Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje
Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje
Klucz do wieży radiowej. Możesz go użyć do odblokowania południowej wieży (punkt 4 na mapie). Przy drodze jest rower, którego można użyć do opuszczenia terenu misji.
Strażnicy. Pilnują przejścia do północnego obszaru niedostępnego dla gości klubu. Możesz przeskoczyć przez mur na wschód od nich lub ominąć ich podczas używania odpoewiedniego przebrania. Możesz łatwo odwrócić uwagę strażnika rzuconym obiektem i zdobyć przebranie ochroniarza klubu.
Łom. Przydaje się on do otwierania drzwi. Możesz go łatwo zdobyć nawet przez przebrania (po ominięciu strażników z południowego posterunku - punkt 10 na mapie).
Dźwig i Agent Thames. Możesz użyć dźwigu do zamordowania Agenta Thamesa w wypadku, ale musisz mieć ogniwo Fuse Cell (jest w okolicznym śmietniku - punkt 16 na mapie). Uruchom dźwig, wejdź po drabinie do kabiny operatora i zrzuć duży ładunek gdy będzie pod nim stał Thames.
Przejście do tylnego wejścia. Jeśli nie masz przebrania to możesz przekraść się korzystając z krzaków. W śmietniku znajdziesz ogniwo Fuse Cell do zasilenia dźwigu (punkt 15 na mapie).
Tylne wejście. Możesz otworzyć pojemnik skutera i zabrać/zatruć jedzenie - najlepiej tego dokonać po założeniu przebrania dostawcy żywności (punkt 23 na mapie). Zadzwoń do drzwi garażu żeby odblokować wejście i przekazać zatrute jedzenie motocykliście. Nad tylnymi drzwiami do klubu jest kamera. Wschodnie drzwi są zamknięte, ale możesz przeskoczyć przez mur. Możesz tu rozpocząć wspinaczkę na dach klubu (punkt 34 na mapie). Bramę garażową możesz otworzyć od środka.
Czerwona toaleta. Możesz znaleźć na zewnątrz budynku deski, które można wyrwać z użyciem łomu - pozwoli ci to przekraść się do wnętrza klubu. Toalety są zamknięte - najlepiej otwierać je z użyciem odpowiedniego klucza. Możesz wdrapać się po rynnie z zewnątrz na dach toalet i dostać się do rusztowania w klubie. W pomieszczeniu na południe od toalet jest trutka na szczury.
Skrót - Drzwi do piwnicy budynku motocyklistów. Są one domyślnie zamknięte i nie możesz ich otworzyć nawet jeśli masz wytrych / łom. Musisz dotrzeć do drzwi od strony piwnicy budynku motocyklistów i na stałe je odblokować.
Klatka schodowa klubu. Możesz dotrzeć do niej od strony głównego sali klubu lub od strony baru Chill Out (wymagane otwarcie zamkniętych drzwi). Pozwala ona podróżować pomiędzy różnymi piętrami, w tym także dotrzeć do niedostępnych obszarów na poziomach -1 i -2. Miejsca tego pilnuje strażnik, ale możesz odwrócić uwagę rzuconym obiektem.
Dostawca żywności i właz do kanałów. Możesz przejąć jego tożsamość i z jego pomocą dostarczyć (zatruty) posiłek motocyklistom (punkt 17 na mapie). Znajdziesz tu trutkę na szczury oraz zejście do kanałów (wymagany łom), którego można użyć do opuszczenia terenu misji. Możesz wdrapać się / przejść przez kontener żeby dotrzeć w pobliże baru Juice (punkt 26 na mapie).
Toalety toi toi. Mogą tu dotrzeć zatrute okoliczne osoby - przede wszystkim Agent Davenport (punkt 20 na mapie).
Pokój motocyklistów. Jeżeli dostarczyłeś motocyklistom zatrute jedzenie (punkt 17 na mapie) to możesz otruć Agenta Lowenthala. Pójdzie on do toalety gdzie można go utopić. W toalecie jest nieużywane przebranie motocyklisty, a w pokoju klucze do motocykla. W korytarzu obok tego pokoju jest kamera.
Bar Juice. Możesz zdobyć strój barmana i odesłać barmana obsługującego gości, a następnie otruć Agenta Swana. Boczne przejście jest pilnowane przez motocyklistów i jest tam też kamera - możesz przejść dalej pokazując bilet do baru Juice (zdobyty np. w punkcie 20 na mapie) lub korzystając z przebrania motocyklisty.
Wejście do garażu. To jedno z dwóch głównych wejść do budynku motocyklistów. Możesz tu dotrzeć przechodząc przez kontener od strony dostawcy żywności (23 na mapie) lub pokazując motocyklistom bilet / używając przebrania motocyklisty (26 na mapie).
Rura i rusztowanie. Jest tu ogniwo Fuse Cell. W okolicy tej znajdziesz alternatywne zejście na niższy poziom klubu (po rurze). W pobliżu jest też rusztowanie - przejście na dach toalet, klucz francuski i torba cegieł do zrzucenia. Możesz tu opuścić drabinę od strony dachu (punkt 33 na mapie) i odblokować skrót - szybsze przejście na dach klubu.
Dach klubu. Patroluje go Agent Green i jest tu też 2 zwykłych wartowników. Możesz skorzystać z otworu w dachu żeby dotrzeć na balkonik ze skrótem (punkt 33 na mapie). Jest tu torba cegieł, które można zrzucić na Agenta Davenporta (punkt 20 na mapie).
Drabina i schody. Możesz skorzystać z głównej klatki schodowej klubu oraz ze schodów prowadzących na pomost łączący klub z budynkiem motocyklistów (punkt 35 na mapie). Drabina pozwala zejść do obszaru na tyłach klubu (punkt 17 na mapie). Możesz sabotować skrzynkę z bezpiecznikami na dachu i łatwo zaatakować zwykłego strażnika oraz Agenta Greena.
Pomost. Możesz go użyć do podróżowania pomiędzy budynkiem klubu oraz budynkiem motocyklistów. Przejście nie jest pilnowane. Znajdziesz tu torbę cegieł nadających się do zrzucenia. Możesz w ten sposób spróbować zabić Agenta Thames (punkty 15-16 na mapie).
Parter budynku motocyklistów. Są tu trutka na szczury i kamera. Znajdziesz też schody na poziom 1. Możesz uaktywnić wózek widłowy i łatwo zdobyć przebranie motocyklisty.
Garaż. Pojawiają się tu okazje do zabicia Agenta Lowenthala w wypadku - możesz przebić śrubokrętem beczkę oraz przebić beczkę na wodę i załączyć ładowarkę akumulatorów. Znajdziesz tu ogniwo Fuse Cell. W północnej części garażu jest motocykl - możesz go użyć do opuszczenia misji (wymagane kluczyki z punktu 25 na mapie).
Piec i pokój pakowania narkotyków. W piecu można skutecznie pozbyć się ciała. W pokoju znajdziesz cegłę kokainy (powiązana z jednym z wyzwań).
Dach budynku motocyklistów. Trzy różne schody prowadzą w to miejsce. Nie ma tu żadnych przeciwników, ale możesz mieć dobry widok na cały klub.
Miecz Scrap Sword. Znajdziesz go pomiędzy barem Juice i kanałami. Jest on powiązany z dwoma wyzwaniami (odnalezienie miecza i zabicie dowolnego agenta ICA z użyciem miecza).
Powiększ mapę

