Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Dubaj - Ważne lokacje
Hitman 3 - Dubaj - Ważne lokacje
Szatnia. Miejsce, w którym wchodzisz na teren Burj Al-Ghazali. Możesz później tutaj wrócić, by zabrać strój spadochronowy.
Winda. Jedna z dróg ucieczki z Burj Al-Ghazali.
Skrót Atrium Lobby Door. Skrót można odblokować wyłącznie od drugiej strony. Kartę dostępu posiada pracownik obsługi pięter, którego znajdziesz w łazience na piętrze 0 - punk 5 na mapie.
Przejście do strefy personelu. Można otworzyć przy użyciu terminala: kod 4706.
Karta dostępu do skrótu Atrium Lobby Door. Kartę ma przy sobie pracownik obsługi pięter.
Terminal informacyjny. Elektroniczne urządzenie, które odkrywa mapę Burj Al-Ghazali i dostarcza pierwszych informacji do zadania fabularnego How The Mighty Fall.
Elektroniczne okna. W tym miejscu znajdziesz dwa okna z elektronicznymi zamkami, które można otworzyć przy pomocy aparatu. Czynność ta jest związana z wyzwaniem Easy Breezy.
Karta z rozkazami dla nowego rekruta. Przedmiot fabularny związany z misją (In)Security. Dokumenty są potrzebne, by podszyć się za nowego ochroniarza Marcusa Stuyvesanta.
Zana Kazem. Mężczyzna, za którego trzeba podszyć się w trakcie wykonywania misji fabularnej Bird Of Prey. Zana Kazem ma przy sobie śmiertelną truciznę w postaci tabletek (Lethal Poison Pill Jar).
Elektroniczne okna. W tym miejscu znajdziesz dwa okna z elektronicznymi zamkami, które można otworzyć przy pomocy aparatu. Czynność ta jest związana z wyzwaniem Easy Breezy.
Trutka na szczury. W strefie dla personelu za ladą barową znajdziesz trutkę na szczury (Emetic Rat Poison).
Strefa barowa. W miejscu tym po raz pierwszy spotkasz Marcusa Stuyvesanta. Przy jednym ze stolików siedzi jego córka.
Pomieszczenie ochrony. Miejsce związane z misją fabularną (In)Security. To właśnie tutaj podsłuchasz rozmowę Marcusa i dowiesz się, że nowy rekrut nie stawił się do pracy. Do tego miejsca będziesz musiał także wrócić po zdobyciu rozkazów dla nowego rekruta (punk 8 na mapie - poziom 0).
Sejf. W pokoju ochrony znajdziesz sejf w którym schowano kartę umożliwiającą włączenie alarmu ewakuacyjnego w penthous'ie - kod dostępu 6927. Zdobycie tej karty jest związane z wyzwaniem Mile High Drop.
Przejście do recepcji. Tutaj spotkasz osobistą asystentkę szejka, z którą musisz pomówić po wcieleniu się w rolę Zana Kazem w misji Bird Of Prey. Przed schodami stoi dwóch strażników - wpuszczą Cię na górę, jeśli nie będziesz mieć przy sobie nielegalnych przedmiotów i dasz się przeszukać. W innym wypadku będziesz musiał odwrócić ich uwagę. Alternatywne przejście prowadzi przez pokój ochrony.
Łom. Przedmiot leży przy ziemi, oparty o skrzynkę z narzędziami.
Punkt rzucania nożami. W tym miejscu Marcus Stuyvesant sprawdzi Twoje umiejętności rzucania nożami. Po wykonaniu tego zadania odprawi swojego ochroniarza i zostaniesz z nim sam na sam - możesz go w łatwy sposób wyeliminować. W tym miejscu możesz także zepchnąć go z dachu i zaliczyć wyzwanie Vertical Approach.
Klucze do helikoptera. Klucze leżą na metalowej kładce.
Wystawa. W tym miejscu rozstawiono różne instalacje artystyczne.
Panel sterowniczy urządzenia produkującego energię słoneczną. Za pomocą tego panelu możesz przeciążyć układy instalacji i wyeliminować Marcusa Stuyvesanta. Czynność ta związana jest z wyzwaniem Icarus.
Przejście do strefy barowej. Łącznik pomiędzy galerią sztuki, a barem.
Łom. Przedmiot leży w skrzynce na narzędzia.
Skrzynka z bezpiecznikami. W skrzynce znajdziesz bezpiecznik potrzebny do uruchomienia instalacji artystycznej, która śmiertelnie porazi Marcusa Stuyvesanta.
Skrzynka z bezpiecznikami. Tutaj musisz zamontować bezpiecznik zabrany z punku 23. Przejdź później do punktu 20 (poziom 2), by móc uruchomić urządzenie.
Boczne przejście. Przeskakując przez barierkę możesz szybko dostać się na trzecie piętro budynku - serwerownia, recepcja.
Winda penthouse'u. Jedna z dróg ucieczki z Burj Al-Ghazali. Drzwi do szybu windy można otworzyć w serwerowni (punkt 27).
