Hitman 3: Marcus Stuyvesant - jak zabić? Dubaj, solucja, opis przejścia Hitman 3 poradnik, solucja
Eliminate Marcus Stuyvesant - solucja, opis przejścia
Ostatnia aktualizacja: 29 stycznia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 zamieściliśmy informacje na temat Marcusa Stuyvesanta oraz różne metody na eliminacje tego celu. W poniższym zestawieniu znalazły się niestandardowe sposoby na zabójstwo, które wymagają np. skorzystania z odpowiednich przedmiotów lub wykonania określonych czynności.
Marcus Stuyvesant to jeden z celów, które należy zlikwidować w trakcie wykonywania misji On Top of the World w Dubaju. Z Marcusem powiązane jest zadanie fabularne (In)Security, którego wykonanie pozwala na zbliżenie się do tego celu na tyle blisko, by wyeliminować go bez wzbudzania podejrzeń. Po raz pierwszy możesz spotkać Marcusa Stuyvesanta w przestrzeni barowej, skąd przejdzie później na wyższe piętro budynku do pokoju ochrony.
- Zepchnięcie celu z dachu (Vertical Approach)
- Icarus
- Żyrandol (Impactful Art)
- Skok na spadochronie (Mile High Drop)
- Jeden nabój, dwa cele (Conserving Ammunition)
Zepchnięcie celu z dachu (Vertical Approach)
Marcusa Stuyvesanta możesz w prosty sposób zamordować, popychając go przez krawędź widoczną na powyższym obrazku. Okazja na wykonanie tego zadania pojawia się w momencie, gdy uda Ci się zdać test rzucania nożami w misji faublarna (In)Security. Stuyvesant odprawi swojego ochroniarza i zostaniesz z mężczyzną sam na sam, a do tego stanie do Ciebie plecami - wystarczy mu nieco pomóc.
Icarus
Marcusa Stuyvesanta można wyeliminować poprzez porażenie go przy pomocy urządzenia generującego energię słoneczną, w trakcie oglądania instalacji artystycznej, jednak trzeba się do tego odpowiednio przygotować.
Najlepszą okazję do wykonania tego zabójstwa otrzymasz po wykonaniu zadania fabularnego (In)Security. Jeśli chcesz, możesz oczywiście pominąć ten etap, ale będzie Ci potrzebny strój ochroniarza budynku (biały mundur).
Wyjdź z tarasu widokowego i idź przed siebie, a następnie skręć w korytarz po lewej stronie. Idź przed siebie i wejdź metalowymi schodami na górę.
Na platformie będzie kilku pracowników i wiele elektronicznego sprzętu. Zwróć uwagę na łom, który został oznaczony na powyższym obrazku i zabierz go.
Obejdź pracujących mężczyzn i odwróć się w lewo, w stronę metalowej skrzynki. Otwórz ją za pomocą łomu i wyjmij bezpiecznik (Fuse Cell). Idź przed siebie i zejdź schodami na niższy poziom.
Skręć w lewo i idź przed siebie (pomiędzy dwoma pracownicami) do korytarza na końcu tego pomieszczenia.
Idź przed siebie i wejdź po drabinie na wyższy poziom konstrukcji. Podejdź do metalowej szafy i włóż tam bezpiecznik.
Teraz zejdź na dół i podejdź do tablicy sterowniczej widocznej na powyższym obrazku. Minie nieco czasu, zanim Marcus Stuyvesant tutaj się pofatyguje, ale czekaj na niego cierpliwie. Gdy cel wejdzie na platformę i podejdzie do instalacji, przeciąż układy.
Żyrandol (Impactful Art)
Po wykonaniu misji fabularnej How The Mighty Fall będziesz mieć okazję wyeliminować dwa cele (Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta) jednocześnie, używając do tego żyrandola zawieszonego w salonie penthouse'u.
W pierwszej kolejności użyj tablicy sterowniczej, by odciąć pomieszczenie od reszty budynku. Następnie poczekaj, aż obydwaj panowie podejdą do telewizora.
Teraz wystarczy, że przestrzelisz łańcuch na którym wisi ciężki żyrandol. Przedmiot spadnie i natychmiast zabije obydwa cele.
Skok na spadochronie (Mile High Drop)
Zarówno Carla Ingrama jak i Marcusa Stuyvesanta możesz zlikwidować w momencie, gdy będą skakać ze spadochronem, jednak wymaga to dłuższych przygotowań i włączenia alarmu ewakuacyjnego w apartamencie na najwyższym piętrze budynku.
Po rozpoczęciu rozgrywki przejdź przez strefę barową i udaj się do galerii sztuki. Przejdź przez całe pomieszczenie i przez wąskie drzwi po prawej stronie wejdź do strefy dla personelu.
Wejdź po drabinie na metalową kładkę i skręć w lewo. W korytarzu będzie przechodzić Carl Ingram wraz z ochroniarzami. Co więcej, dookoła będzie kręcić się sporo członków ochrony.
Poczekaj, aż wszyscy potencjalni przeciwnicy przejdą lub nie będą patrzeć w Twoją stronę i od razu przeskocz przez barierkę - skieruj się w lewą stronę.
Przy wejściu do pokoju ochrony stoi jeden strażnik. Mężczyzna rozmawia przez telefon więc nie zwróci na Ciebie uwagi. Zajdź go od tyłu, obezwładnij, zabierz jego rzeczy i schowaj ciało w szafie w pokoju ochrony - drugi strażnik śpi, więc nie zwróci na Ciebie uwagi.
