Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Obszar z silosami. Spotkasz tu wielu gaucho - są na dolnym poziomie i patrolują górne balkoniki. Jednego z nich możesz otruć, jeden z wrogów jest też łatwym celem wewnątrz małego budynku. Możesz używać schodów lub wspinać się po pionowych metalowych belkach. Na najwyższym poziomie sa snajperzy (punkt 11 na mapie).
Dolne ogrody. Są one patrolowane przez dwuosobowe patrole gauchos. Możesz zostać wykryty nawet podczas używania przebrania, ale jest tu mnóstwo wysokiej trawy. Przy pick-upie znajdziesz słuchawkę spottera (powiązaną ze snajperami z punktu 11 na mapie i misją fabularną Eyes on Target).
Pola winogronowe. W okolicy są w sumie 3 różne pola winogronowe. Możesz napaść na dowolnego pracownika winiarni i zdobyć jego przebranie. W okolicy są kurki do odwracania uwagi okolicznych postaci. Po odnalezieniu noża do winogron możesz zacząć je zbierać.
Miejsce rozpoczęcia wycieczki. Z wycieczką powiązana jest misja fabularna The Tour dotyczącą oprowadzenia Diany i Tamary po posiadłości. Powiązani są z nią Corvo Black (jeden z zaufanych fixerów Yatesa) oraz Gabriel Vargas (ekspert od produkcji win - chief winemaker). Agent 47 może przejąć tożsamość jednego z nich. W pobliżu jest pojemnik przydatny w ukryciu ciała.
Vargas. Będzie on tu czekał aż jeden z pracowników winiarni dostarczy mu winogrona. Możesz odwrócić jego uwagę pompą wodną, przejąć jego tożsamość i schować jego ciało w pojemniku. Możesz też dostarczyć mu winogrona będąc przebranym za pracownikia winiarni.
Szopa na polu winogron. Możesz łatwo zdobyć przebranie gaucho lub pracownika winiarni. Jest tu urządzenie do destylacji - jeśli masz przy sobie trującą roślinę (z punktu 4 na mapie) to możesz jej użyć do wyprodukowania śmiertelnej trucizny. Znajdziesz tu nóż do winogron.
Kratka wentylacyjna. Możesz użyć aparatu żeby ją zhakować, a następnie wdrapać się po skrzyniach. Pozwoli ci to zakraść się do pomieszczenia produkcyjnego.
Pomieszczenie produkcyjne. Wejścia od strony pól pilnuje strażnik, ale możesz skorzystać z kratki wentylacyjnej (punkt 21 na mapie). Możesz tu też dotrzeć z innych stron. Na linii produkcyjnej przebywa kilku pracowników winiarni. Możesz sabotować drzwi chłodni śrubokrętem (jest w okolicy) żeby je nagle zamknąć i uwięzić Tamarę (podczas wycieczki). Możesz zabrać ogniwo Fuse Cell i je umieścić w urządzeniu, oraz załączyć gniazdo wysokiego napięcia. Znajdziesz klucz pracownika winiarni. Skrzynka z bezpiecznikami pozwala odwracać uwagę pracowników. Można wrzucić Tamarę (podczas wycieczki) do maszyny do miażdżenia winogron - brutalna śmierć. Jest tu skrzynka do przenoszenia przedmiotów.
Szatnia pracownicza i toaleta. W szatni są nieużywane przebranie pracownika winiarni i klucz pracownika winiarni.
Pomieszczenie fermentacji. Możesz użyć klucza francuskiego (jest w pomieszczeniu produkcyjnym) do sabotowania pompy i do wylania się wina z beczek - to część misji fabularnej Over the Top. Są tu schody prowadzące na górne balkoniki pomieszczenia. Jest tu prasa - możesz odblokować zabezpieczenie i zmiażdżyć Tamarę podczas wycieczki. Przebywa tu szef ochrony - możesz odwrócić jego uwagę rzuconym przedmiotem i zdobyć unikalne przebranie.
Kino. Znajdziesz tu m.in. łom, śrubokręt i butlę z propanem. Drzwi do składziku są zamknięte - użyj klucza lub wytrycha/łomu. W składziku znajdziesz trutkę na szczury. W pomieszczeniu jest mikrofon Branson MD-2 - przydaje się do zaplanowania zabójstwa Don Yatesa (punkt 41 na mapie). Wschodnie drzwi są zamknięte (klucz / wytrych / łom) i prowadzą na zewnętrzne balkoniki (uwaga na kamerę nad drzwiami).
Tunele wentylacyjne. Możesz tu dotrzeć od strony pomieszczenia technicznego na poziomie 1 (punkt 27 na mapie). We wschodniej części tuneli są dwie kratki do zhakowania z użyciem kamery - wymagany jest pendrive Tier 1 Access Dongle z pomieszczenia technicznego. Otwarcie kratek pozwoli ci przekraść się do pomieszczenia lodówki z winami.
Biuro, sypialnia, łazienka i balkony. Znajdziesz tu klucz do piwnicy i kluczyki do samochodu (punkt 45 na mapie). Na północnym balkonie możesz zatruć drinka - wypije go Yates. Możesz wrzucić butlę z propanem do otworu i zrzucić żyrandol. Kalendarz jest podpowiedzią do kombinacji sejfu z piwnicy (punkt 43 na mapie). W łazience są śmiertelna trucizna oraz przejście na strych.
Dach willi. To jedna z lokacji nadających się do odkrycia. Na dach możesz dotrzeć od dowolnego z balkonów na piętrze posiadłości. Możesz wdrapać się po rynnie na strych.
Wyjście - pola winogronowe. Możesz je wybrać po zabiciu obu celów misji.
Powiększ mapę

Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji Hitman 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 lutego 2021

Legenda Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz mapę lokacji Mendoza w Argentynie oraz najważniejsze informacje o piątej misji fabularnej The Farewell, która rozgrywa się w tej miejscówce. Dowiesz się jakie są główne obszary na mapie Mendozy, jakie założenia i unikalne cechy ma misja, gdzie są skróty na terenie misji, oraz jakie są nagrody za osiąganie kolejnych poziomów mistrzostwa w Argentynie.

Najważniejsze informacje o misji The Farewell

Akcja tej misji rozgrywa się w południowej Ameryce, w argentyńskim regionie Mendoza - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Akcja tej misji rozgrywa się w południowej Ameryce, w argentyńskim regionie Mendoza. Jest to najbardziej malownicza lokacja gry Hitman 3, która oferuje otwarte przestrzenie, jak i wnętrza budynków do zbadania. Agent 47 dociera w to miejsce z zamiarem spotkania się z Dianą oraz zamordowania dwóch celów misji. Na teren misji składają się:

  1. Budynek winnicy, w którym produkowane są różne odmiany win. Do zbadania są obszary dostępne dla osób uczestniczących w przyjęciu i smakowaniu win, jak również lokacje, do których osoby nieupoważnione nie mają prawa wstępu. Agent 47 ma okazję do sabotowania winnicy oraz wykorzystania jej urządzeń do zamordowania Tamary (jednego z celów misji).
  2. Pola winogronowe. Sąsiadują one z budynkiem winnicy i przebywają na nich pracownicy winiarni. Okolicę patrolują również ochroniarze. Na polach winogronowych znajduje się szopa oferująca unikalną interakcję.
  3. Ogrody wokół willi. Podróżują po nich dwuosobowe patrole i w większości przypadków jedna z osób z patrolu może rozpoznać Agenta 47 nawet w przebraniu. Z ogrodami sąsiadują również silosy gdzie rozstawili się snajperzy (są powiązani z jednym z zadań fabularnych).
  4. Willa Dona Yatesa - jednego z dwóch głównych celów misji. Jest ona pilnie strzeżona przez wynajętych przez Yatesa ochroniarzy i najemników. Posiadłość ma rozległą piwnicę i jest połączona tunelem i boczną ścieżką z pomieszczeniami winnicy.
  5. Droga i parking. Chodzi tu o obszary zlokalizowane niedaleko domyślnego miejsca rozpoczęcia misji. W wielu tych lokacjach można spotkać NPC-ów i są one ogólnodostępne. Do niektórych lokacji trzeba się jednak zakraść lub użyć przebrania.
Mapa Mendozy posiada trochę lokacji, które są ogólnodostępnymi obszarami - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Mapa Mendozy posiada trochę lokacji, które są ogólnodostępnymi obszarami. Do odwiedzenia miejsc gdzie odbywa się przyjęcie wymagane jest posiadanie zaproszenia, ale Agent 47 może je bezproblemowo otrzymać od Diany lub odnaleźć niedaleko miejsca startu. Na mapie są też jednak zakazane strefy, do których zaliczają się między innymi cała willa i ogrody wokół niej, pomieszczenia przemysłowe i pracownicze w winiarni, oraz pola gdzie uprawiane są winogrona.

