Hitman 3: Wieża radiowa - jak odblokować? Hitman 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 stycznia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 wyjaśniamy jak odblokować dostęp do wieży radiowej znajdującej się na mapie Berlina. Dowiesz się również jak zastosowanie ma wieża i jakie zagrożenia / pułapki czekają na Agenta 47 w wieży radiowej.
Wieża radiowa - lokalizacja i otwarcie bramki
Wieża radiowa znajduje się w lesie w południowej części mapy. Miniesz ją w drodze do głównej części mapy podczas rozgrywania misji po raz pierwszy.
Wokół wieży znajduje się płot i niestety bramka jest zamknięta. Oznacza to konieczność jej otwarcia zanim możliwe będzie wspięcie się na wieżę.
Opisywany problem możesz na szczęście łatwo rozwiązać - na południowy-zachód od wejścia do klubu Holle znajdziesz klucz do wieży radiowej. Możesz z nim powrócić do wieży. Klucze są też w posiadaniu niektórych agentów ICA, ale lepiej po prostu skorzystać z nieużywanego.
Podczas powtarzania misji możesz zabierać ze sobą wytrych (gadżet ten jest również w posiadaniu agenta Davenporta). Możesz użyć go żeby szybciej otwierać bramkę, tzn. bez konieczności wybierania się po klucz.
Wspinaczka na wieżę i jej rola w misji
Na terenie wieży znajdują się dwie pułapki laserowe - przykładową pokazuje obrazek. Pierwsza pułapka jest u podstawy wieży, a druga jest przymocowana przy schodach w jej dolnej części.
Aktywowanie pułapki nie doprowadzi do eksplozji, aczkolwiek zaalarmujesz w ten sposób agentów ICA obecnych na mapie. Niektórzy z nich mogą wyruszyć w stronę wieży. Dodatkowo agent-snajper Tremaine zacznie celować w wieżę i może zastrzelić Agenta 47.
Pułapki możesz zniszczyć używając dowolnej broni palnej. Jeszcze lepszym sposobem jest użycie zewnętrznej drabiny po to żeby wspiąć się bezpiecznie i niespostrzeżenie na szczyt wieży.
Wieża radiowa to najlepsze stanowisko snajperskie w grze - będziesz mógł stąd od razu zabić co najmniej trzech agentów ICA. Wieża nie przyda ci się podczas zaliczania misji po raz pierwszy, gdyż nie możesz wtedy ustalić wyposażenia dla Agenta 47 (rozpoczyna on misję z "pustym" inwentarzem). Dopiero podczas powtarzania misji będziesz mógł zabrać ze sobą jakąś snajperkę.