Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Hitman 3: Skradanie się Hitman 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 12 lutego 2021

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 zamieszczamy wszystkie istotne informacje na temat skradania się. Podpowiadamy, na co zwracać uwagę w trakcie rozgrywki i w jaki sposób przemieszczać się po mapie, by pozostać niezauważonym.

Poruszanie się

Ciche przemieszczanie się jest jedną z ważniejszych czynności, które pozwolą Ci pozostać niezauważonym w trakcie wykonywania misji - Hitman 3: Skradanie się - Hitman 3 - poradnik, solucja

Ciche przemieszczanie się jest jedną z ważniejszych czynności, które pozwolą Ci pozostać niezauważonym w trakcie wykonywania misji. Jeśli nie chcesz zwracać na siebie uwagi, najlepiej przemieszczać się po mapie, kucając. Jest to szczególnie istotne w przypadku, gry grasz na najwyższym poziomie trudności (Master), ponieważ przeciwnicy są wtedy znacznie bardziej wyczuleni na jakiekolwiek dźwięki.

W trakcie przechodzenia pomiędzy poszczególnymi punktami mapy, zwłaszcza gdy w pobliżu znajdują się czujni przeciwnicy, zwracaj uwagę na miernik podejrzliwości NPC - Hitman 3: Skradanie się - Hitman 3 - poradnik, solucja

W trakcie przechodzenia pomiędzy poszczególnymi punktami mapy, zwłaszcza gdy w pobliżu znajdują się czujni przeciwnicy, zwracaj uwagę na miernik podejrzliwości NPC. Jeśli ktoś Cię zauważy, na środku ekranu wyświetli się żółty znacznik - gdy zapełni się w 100%, Twoja obecność zostanie wykryta i stacjonujący w pobliżu strażnicy lub inni NPC podniosą alarm. Przerywając linię wzroku, poprzez np. schowanie się za ścianę lub przeszkodę sprawisz, że przeciwnicy przestaną być podejrzliwi.

Czujni przeciwnicy

Czujnych, bardziej podejrzliwych przeciwników rozpoznasz po ikonie białego kółka nad ich głowami - Hitman 3: Skradanie się - Hitman 3 - poradnik, solucja

Czujnych, bardziej podejrzliwych przeciwników rozpoznasz po ikonie białego kółka nad ich głowami. Tego typu NPC mogą zdemaskować Agenta 47, jeśli przebywa zbyt długo w ich pobliżu, nawet jeśli przebrał się za jednego z nich: strażnika, pracownika obsługi, ogrodnika itd.

Ukrywanie się (Concealing)

Agent 47 może schować się w różnych miejscach, by pozostać poza czujnym wzrokiem strażników lub innych NPC, jeśli wejdzie np - Hitman 3: Skradanie się - Hitman 3 - poradnik, solucja

Agent 47 może schować się w różnych miejscach, by pozostać poza czujnym wzrokiem strażników lub innych NPC, jeśli wejdzie np. w wysoką trawę lub inne zarośla i ukucnie. W takim miejscu Agent 47 otrzymuje status "Concealed", czyli pozostaje ukryty.

Kolejnym sposobem na ukrycie się przed wzrokiem przeciwnika jest schowanie się do szafy lub kontenera - Hitman 3: Skradanie się - Hitman 3 - poradnik, solucja

Kolejnym sposobem na ukrycie się przed wzrokiem przeciwnika jest schowanie się do szafy lub kontenera. Agent 47 może wtedy swobodnie obserwować teren i wyczekać odpowiedni moment na to, by zaatakować.

Przydatne są także wszelkiego rodzaju przeszkody terenowe, meble, urządzenia, ścianki za którymi Agent 47 może się ukryć i poczekać na odpowiedni moment, by ruszyć dalej - Hitman 3: Skradanie się - Hitman 3 - poradnik, solucja

Przydatne są także wszelkiego rodzaju przeszkody terenowe, meble, urządzenia, ścianki za którymi Agent 47 może się ukryć i poczekać na odpowiedni moment, by ruszyć dalej.

Wtapianie się w otoczenie (Blending in)

Agent 47 może wtapiać się w otoczenie poprzez wykonywanie określonych czynności, jak np - Hitman 3: Skradanie się - Hitman 3 - poradnik, solucja

Agent 47 może wtapiać się w otoczenie poprzez wykonywanie określonych czynności, jak np. siedzenie na ławce, opieranie się o poręcz, grabienie liści. Niektóre czynności mogą być związane z określonym przebraniem, jak np. korzystanie z wózka obsługi pięter w drapaczu chmur Burj Al-Ghazali wymaga przebrania pracownika pracującego w odpowiednim dziale.