Serwerownia. Tutaj znajdziesz komputer, który potrzebny jest do wykonania misji How The Mighty Fall. Z poziomu komputera możesz także wyłączyć kamery ochrony, a także otworzyć szyb windy penthouse'u (punkt 26). Klucz dostępu do komputera ma pracownik obsługi (punkt 28).
Pracownik obsługi. Mężczyzna jest w posiadaniu karty dostępu do serwerowni (punkt 27).
Wybuchająca piłeczka golfowa. Przedmiot potrzebny do wykonania wyzwania Angry Bird - eliminacji Carla Ingrama na polu do mini golfa.
Elektroniczne okna. W tym miejscu znajdziesz jedno okno z elektronicznym zamkiem, które można otworzyć przy pomocy aparatu. Czynność ta jest związana z wyzwaniem Easy Breezy.
Recepcja penthouse'u. Obok punktu recepcji znajdują się schody prowadzące do apartamentu na najwyższym piętrze.
Trutka na szczury. W pomieszczeniu służbowym znajdziesz trutkę na szczury (Emetic Rat Poison).
Boczne wejście do apartamentu. Przeskakując przez barierkę możesz dostać się na teren apartamentu nie wzbudzając podejrzeń.
Taras widokowy. Miejsce w którym Carl Ingram gra w mini golf. To właśnie tutaj należy podrzucić wybuchową piłeczkę golfową, by zaliczyć wyzwanie Angry Bird. Miejsce to jest także związane z wyzwaniem Mile High Drop. Co więcej, po wyeliminowaniu obydwu celów będziesz mógł skoczyć z tego miejsca na spadochronie i w ten sposób opuścić teren Burj Al-Ghazali.
Radio. Radia należy użyć, by wyprowadzić Carla Ingrama z równowagi. Czynność ta związana jest z wyzwaniem Angry Bird.
Główne wejście. Główne wejście do apartamentu strzeżone jest przez dwóch strażników. Ciężko tędy wejść bez wzbudzania podejrzeń, ale wyjść można bez żadnych problemów.
Salon. Duże pomieszczenie, które związane jest z misją fabularną How The Mighty Fall. To tutaj zwabisz Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta, by ich wykończyć. W tym miejscu można wyeliminować obydwu mężczyzn przy pomocy jednego żyrandola, co związane jest z wyzwaniem Impactful Art.
Włącznik alarmu ewakuacyjnego. Jeden z dwóch włączników w apartamencie. Włączenie ich jest niezbędne do zainicjowania procesu ewakuacji i zmuszenia Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta do skoku na spadochronie.
Kuchnia i jadalnia. W tym miejscu możesz przygotować zatruty posiłek dla Carla Ingrama (wymagana śmiertelna trucizna - punk numer 9, poziom 1). Czynność ta związana jest z wyzwaniem Pick Your Poison.
Trutka na szczury. Trucizna (Emetic Rat Poison) leży w magazynie, na regale po prawej stronie.
Klatka schodowa. Boczne zejście na 3 poziom budynku - serwerownia, recepcja.
Łazienka. Odkręcając krany w łazience możesz odwrócić uwagę pobliskich ochroniarzy, strażników i personelu.
Odkurzacz. Włączając to urządzenie rozzłościsz Carla Ingrama, co może skłonić go do wyjścia na zewnątrz i rozegrania partyjki w mini golfa. Czynność ta związana jest z wyzwaniem Angry Bird.
Biuro Carla Ingrama. Biuro jednego z celów zadania w Dubaju. Trafisz tutaj np. po wykonaniu misji fabularnej Bird Of Prey. W gabinecie znajdziesz miniaturowy model platformy wiertniczej, którego należy użyć do zaliczenia wyzwania Black Gold Eye.
Taras widokowy. Odkręcając śrubę w barierce po lewej stronie możesz sprawić, że Carl Ingram wypadnie przez poręcz. Śrubokręt znajdziesz w jego biurze, pod telewizorem.
Włącznik alarmu ewakuacyjnego. Jeden z dwóch włączników w apartamencie. Włączenie ich jest niezbędne do zainicjowania procesu ewakuacji i zmuszenia Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta do skoku na spadochronie.
Skrót Ventialtion Are Ladder. Drabina, która umożliwia zejście na poziom lądowiska śmigłowca.
Skrót Penthouse Terrace Ladder. Drabina umożliwiająca zejście na 3 poziom budynku. Do korytarza przy serwerowni.
Helikopter. Po zebraniu klucza (punkt numer 18 - poziom 2) możesz uciec helikopterem z obszaru Burj Al-Ghazali.
Skrót Helipad Ladder. Drabina za pomocą której możesz zejść na 1 poziom budynku, przy elektronicznych oknach, za kulisami galerii sztuki.
Powiększ mapę

