Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje
Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje
Cmentarz. Pojawia się tu okazja do zamordowania Alexy, ale najpierw musisz zniszczyć gniazda ptaków (najlepsza metoda to użycie pistoletu z tłumikiem). Agent 47 może na kilka sposobów odwrócić uwagę grabarza i przejąć jego przebranie. Grabarz ma przy sobie klucz do karawanu (13 na mapie). Jest tu otwarty grób - możesz wrzucić do niego Alexę i zakopać grób (łopata jest w pobliżu). Jest tu trutka na szczury.
Łódź. Możesz użyć jej do opuszczenia terenu misji, ale musisz mieć kluczyki. Są one w zamkniętej szklarni (10 na mapie).
Szklarnia. Wszystkie drzwi do szklarni są zamknięte. Możesz otruć okoliczne osoby żeby łatwiej użyć łomu (znajdziesz go w pobliżu). Środek jest zakazaną strefą i pojawia się tu później Emma - może być powiązana z jednym ze sposobów zamordowania Alexy. Możesz znaleźć trujące rośliny (trutka) oraz klucze do łodzi (5 na mapie), a także naprawić urządzenie do destylacji (wymagany klucz francuski). Emma ma przy sobie klucz do szklarni i trującą roślinę.
Sypialnia Alexy Carlisle. Możesz wysłuchać wiadomości i zatruć kawę (Alexa pojawia się tu w początkowej części misji). Jest tu wyjścia na balkon. W łazience znajdziesz list do Rebecci.
Strzelba. Znajdziesz tu też teleskop (powiązany z zagadką z sejfem) i wyjście na balkon.
Dach posiadłości i skrót. Możesz po raz pierwszy dostać się na dach od strony górnego poziomu biura Alexy (40 na mapie) - musisz przejść przez okno. Jest tu skrót - możesz opuścić drabinę.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Schody łączące poziomy 1 i 2. Spodziewaj się strażnika pilnującego schodów na poziomie 2. Na poziom 2 alternatywnie możesz dostać się wspinając się po ścianie budynku.
Powiększ mapę

Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania Hitman 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 29 stycznia 2021

Legenda Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajduje się lista najlepszych przebrań do zdobycia w Dartmoor, w misji Death in the Family. Skorzystanie z rekomendowanych strojów może ci pomóc w wyeliminowaniu celu misji i/lub w bezproblemowej eksploracji mapy.

Prywatny detektyw - Private Investigator

Na mapie przebywa tylko jeden prywatny detektyw i jest to Phineas Witmer - Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Na mapie przebywa tylko jeden prywatny detektyw i jest to Phineas Witmer. Ma on umówione spotkanie z Alexą i Agent 47 może przejąć jego tożsamość. Pozwoli ci to nie tylko podróżować po posiadłości w roli gościa, ale również spotkać się z Alexą i wykorzystać tę okazję do zamordowania jej.

Phineas na początku misji pojawia się niedaleko Agenta 47, przy bramie prowadzącej na tereny posiadłości (punkt 2 na mapie). Nie atakuj go przy pierwszej okazji, bo wdasz się w niepotrzebną wymianę ognia ze strażnikami bramy.

Przekradnij się na tereny posiadłości i dotrzyj do bocznego korytarza na parterze budynku, a konkretnie tego, w którym są gabloty z bronią (punkt 21 na mapie) - Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Przekradnij się na tereny posiadłości i dotrzyj do bocznego korytarza na parterze budynku, a konkretnie tego, w którym są gabloty z bronią (punkt 21 na mapie).

Zaczekaj w tym miejscu na Witmera i wykorzystaj to, że możesz go łatwo wyeliminować w odosobnionym miejscu. W tym samym korytarzu jest kilka szaf, w których można ukryć ciało.

Dwie ważne uwagi - Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Dwie ważne uwagi:

  1. Możliwość spotkania się z Alexą jako prywatny detektyw jest ograniczona czasowo. Najlepiej zainteresować się tym tematem na początku misji. Na szczęście nawet jeśli się "spóźnisz", to detektywa nadal możesz znaleźć na mapie. Powinien on być gdzieś w okolicy północnego salonu oraz przejścia do ogrodów.
  2. Po tym jak zdobędziesz co najmniej 16 poziom mistrzostwa w Dartmoor możesz odblokować nowy punkt startowy w sypialni Zachary'ego. Agent 47 od razu będzie miał strój detektywa i nie będziesz musiał go odbierać Witmerowi.

Grabarz - Undertaker

Na mapie przebywa tylko jeden grabarz - Hitman 3: Dartmoor - Najlepsze przebrania - Hitman 3 - poradnik, solucja

Na mapie przebywa tylko jeden grabarz. Miejsce odnalezienia go jest dość oczywiste - jest to cmentarz zlokalizowany na zachodnim krańcu mapy (punkt 4 na mapie). Z cmentarzem powiązane jest jedno z zadań fabularnych dotyczących wyeliminowania Alexy, aczkolwiek nie pojawi się ona w tym miejscu dopóki nie zniszczysz gniazd ptaków.

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie