Hitman 3: Klub Holle - jak wejść do środka? Hitman 3 poradnik, solucja Ostatnia aktualizacja: 29 stycznia 2021 4444 Następna Apex Predator - Berlin Wieża radiowa - jak odblokować? Poprzednia Apex Predator - Berlin Sejf Hirschmullera - jak otworzyć? Legenda Hitman 3 - Berlin - Ważne lokacje Ważne lokacje Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 zamieściliśmy informacje jak dostać się do wnętrza klubu Holle, czyli największej i najbardziej rozbudowanej lokacji na mapie Berlina. Zestawiliśmy ogólnodostępne wejścia oraz miejsca, w których trzeba pomóc sobie np. odblokowaniem skrótu. Główne wejście - kolejka przed klubemGłówne wejście - alternatywna lokacja startowaWejście na parkingu - skrótBoczne wejścia obok garderobyWschodnie wejście - bar Chill OutUkryte przejście do toaletTylne wejściePomost (Overpass)Tunel Główne wejście - kolejka przed klubem Główne wejście do budynku klubu jest w jego południowej części (punkt 8 na mapie) i rozpoznasz je po długiej kolejce. Niestety pomimo tego, że osoby z kolejki nie zareagują jeśli wepchniesz się przed nich, Agent 47 i tak nie zostanie wpuszczony bez zaproszenia. Prostszym rozwiązaniem tego problemu jest pozyskanie przebranie ochroniarza klubu. Możesz np. odwrócić uwagę jednego ze strażników przy posterunku na zachód od klubu (punkt 10 na mapie) po to żeby dokonać ataku w ustronnym miejscu i założyć nowy strój. Jeżeli chcesz pozostać w domyślnym stroju Agenta 47, to możesz rozejrzeć się na parkingu za Helfriedem Zieglerem. Podsłuchując jego rozmowy dowiesz się, że zgubił pigułki o "medycznych właściwościach". Torbę z pigułkami możesz znaleźć w bagażniku roweru opartego o południowy płot obok parkingu. Powróć z nimi do Zieglera i przekaż mu je. W nagrodę będziesz mógł wejść do środka jako towarzysz Zieglera. Główne wejście - alternatywna lokacja startowa Dzięki awansowaniu na kolejne poziomy mistrzostwa misji w Berlinie możesz wybierać alternatywne miejsca jej rozpoczynania. Jednym z nich jest właśnie wejście do klubu - Club Entrance (punkt 8 na mapie). W tym przypadku Agent 47 zostanie wpuszczony do środka, ale niestety będziesz musiał poddać się przeszukaniu przez strażnika. Jeśli masz jakieś niedozwolone przedmioty w inwentarzu (np. broń palną), to możesz je ukryć w śmietniku i wrócić się po nie np. po zdobyciu przebrania ochroniarza. Wejście na parkingu - skrót To zdecydowanie najlepszy sposób przedostania się do klubu, aczkolwiek jest on początkowo niedostępny. Wejście znajduje się na parkingu w południowej części budynku (punkt 9 na mapie). Wejście to jest skrótem i oznacza to, że musisz go najpierw odblokować docierając do drzwi od strony wnętrza klubu (nie możesz użyć wytrychów, łomu itp.). Zaletą tego rozwiązania jest to, że raz odblokowany skrót pozostanie już dostępny podczas wszystkich kolejnych przejść misji. Będziesz mógł całkowicie zignorować temat uzyskania zaproszenia do klubu oraz konieczności poddania się przeszukaniu. Boczne wejścia obok garderoby Chodzi tu o dwa wejścia zlokalizowane w południowo-wschodniej części budynku. Są to miejsca, które są strefami zakazanymi i oznacza to konieczność skradania się lub przemieszczania w przebraniu (np. ochroniarza lub pracownika klubu). W przypadku prawych drzwi (punkt 12 na mapie) możesz użyć łomu/wytrycha, odebrać klucz pracownicy klubu lub przejść przez otwór w ścianie i od razu dostać się do garderoby (punkt 28 na mapie). Przejścia do górnych drzwi (punkt 21 na mapie) pilnuje strażnik, ale można go ominąć przechodząc przez znajdujący się za nim kontener. W tym miejscu możesz też rozpocząć wspinaczkę na niższy dach klubu (punkt 31 na mapie). Wschodnie wejście - bar Chill Out Jeśli uda ci się dotrzeć do baru Chill Out zlokalizowanego na wschód od budynku klubu (punkt 20 na mapie), to do środka klubu Holle możesz dostać się bez żadnych przeszkód, gdyż oba te obszary są dostępne dla gości. Uważaj jedynie na agentów Swana i Davenporta chodzących po tej okolicy. Alternatywnie możesz też udać się do drzwi prowadzących do klatki schodowej klubu (punkt 22 na mapie) - jest to na północny-zachód od baru Chill Out. Po dotarciu do klatki schodowej będziesz mógł swobodnie docierać na piętra 2, -1 oraz -2. Ukryte przejście do toalet Jeśli nie posiadasz stroju lub chcesz przechodzić misję bez zakładania przebrań, to dobrym pomysłem jest dotarcie do zabitej deskami dziury przy zachodniej ścianie klubu Holle (punkt 18 na mapie). Do wyrwania desek potrzebny jest łom, ale znajdziesz go tuż obok (punkt 14 na mapie). Po wyrwaniu desek znajdziesz się w ogólnodostępnej toalecie klubu na poziomie 0. Tylne wejście Wejście do klubu znajduje się również na tyłach budynku (punkt 17 na mapie) i możesz tam dotrzeć od strony lokacji z dźwigiem (punkt 15 na mapie) lub od strony obszaru sąsiadującego z klubem Juice (punkt 23 na mapie). Warto się przypilnować, bo nad wejściem zamontowano kamerę. Możesz ją zniszczyć, sabotować monitoring lub jej unikać - sprawdzany przez nią obszar symbolizują zielone wiązki. Alternatywnie możesz również w tym samym miejscu rozpocząć wspinaczkę. Dzięki wdrapywaniu się na kolejne półki będziesz mógł dotrzeć docelowo na dach klubu (punkt 34 na mapie). Pomost (Overpass) Jeżeli jako pierwszy odwiedziłeś budynek motocyklistów z północnej części mapy, to możesz łatwo dotrzeć z niego do klubu. Pierwszy sposób na zaliczenie przeprawy to skorzystanie z pomostu na poziomie 3 (punkt 35 na mapie). Jego zaletą jest to, że jest on niepilnowany. Tunel Drugi sposób na przejście z budynku motocyklistów do budynku klubu (z pominięciem alejki na tyłach klubu) to skorzystanie z tunelu na poziomie -1 (punkt 38 na mapie). W tym przypadku po dotarciu do klubu możesz natrafić na motocyklistów, aczkolwiek możesz odwrócić ich uwagę lub zejść po rurze do pobliskiego biura (punkt 49 na mapie) i w taki sposób ich ominąć. Następna Apex Predator - Berlin Wieża radiowa - jak odblokować? Poprzednia Apex Predator - Berlin Sejf Hirschmullera - jak otworzyć?