Hitman 3: Zamek - jak otworzyć? Hitman 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 lutego 2021
Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 opisujemy kilka sposobów na otwarcie zamków drzwi, okien, kratek wentylacyjnych i innych przejść.
W trakcie rozgrywki w Hitman 3 często trafisz na zamknięte drzwi, okna, kratki lub szyby wentylacyjne. Na szczęście Agent 47 może otwierać zwykłe i elektroniczne zamki na kilka różnych sposobów.
- Klucze (Keys)
- Wytrych (Lockpick Mk III)
- Klucz elektroniczny (Electronic Key Hacker Mk III)
- Łom (Crowbar)
- Narzędzia (Tools)
- Aparat (Camera)
Klucze (Keys)
Użycie odpowiedniego klucza lub przepustki to jedyny legalny sposób na otwarcie zamkniętego pomieszczenia, jednak wymaga od Gracza znalezienia odpowiedniego przedmiotu, a te mogą być czasem dobrze ukryte - w pomieszczeniu socjalnym lub pozostawać w posiadaniu któregoś z pracowników albo strażników.
Wytrych (Lockpick Mk III)
Wytrych Lockpick Mk III odblokujesz po zdobyciu 2 poziomu mistrzostwa na mapie Dartmoor (misja Death in the Family). Gdy raz go odblokujesz, będziesz mógł korzystać z tego przydatnego narzędzia na pozostałych mapach gry Hitman 3.
Korzystanie z Lockpick Mk III jest bardzo proste. Wystarczy podejść do zamkniętych drzwi, wcisnąć przycisk odpowiedzialny za użycie przedmiotu i z listy wybrać wytrych. Po zaakceptowaniu wyboru Agent 47 natychmiast otworzy drzwi. Należy tutaj zaznaczyć fakt, że otwieranie zamków przy pomocy wytrycha zalicza się do nielegalnych akcji więc należy uważać na pobliskich NPC.
Klucz elektroniczny (Electronic Key Hacker Mk III)
Electronic Key Hacker Mk III odblokujesz po zdobyciu 2 poziomu mistrzostwa na mapie Chongqing (misja End Of An Era). Gdy raz go odblokujesz, będziesz mógł korzystać z tego przydatnego narzędzia na pozostałych mapach gry Hitman 3.
Z klucza elektronicznego korzysta się tak samo jak z wytrycha. Wystarczy podejść do zamkniętych drzwi z czytnikiem kart (Keycard Reader), wcisnąć przycisk odpowiedzialny za użycie przedmiotu i z listy wybrać Electronic Key Hacker Mk III. Po zaakceptowaniu wyboru Agent 47 natychmiast otworzy drzwi. Otwieranie zamków przy pomocy klucza elektronicznego również zalicza się do nielegalnych akcji.
Łom (Crowbar)
Na każdej mapie gry Hitman 3 znajdziesz co najmniej jeden łom, którego można użyć do otwarcia zamkniętych drzwi i szaf z bezpiecznikami. Tak samo, jak w przypadku wytrycha lub klucza elektronicznego, wybierz łom z listy dostępnych narzędzi, a Agent 47 natychmiast otworzy zamknięte drzwi. Otwieranie zamków przy pomocy łomu również zalicza się do nielegalnych akcji.
Narzędzia (Tools)
Różnymi narzędziami, jak np. śrubokręt lub twardymi przedmiotami, jak gwóźdź, możesz wyważać zamki zamkniętych kratek szybów wentylacyjnych lub szafek. W szafkach znajdziesz często różne użyteczne przedmioty jak bezpieczniki, granaty, przedmioty fabularne.
Aparat (Camera)
Podręczny aparat (Camera) to nowy gadżet, który Agent 47 posiada na swoim podstawowym wyposażeniu. Skanując elektroniczne zamki drzwi lub kratek szybu wentylacyjnego możesz je zhakować i otworzyć.