Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje
Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje
Cmentarz. Pojawia się tu okazja do zamordowania Alexy, ale najpierw musisz zniszczyć gniazda ptaków (najlepsza metoda to użycie pistoletu z tłumikiem). Agent 47 może na kilka sposobów odwrócić uwagę grabarza i przejąć jego przebranie. Grabarz ma przy sobie klucz do karawanu (13 na mapie). Jest tu otwarty grób - możesz wrzucić do niego Alexę i zakopać grób (łopata jest w pobliżu). Jest tu trutka na szczury.
Łódź. Możesz użyć jej do opuszczenia terenu misji, ale musisz mieć kluczyki. Są one w zamkniętej szklarni (10 na mapie).
Szklarnia. Wszystkie drzwi do szklarni są zamknięte. Możesz otruć okoliczne osoby żeby łatwiej użyć łomu (znajdziesz go w pobliżu). Środek jest zakazaną strefą i pojawia się tu później Emma - może być powiązana z jednym ze sposobów zamordowania Alexy. Możesz znaleźć trujące rośliny (trutka) oraz klucze do łodzi (5 na mapie), a także naprawić urządzenie do destylacji (wymagany klucz francuski). Emma ma przy sobie klucz do szklarni i trującą roślinę.
Sypialnia Alexy Carlisle. Możesz wysłuchać wiadomości i zatruć kawę (Alexa pojawia się tu w początkowej części misji). Jest tu wyjścia na balkon. W łazience znajdziesz list do Rebecci.
Strzelba. Znajdziesz tu też teleskop (powiązany z zagadką z sejfem) i wyjście na balkon.
Dach posiadłości i skrót. Możesz po raz pierwszy dostać się na dach od strony górnego poziomu biura Alexy (40 na mapie) - musisz przejść przez okno. Jest tu skrót - możesz opuścić drabinę.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Schody łączące poziomy 1 i 2. Spodziewaj się strażnika pilnującego schodów na poziomie 2. Na poziom 2 alternatywnie możesz dostać się wspinając się po ścianie budynku.
Powiększ mapę

Hitman 3: Her Final Resting Place - Dartmoor, solucja, zadania fabularne Hitman 3 poradnik, solucja

Mission Story - solucja, opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 5 lutego 2021

Legenda Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz opis przejścia zadania fabularnego (Mission Story) Her Final Resting Place w Dartmoor. Z naszej solucji dowiesz się m.in. jak zniszczyć gniazda ptaków na cmentarzu, jak przejąć tożsamość grabarza i jak sprytnie wyeliminować Alexę na cmentarzu.

Różne sposoby na zabójstwo głównego celu misji w Dartmoor - Alexy Carlisle -opisaliśmy na osobnej stronie naszego poradnika.

Odblokowanie misji fabularnej

Zadanie to dotyczy przejęcia tożsamości grabarza i sprytnego pozbycia się Alexy gdy będzie dokonywała inspekcji przygotowań na cmentarzu - Hitman 3: Her Final Resting Place - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Zadanie to dotyczy przejęcia tożsamości grabarza i sprytnego pozbycia się Alexy gdy będzie dokonywała inspekcji przygotowań na cmentarzu. Nie musisz śpieszyć się z tym zadaniem fabularnym, bo Alexa nie pojawi się na cmentarzu dopóki nie wykonasz opisanych poniżej czynności.

Cmentarz zlokalizowany jest w zachodniej części mapy (punkt 4 na mapie) i po dotarciu na miejsce możesz podsłuchać rozmowy pracowników posiadłości.

Zniszczenie gniazd ptaków

Dowiesz się o konieczności pozbycia się ptaków, które mają gniazda na cmentarzu - Hitman 3: Her Final Resting Place - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Dowiesz się o konieczności pozbycia się ptaków, które mają gniazda na cmentarzu. Dotrzyj na zachodni kraniec cmentarza i dla pewności pozbądź się ogrodnika, który bezskutecznie stara się pozbyć ptactwa. Wyeliminowanie ogrodnika zagwarantuje też, że nie poinformuje on grabarza o usunięciu gniazd i że Alexa nie pojawi się przedwcześnie na cmentarzu.

Do zniszczenia są 3 gniazda i do pozbycia się ich użyj pistoletu z tłumikiem, dzięki czemu nikt inny z okolicy nie zostanie zaalarmowany.

Przejęcie tożsamości grabarza

Musisz teraz wyeliminować grabarza po to żeby zdobyć jego strój - Hitman 3: Her Final Resting Place - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Musisz teraz wyeliminować grabarza po to żeby zdobyć jego strój. Możesz tego dokonać na różne sposoby, np. otruć go, sabotować generator na cmentarzu albo po odciągnąć go rzuconym obiektem w stronę pojemnika na cmentarzu. Jeśli zajdzie taka potrzeba to pozbądź się też innych okolicznych postaci, ale zadbaj zawsze o to żeby schować ich ciała.

Po założeniu stroju grabarza porozmawiaj z pracownicą żeby przekazać Alexie, że może pojawić się z wizytacją na cmentarzu.

Zamordowanie Alexy na cmentarzu

Po przybyciu Alexy towarzysz jej i wciskaj w razie potrzeby przycisk interakcji żeby odpowiadać na jej pytania i komentarze - Hitman 3: Her Final Resting Place - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Po przybyciu Alexy towarzysz jej i wciskaj w razie potrzeby przycisk interakcji żeby odpowiadać na jej pytania i komentarze. Zaczekaj aż Alexa ustawi się przed wykopanym grobem - możesz ją popchnąć.

Dla bezpieczeństwa możesz też szybko pozbyć się ochroniarza, który towarzyszył Alexie - Hitman 3: Her Final Resting Place - Dartmoor, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Dla bezpieczeństwa możesz też szybko pozbyć się ochroniarza, który towarzyszył Alexie. Obok grobu znajdziesz łopatę. Zabierz ją i wejdź w interakcję z kupką ziemi po to żeby zakopać grób z Alexą.