Zanim wyjdziesz z tego pomieszczenia, otwórz mały sejf - kod 6927. W środku znajdziesz kartę dostępu do włącznika alarmu ewakuacyjnego - zabierz ją.
Przejdź przez salę konferencyjną do recepcji, a następnie wejdź do apartamentu. W środku znajdziesz dwa włączniku alarmu, które musisz aktywować w określonym czasie. Pierwszy znajdziesz na piętrze, w miejscu widocznym na powyższym obrazku.
Drugi jest na parterze, w korytarzu obok głównego wejścia - stoi przy nim dwóch strażników. Aktywuj alarm, a następnie wyjdź z apartamentu.
Udaj się na taras widokowy i użyj skrótu (drabiny), by zejść na 3 poziom budynku. Znajdziesz się w małym kantorku - wyjdź drzwiami na zewnątrz. Jeśli nie odblokowałeś tego skrótu, zbiegnij na 3 piętro budynku i udaj się do pomieszczenia służbowego na końcu odległego korytarza, zaraz obok serwerowni.
Teraz pozostaje Ci poczekać, aż mężczyźni ubiorą spadochrony i przejdą na taras widokowy, by wykonać skok. Gdy tylko zauważysz pierwszy cel, strzel w spadochron. Po chwili na ekranie pojawi się drugi cel - zlikwiduj go w ten sam sposób.
Jeden nabój, dwa cele (Conserving Ammunition)
Po zdobyciu 15 poziomu Mistrzostwa będziesz mógł przemycić na obszar Burj Al-Ghazali broń snajperską, która będzie niezbędna do zaliczenia tego wyzwania. Dla ułatwienia sugerujemy schować ją do walizki, ponieważ nie możesz bezkarnie poruszać się z nielegalnym przedmiotem po obszarze drapacza chmur.
Po rozpoczęciu rozgrywki przejdź przez strefę barową i udaj się do galerii sztuki. Przejdź przez całe pomieszczenie i przez wąskie drzwi po prawej stronie wejdź do strefy dla personelu.
Idąc przed siebie, dotrzesz do drabiny. Nie możesz wejść na górę z walizką, więc odłóż ją i wyciągnij broń snajperską. Od tego momentu każdy strażnik, członek personelu lub inna przypadkowa osoba będzie mogła wykryć Twoja obecność, więc musisz uważać na każdy swój ruch.
Wejdź po drabinie na górę i skręć w lewo. Zanim przeskoczysz przez barierkę, upewnij się, że nikt Cię nie zauważy. Po wejściu na 3 poziom od razu skręć w lewo.
Przy wejściu do pokoju ochrony stoi jeden strażnik. Mężczyzna rozmawia przez telefon więc nie zwróci na Ciebie uwagi. Zajdź go od tyłu, obezwładnij, zabierz jego rzeczy (ważna jest karta dostępu) i schowaj ciało w szafie w pokoju ochrony - drugi strażnik śpi, więc nie zwróci na Ciebie uwagi.
Przejdź do pomieszczenia służbowego po lewej stronie i obezwładnij jednego z pracowników obsługi. Ciało schowaj do szafy.
Przejdź przez serwerownie do wąskiego korytarza i obezwładnij mężczyznę widocznego na powyższym obrazku. Zabierz kartę dostępu, a ciało schowaj do szafy.
Wróć do serwerowni. Przeciągnij kartę dostępu przez terminal, a następnie pociągnij za jeden z dysków w szafie, w której informacje wyświetlają się na żółty kolor.
Gdy pociągniesz za dysk w szafie z zielonymi napisami, włączysz cichy alarm i po chwili w pokoju zjawi się dwóch strażników.
Zaaranżuj fikcyjne spotkanie partnerów (1 kafelek), by obydwa cele zadania pojawiły się w jednym miejscu. Warto także wyłączyć kamery (3 kafelek) i otworzyć wejście do windy (2 kafelek), jeśli chcesz uciec w ten sposób z obszaru Burj Al-Ghazali.
Wyjdź z serwerowni i skręć w prawo. Na końcu korytarza znajdziesz wąskie drzwi - otwórz je za pomocą karty dostępu, którą wcześniej zabrałeś strażnikowi.
Idź przed siebie, aż dotrzesz do głównego salonu w apartamencie (penthouse). Carl Ingram będzie już na miejscu, a na Marcusa Stuyvesanta będziesz musiał trochę poczekać. Zwróć szczególną uwagę na ochroniarza, który przechadza się po tym obszarze.
Gdy tylko nie będzie zwracał na Ciebie uwagi, podkradnij się do kontenera po lewej stronie i schowaj się w środku.
Teraz pozostaje Ci poczekać na Marcusa. Gdy obaj mężczyźni będą na miejscu, Carl wyprosi strażników. Wyjdź z kontenera, ukucnij i podkradnij się do włącznika systemu bezpieczeństwa. Gdy otrzymasz sygnał od Greya, aktywuj system.
Gdy mężczyźni wstaną, ustaw się tak, by mieć obydwa cele w jednej linii i oddaj strzał. Nie musisz celować w głowę, wystarczy strzał w tułów. Zanim opuścisz teren apartamentu, warto zostawić na miejscu broń snajperską, by nie wzbudzać podejrzeń.