Hitman 3: Bird Of Prey - Dubaj, zadania fabularne, solucja Hitman 3 poradnik, solucja

Mission Story - solucja, opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 12 lutego 2021

Legenda Hitman 3 - Dubaj - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz dokładny opis przejścia zadania fabularnego (Mission Stories) Bird Of Prey. Z naszej solucji dowiesz się, jak wcielić się w rolę Zana Kazem oraz jak zbliżyć się do jednego z głównych celów misji w Dubaju, Carla Ingrama.

Różne sposoby na zabójstwo Carla Ingrama opisujemy na osobnej stronie naszego poradnika.

Wcielenie się w rolę Zana Kazem

W miejscu widocznym na powyższym obrazku (punkt 9 na mapie) zaraz obok miejsca, w którym trwa przyjęcie, spotkasz Zana Kazem, alias The Vulture - Hitman 3: Bird Of Prey - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

W miejscu widocznym na powyższym obrazku (punkt 9 na mapie) zaraz obok miejsca, w którym trwa przyjęcie, spotkasz Zana Kazem, alias "The Vulture". Jednego z agentów pracujących dla Crystal Dawn, panafrykańskiej organizacji terrorystycznej. Mężczyzna próbuje dostać się na spotkanie, twierdząc, że został osobiście zaproszony przez jego wysokość Omara Al-Ghazali, jednak strażnicy nie chcą go przepuścić bez uprzedniego przeszukania.

Musisz znaleźć sposób, by podszyć się pod Zana Kazem - Hitman 3: Bird Of Prey - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Musisz znaleźć sposób, by podszyć się pod Zana Kazem. Gdy tylko mężczyzna przejdzie do ogrodu, idź za nim i schowaj się w loży widocznej na powyższym obrazku. Skorzystaj z oznaczonego terminala, by zwrócić uwagę Zana i schowaj się w krzakach.

Gdy mężczyzna podejdzie sprawdzić urządzenie, zajdź go od tyłu i obezwładnij - Hitman 3: Bird Of Prey - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Gdy mężczyzna podejdzie sprawdzić urządzenie, zajdź go od tyłu i obezwładnij. Zaciągnij ciało w krzaki i przebierz się w jego rzeczy. Jeśli Zana Kazem nie zdążył wyłączyć urządzenia, zrób to teraz, by nie zwabić do tego miejsca kolejnej osoby.

By dostać się do recepcji i porozmawiać z osobistą asystentką Omara Al-Ghazli, musisz nie mieć przy sobie żadnych nielegalnych przedmiotów (możesz je zostawić np - Hitman 3: Bird Of Prey - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

By dostać się do recepcji i porozmawiać z osobistą asystentką Omara Al-Ghazli, musisz nie mieć przy sobie żadnych nielegalnych przedmiotów (możesz je zostawić np. w krzakach) lub jakoś wywabić strażników ze schodów.