Hitman 3: Trucizna - jak zdobyć? Hitman 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 29 stycznia 2021

Legenda Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 możesz znaleźć informację gdzie zdobyć truciznę na mapie Berlina. Przedstawiliśmy miejsca pozyskania różnych odmian trutki na szczury. Dowiesz się również jak pozyskać śmiertelną truciznę.

Śmiertelna trucizna (Lethal Poison)

Podczas eksploracji mapy Berlina nie możesz niestety odnaleźć śmiertelnej trucizny jako przedmiotu leżącego na jakiejś półce czy składowanego w jakimś pojemniku - Hitman 3: Trucizna - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Podczas eksploracji mapy Berlina nie możesz niestety odnaleźć śmiertelnej trucizny jako przedmiotu leżącego na jakiejś półce czy składowanego w jakimś pojemniku. Musisz odebrać śmiertelną truciznę jednemu z agentów ICA (głównych celów misji) podróżujących po mapie.

Zainteresuj się agentem Rhodesem, który przebywa na poziomie 1 budynku motocyklistów. Rhodes podróżuje pomiędzy pomieszczeniem monitoringu (punkt 55 na mapie) i salą, w której ma miejsce uprawa roślin (punkt 56 na mapie).

Rhodesa możesz łatwo odciągnąć od reszty wrogów (rzuconym przedmiotem) lub od razu wyeliminować np - Hitman 3: Trucizna - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Rhodesa możesz łatwo odciągnąć od reszty wrogów (rzuconym przedmiotem) lub od razu wyeliminować np. w zaaranżowanym wypadku. Niezależnie jak się go pozbyłeś sprawdź miejsce, w którym miał miejsce atak, a znajdziesz śmiertelną truciznę (Lethal Pills). Możesz użyć jej w ramach tej samej misji na którymś z pozostałych agentów ICA. Przykładowi agenci do otrucia to Swan i Davenport.