Problem eksploracji lokacji, do których bohater nie ma prawa wstępu, możesz rozwiązywać na różne sposoby:

  1. Dużo skradać się - Pomagaj sobie odwracaniem uwagi przeciwników dzięki korzystaniu z przedmiotów do rzucania, chowaniem się w wysokiej trawie (szczególnie na terenie ogrodów) oraz chowaniem się za dużymi przeszkodami (murkami, pojazdami, ścianami itp.).
  2. Korzystać z unikalnych przebrań - Agent 47 może przejąć tożsamość m.in. lokalnego ochroniarza lub najemnika. Pozwoli to zaglądać do miejsc, które domyślnie są niedostepne. Na mapie przebywa też kilka unikalnych postaci (np. szef ochrony). Odebranie im ich strojów możesz usprawnić podróżowanie po mapie.
  3. Szukać alternatywnych przejść - Możesz m.in. odblokować 3 skróty (opisaliśmy je w dalszej części strony), otwierać zamknięte przejścia (pasują do nich różne klucze lub karta magnetyczna), wspinać się na murki, przemieszczać się w pozycji wiszącej wzdłuż klifu czy wspinać się po rynnach willi Yatesa.
W misji The Farewell do wyeliminowania są 2 osoby - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

W misji The Farewell do wyeliminowania są 2 osoby. Tamara Vidal jest członkinią sekretnej organizacji Providence i jej zadaniem jest pilnowanie Diany Burnwood, która również jest obecna na mapie. Tamara domyślnie podróżuje po ogólnodostępnych lokacjach na terenie winiarni, aczkolwiek jedna z misji fabularnych dotyczy odbycia wycieczki po zakazanych strefach winiarni, w której Tamara będzie uczestniczyła.

Don Yates jest wysoko postawionym prawnikiem i jednym z założycieli firmy prawniczej Morgan, Yates & Kohn - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Don Yates jest wysoko postawionym prawnikiem i jednym z założycieli firmy prawniczej Morgan, Yates & Kohn. Yates jest jednym z kandydatów do zastąpienia Arthura Edwardsa w roli Stałej (Constant) w szeregach organizacji Providence. Może on chcieć wyrządzić krzywdę Dianie Burnwood w celu pozbycia się jej jako potencjalnej konkurentki. Yates domyślnie podróżuje po różnych lokacjach na terenie swojej willi na wzgórzu, aczkolwiek w dalszej części misji może dotrzeć na przyjęcie odbywające się w winiarni.

Misja posiada cztery zadania fabularne i dotyczą one możliwości pozbycia się Tamary oraz Yatesa w unikalnych okolicznościach. Warto zaznaczyć, że jedna z misji fabularnych jest początkowo ukryta i można ją odblokować dopiero dzięki dodatkowym staraniom. Oprócz zaliczania misji fabularnych możesz zajmować się innymi wyzwaniami powiązanymi z eliminowaniem celów misji na różne sposoby.

Misja w Argentynie posiada unikalną cechę - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

Misja w Argentynie posiada unikalną cechę. Na mapie od samego początku przebywa Diana Burnwood. Agent 47 nie ma pewności co do przynależności i zamiarów kobiety, ale mimo wszystko śmierć Diany oznacza natychmiastowe zawalenie misji. Musisz pilnować się żeby samemu jej nie zamordować oraz żeby nie zginęła w jakimś zaaranżowanym wypadku (np. przy próbie porażenia Tamary prądem lub otrucia jej).

Diana przekaże Agentowi 47 zaproszenie na przyjęcie, a także będzie przebywała cały czas na mapie - jest ona oznaczana w trybie instynktu kolorem niebieskim.

W ramach rozgrywania etapu możesz opcjonalnie używać aparatu - Hitman 3: The Farewell, Mendoza - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja

W ramach rozgrywania etapu możesz opcjonalnie używać aparatu. W misji w regionie Mendoza ma on dwa główne zastosowania:

  1. Możesz hakować na odległość kratki wentylacyjne i otwierać je. W przypadku dwóch kratek wymagane jest wcześniejsze zaopatrzenie się w pendrive'a z uprawnieniami.
  2. Możesz skanować kody QR w różnych ogólnodostępnych obszarach mapy. Można je potraktować jako sekrety / znajdźki i zestawiliśmy jej na osobnej stronie poradnika.

Mapa posiada kilka różnych wyjść, przy czym nie wszystkie są domyślnie dostępne i konieczne może okazać się np. pozyskanie kluczyków do samochodu. Dodatkowo podczas kończenia misji po raz pierwszy musisz spotkać się z Dianą na parkiecie w winiarni.