Jeśli nie chcesz rozstawać się z bronią, przejdź do wnęki po lewej stronie, odwróć uwagę strażnika stojącego po lewej (rzuć do korytarza po jego lewej stronie jakiś przedmiot, np - Hitman 3: Bird Of Prey - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Jeśli nie chcesz rozstawać się z bronią, przejdź do wnęki po lewej stronie, odwróć uwagę strażnika stojącego po lewej (rzuć do korytarza po jego lewej stronie jakiś przedmiot, np. kokos, który możesz zebrać spod palmy w pomieszczeniu po prawej od schodów). Gdy strażnik opuści swoją pozycję, włącz alarm znajdujący się na ścianie po prawej stronie. Po chwili strażnicy na schodach opuszczą swoją pozycję i będziesz mógł wejść na wyższe piętro.

Porozmawiaj z asystentką Omara, a kobieta poinformuje Cię, że Carl Ingram spodziewa się Twojego przybycia i po chwili zaprowadzi Cię do sali konferencyjnej - Hitman 3: Bird Of Prey - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Porozmawiaj z asystentką Omara, a kobieta poinformuje Cię, że Carl Ingram spodziewa się Twojego przybycia i po chwili zaprowadzi Cię do sali konferencyjnej.

Po wejściu do Sali konferencyjnej nie podnoś ze stołu ostrego narzędzia, bo zaalarmujesz tym strażników, a tym samym możesz zaprzepaścić szansę na wykonanie tej misji bez wzbudzania podejrzeń.

Po chwili na miejscu zjawi się Carl Ingram i od razu przejdzie do rzeczy - Hitman 3: Bird Of Prey - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Po chwili na miejscu zjawi się Carl Ingram i od razu przejdzie do rzeczy. Mężczyzna ma pewien problem, a jego wysokość Omar zapewnił go, że będziesz w stanie go rozwiązać. W pierwszej kolejności mężczyzna przydzieli Ci mniejsze zlecenie, a po jego wykonaniu będziecie mogli porozmawiać o prawdziwym zleceniu. Nikt nie powinien wiedzieć, że Carl Ingram przebywa w tym miejscu, a na dolnym piętrze jest pewien dziennikarz, który natrętnie wypytuje o gości Burj Al-Ghazali - masz go uciszyć, na stałe.

Natrętny reporter

Twoim celem jest Hans Lucht, którego znajdziesz na piętrze, gdzie trwa przyjęcie inauguracyjne - Hitman 3: Bird Of Prey - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Twoim celem jest Hans Lucht, którego znajdziesz na piętrze, gdzie trwa przyjęcie inauguracyjne. Zaczep go i powiedz, że masz dla niego cenne informacje. Mężczyzna od razu zgodzi się pomówić w bardziej zacisznym miejscu.

Teraz musisz zaprowadzić reportera w jakieś odludne miejsce, gdzie będziesz mógł się go pozbyć - Hitman 3: Bird Of Prey - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Teraz musisz zaprowadzić reportera w jakieś odludne miejsce, gdzie będziesz mógł się go pozbyć. Proponujemy zaprowadzić go do wnęki, w której wcześniej wykończyłeś jednego z ochroniarzy. Poproś reportera, by chwilę poczekał, a następnie zajdź go od tyłu i obezwładnij lub wyeliminuj. Pamiętaj, że Ingram zażądał dowodu z wykonanej roboty, więc wyciągnij aparat i zrób zdjęcie. Zanim stąd odejdziesz, schowaj ciało mężczyzny do szafy.

Spotkanie z Carlem Ingramem

Wróć do punktu recepcji i daj zdjęcie asystentce, która wcześniej zaprowadziła Cię do Sali konferencyjnej - Hitman 3: Bird Of Prey - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Wróć do punktu recepcji i daj zdjęcie asystentce, która wcześniej zaprowadziła Cię do Sali konferencyjnej. Pamiętaj, że nie możesz wejść na górę, jeśli posiadasz przy sobie nielegalne przedmioty - możesz je zostawić np. w krzakach, a następnie pozwól się przeszukać.

Idź za asystentką do apartamentu na najwyższym piętrze, do gabinetu Carla Ingrama (punkt 48 na mapie) - Hitman 3: Bird Of Prey - Dubaj, zadania fabularne, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Idź za asystentką do apartamentu na najwyższym piętrze, do gabinetu Carla Ingrama (punkt 48 na mapie). Porozmawiaj z Carlem Ingramem i przedstaw dowód na to, że zająłeś się problematycznym reporterem. W tym momencie misja Bird Of Prey zostanie wykonana.