Dodatkowa uwaga - Jeśli posiadasz odblokowaną śmiertelną truciznę dzięki nagrodom / mistrzostwom innych misji, to możesz zabrać ją ze sobą na misję lub dostarczyć do jednej ze skrytek. Nie dotyczy to przechodzenia tej misji po raz pierwszy, bo Agent 47 rozpoczyna wtedy misję z wymuszonym "pustym" inwentarzem.

Trutka na szczury (Emetic Rat Poison)

Trutkę na szczury możesz odnajdywać w różnych miejscach mapy. Jako że możesz otruć kilku agentów oraz inne unikalne postacie (np. DJ-a) warto na bieżąco zbierać wszystkie nowo odnajdywane trucizny.

W zestawieniu uwzględniliśmy też inne przedmioty mające identyczne lub bardzo podobne działanie do trutki na szczury, tzn. pozbawiające przytomności otrutą osobę.

Trujący grzyb (Poisonous Mushroom) działa identycznie do trutki do szczury - Hitman 3: Trucizna - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Trujący grzyb (Poisonous Mushroom) działa identycznie do trutki do szczury. Możesz go odnaleźć w lesie na początku misji (punkt 6 na mapie). Są to te same okolice, które patrolował Agent Price po przybyciu po raz pierwszy w okolice elektrowni.

Trutka na szczury jest obok czerwonej toalety (Red Toilet) znajdującej się na poziomie 0 klubu Holle (punkt 18 na mapie) - Hitman 3: Trucizna - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Trutka na szczury jest obok czerwonej toalety (Red Toilet) znajdującej się na poziomie 0 klubu Holle (punkt 18 na mapie). Znajdziesz ją w małym pomieszczeniu na południe od kabin.

Trutka na szczury jest w małym budynku na tyłach baru Chill Out (punkt 20 na mapie) - Hitman 3: Trucizna - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Trutka na szczury jest w małym budynku na tyłach baru Chill Out (punkt 20 na mapie). W tym samym pomieszczeniu możesz też znaleźć inne przydatne przedmioty, m.in. bilet do baru Juice i przebranie barmana (pomocne np. w otruciu agentów Swana i Davenporta).

Trutka na szczury jest w obszarze obok baru Juice, w którym przebywa dostawca żywności (punkt 23 na mapie) - Hitman 3: Trucizna - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Trutka na szczury jest w obszarze obok baru Juice, w którym przebywa dostawca żywności (punkt 23 na mapie). Jest to ogólnodostępna lokacja.

Trutka na szczury jest na tyłach baru Basement Bar (punkt 43 na mapie), czyli tego znajdującego się na poziomie -2 klubu Holle - Hitman 3: Trucizna - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Trutka na szczury jest na tyłach baru Basement Bar (punkt 43 na mapie), czyli tego znajdującego się na poziomie -2 klubu Holle.

Strzykawka ze środkiem uspokajającym (Sedative Syringe) ma podobne działanie do trutki, choć zaatakowana osoba od razu traci przytomność - Hitman 3: Trucizna - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Strzykawka ze środkiem uspokajającym (Sedative Syringe) ma podobne działanie do trutki, choć zaatakowana osoba od razu traci przytomność. Musisz zbadać obszar za budką DJ-ów na poziomie -2 klubu (punkt 50 na mapie). Należy włamać się do pokazanej na obrazki szafki na ścianie - możesz zabrać klucz w miejscu gdzie jest catering (skorzystaj z przebrania) lub pomóc sobie łomem do otwarcia szafki siłą.

Trutka na szczury jest na parterze budynku motocyklistów - Hitman 3: Trucizna - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Trutka na szczury jest na parterze budynku motocyklistów. Możesz ją konkretnie znaleźć w większym zachodnim pomieszczeniu (punkt 52 na mapie).

Trutka na szczury jest na poziomie 1 budynku motocyklistów - Hitman 3: Trucizna - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Trutka na szczury jest na poziomie 1 budynku motocyklistów. Możesz ją znaleźć na półce obok jednego z motocyklistów w pomieszczeniu uprawy roślin - Grow House (punkt 56 na mapie).

Środek owadobójczy (Insecticide) również może być użyty do pozbawienia kogoś przytomności - Hitman 3: Trucizna - jak zdobyć? - Hitman 3 - poradnik, solucja

Środek owadobójczy (Insecticide) również może być użyty do pozbawienia kogoś przytomności. Idealne zastosowanie dla tego przedmiotu to umieszczenie go w maszynie do zraszania po to żeby otruć osobę/osoby z pomieszczenia uprawy roślin.