Mendoza - Najważniejsze lokacje

Poniżej znajdziesz zestawienie najważniejszych lokacji, które oznaczyliśmy punktami na naszej mapie lokacji Mendoza. Odwołania do tych i innych obszarów znajdują się na kolejnych stronach opisu przejścia etapu w Argentynie.

1 - Miejsce rozpoczęcia misji. Jest to droga asfaltowa prowadząca na północ, w stronę małego ronda. Podczas powtarzania misji możesz ją rozpoczynać w innych miejscach.

2 - Platforma widokowa - Diana Burnwood. Agent 47 musi porozmawiać z nią na samym początku misji i odebrać od niej zaproszenie. Po spotkaniu Diana wyruszy w stronę winiarni żeby spotkać się z Tamarą.

4 - Klif przy polu wingron. Osoby nieupoważnione nie mają prawa korzystania z tej ścieżki. Możesz łatwo zdobyć przebranie gaucho (lokalnego ochroniarza) - użyj obiektu do rzucania lub zatruj drinka. W pobliżu znajdziesz trującą roślinę - ma identyczne działanie do trutki na szczury. W szopie (punkt 20 na mapie) możesz zamienić roślinę w śmiertelną truciznę.

6 - Rondo i parking. W okolicy przebywa wielu NPC-ów, wliczając ochroniarzy i najemników. Możesz znaleźć zaproszenie. Na parkingu możesz skradać się pomiędzy samochodami. Możesz wdrapać się na dach przyczepy - znajdziesz klucz francuski. Możesz zeskoczyć do ogrodu (punkt 12 na mapie) z dachu przyczepy.

8 - Wejście na teren budynku winiarni. Musisz okazać zaproszenie otrzymane od Diany (punkt 2 na mapie) lub odnalezione przy rondzie (punkt 6 na mapie). Możesz od razu przejść dalej jeśli używasz odpowiedniego przebrania.

9 - Pomieszczenie obok parkingu i tunel. Możesz sabotować skrzynkę z bezpiecznikami żeby łatwo zdobyć przebranie ochroniarza i przebranie gaucho. Tunel łączy parking (punkt 6 na mapie) z obszarem z silosami (punkt 10 na mapie).

11 - Snajperzy. Na najwyższym balkoniku silosów rozstawili się snajperzy powiązani z misją fabularną Eyes on Target. Możesz przyczynić się do oddania strzału przez jednego z nich. Alternatywnie możesz odebrać im karabin snajperski lub dotrzeć w to miejsce z własną snajperką. Z tego miejsca możesz spróbować zabić oba cele misji.

12 - Dolne ogrody. Są one patrolowane przez dwuosobowe patrole gauchos. Możesz zostać wykryty nawet podczas używania przebrania, ale jest tu mnóstwo wysokiej trawy. Przy pick-upie znajdziesz słuchawkę spottera (powiązaną ze snajperami z punktu 11 na mapie i misją fabularną Eyes on Target).

13 - Przystań łodzi. Możesz łatwo zdobyć stroje najemnika i gaucho odciągając przeciwników od chatki. Wewnątrz chatki znajdziesz klucz do willi, klucz do łodzi Yatesa, łom, śrubokręt i inny loot. Na zewnątrz chatki są linka do wędkowania (identyczne zastosowanie i garoty) i łódź, której można użyć do opuszczenia mapy.

16 - Żelazna bramka willi i krawędzie przy klifie. Możesz otworzyć bramkę jeśli masz klucz (najbliżej jest w chatce obok przystani - punkt 13 na mapie) lub łom/wytrych. Możesz chwytać się krawędzi i przemieszczać wzdłuż klifu lub wspinać.

17 - Pola winogronowe. W okolicy są w sumie 3 różne pola winogronowe. Możesz napaść na dowolnego pracownika winiarni i zdobyć jego przebranie. W okolicy są kurki do odwracania uwagi okolicznych postaci. Po odnalezieniu noża do winogron możesz zacząć je zbierać.

18 - Miejsce rozpoczęcia wycieczki. Z wycieczką powiązana jest misja fabularna The Tour dotyczącą oprowadzenia Diany i Tamary po posiadłości. Powiązani są z nią Corvo Black (jeden z zaufanych fixerów Yatesa) oraz Gabriel Vargas (ekspert od produkcji win - chief winemaker). Agent 47 może przejąć tożsamość jednego z nich. W pobliżu jest pojemnik przydatny w ukryciu ciała.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie