowniczej - Hitman 3: (In)Security - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Po zdobyciu przebrania zejdź do strefy barowe (punkt 12 na mapie) i skręć przy barze w lewą stronę, a następnie przejdź przez drzwi do strefy pracowniczej.

Skręć w prawo, a następnie przejdź przez podwójne białe drzwi po lewej stronie i zejdź klatką schodową na niższe piętro budynku - Hitman 3: (In)Security - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Skręć w prawo, a następnie przejdź przez podwójne białe drzwi po lewej stronie i zejdź klatką schodową na niższe piętro budynku.

Przejdź do kuchni, a następnie wejdź do szatni po prawej stronie (punkt 8 na mapie) - Hitman 3: (In)Security - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Przejdź do kuchni, a następnie wejdź do szatni po prawej stronie (punkt 8 na mapie). Spotkasz tam zastępczego strażnika rozmawiającego z jedną z pracownic. Zajdź mężczyznę od tyłu i zbierz z ławki kartę z rozkazami dla nowego rekruta.

Po zdobyciu rozkazów możesz wrócić do pokoju ochrony (punkt 13 na mapie), gdzie wcześniej podsłuchałeś rozmowę Marcusa i przedstawić się - Hitman 3: (In)Security - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Po zdobyciu rozkazów możesz wrócić do pokoju ochrony (punkt 13 na mapie), gdzie wcześniej podsłuchałeś rozmowę Marcusa i przedstawić się.

Zdobycie zaufania Marcusa Stuyvesanta

Gdy Marcus pojawi się w biurze, wręcz mu zebrane wcześniej dokumenty z referencjami, a następnie idź za mężczyzną, gdy zostaniesz o to poproszony - Hitman 3: (In)Security - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Gdy Marcus pojawi się w biurze, wręcz mu zebrane wcześniej dokumenty z referencjami, a następnie idź za mężczyzną, gdy zostaniesz o to poproszony.

Stuyvesantowi nie wystarczy imponujące CV i będzie chciał sprawdzić Twoje umiejętności w praktyce (punkt 17 na mapie) - Hitman 3: (In)Security - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Stuyvesantowi nie wystarczy imponujące CV i będzie chciał sprawdzić Twoje umiejętności w praktyce (punkt 17 na mapie). Przy pomocy noży musisz trafić w kilka ruchomych celów. W trakcie wykonywania tego zadania staraj rzucać w cel w momencie, gdy zostanie on namierzony - dookoła tarczy pojawi się biały okrąg. W ten sposób zyskasz zaufanie Marcusa Stuyvesanta i zaliczysz misję (In)Security.