Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje
Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje
Cmentarz. Pojawia się tu okazja do zamordowania Alexy, ale najpierw musisz zniszczyć gniazda ptaków (najlepsza metoda to użycie pistoletu z tłumikiem). Agent 47 może na kilka sposobów odwrócić uwagę grabarza i przejąć jego przebranie. Grabarz ma przy sobie klucz do karawanu (13 na mapie). Jest tu otwarty grób - możesz wrzucić do niego Alexę i zakopać grób (łopata jest w pobliżu). Jest tu trutka na szczury.
Łódź. Możesz użyć jej do opuszczenia terenu misji, ale musisz mieć kluczyki. Są one w zamkniętej szklarni (10 na mapie).
Szklarnia. Wszystkie drzwi do szklarni są zamknięte. Możesz otruć okoliczne osoby żeby łatwiej użyć łomu (znajdziesz go w pobliżu). Środek jest zakazaną strefą i pojawia się tu później Emma - może być powiązana z jednym ze sposobów zamordowania Alexy. Możesz znaleźć trujące rośliny (trutka) oraz klucze do łodzi (5 na mapie), a także naprawić urządzenie do destylacji (wymagany klucz francuski). Emma ma przy sobie klucz do szklarni i trującą roślinę.
Sypialnia Alexy Carlisle. Możesz wysłuchać wiadomości i zatruć kawę (Alexa pojawia się tu w początkowej części misji). Jest tu wyjścia na balkon. W łazience znajdziesz list do Rebecci.
Strzelba. Znajdziesz tu też teleskop (powiązany z zagadką z sejfem) i wyjście na balkon.
Dach posiadłości i skrót. Możesz po raz pierwszy dostać się na dach od strony górnego poziomu biura Alexy (40 na mapie) - musisz przejść przez okno. Jest tu skrót - możesz opuścić drabinę.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Przejścia przez rzekę. Agent 47 nie może pływać i musisz korzystać z tych przejść żeby docierać do kolejnych terenów posiadłości.
Schody łączące poziomy 1 i 2. Spodziewaj się strażnika pilnującego schodów na poziomie 2. Na poziom 2 alternatywnie możesz dostać się wspinając się po ścianie budynku.
Powiększ mapę

Hitman 3: Alexa Carlisle - jak zabić? Dartmoor, solucja Hitman 3 poradnik, solucja

Eliminate Alexa Carlisle - solucja, opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 29 stycznia 2021

Legenda Hitman 3 - Dartmoor - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 zestawiliśmy główne sposoby zamordowania Alexy Carlisle w etapie Dartmoor. Opisaliśmy różne techniki pozbycia się Alexy powiązane z wyzwaniami misji w Anglii. Dowiesz się m.in. jak otruć Alexę, jak zabić Alexę w zaaranżowanym wypadku czy jak zastrzelić Alexę z karabinu snajperskiego.

Oprócz zainteresowania się zestawionymi poniżej zabójstwami polecamy zaliczyć wszystkie 3 zadania fabularne. Są to bardziej złożone sposoby wyeliminowania Emmy polegające na przejęciu tożsamości unikalnych NPC-ów z mapy. Wszystkie misje fabularne opisaliśmy na osobnych stronach poradnika.

Sprawienie żeby Emma zamordowała Alexę - Another Death in the Family

To rozbudowany wariant zabójstwa, który nagradzany jest osiągnięciem / trofeum. Przejdź do strony Trofeum Family Feud żeby zapoznać się z jego szczegółowym opisem.

Porażenie Alexy prądem podczas sesji zdjęciowej - One for the Ages

Ten wariant zabójstwa dokładnie opisaliśmy na stronie Zadanie fabularne - A Day to Remember - Hitman 3: Alexa Carlisle - jak zabić? Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Ten wariant zabójstwa dokładnie opisaliśmy na stronie Zadanie fabularne - A Day to Remember.

Ciekawostką jest to, że możesz nie przejmować tożsamości fotografa (punkt 6 na mapie), tylko wyręczyć go w odnalezieniu ogniwa. Także i w tym przypadku możesz sabotować listwę oraz fontannę i doprowadzić do śmierci Alexy w momencie gdy prawdziwy fotograf będzie robił zdjęcie rodzinie. Odblokujesz dzięki temu dodatkowe wyzwanie Say Cheese.

Zrzucenie na Alexę żyrandola - I Find This Amoosing

W głównym budynku posiadłości znajduje się wiele żyrandoli, które mogą być spuszczane - wystarczy trafić w linę, na której zawieszony jest żyrandol - Hitman 3: Alexa Carlisle - jak zabić? Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

W głównym budynku posiadłości znajduje się wiele żyrandoli, które mogą być spuszczane - wystarczy trafić w linę, na której zawieszony jest żyrandol. Bardzo łatwo możesz zabić Alexę spuszczając żyrandol z biblioteki (punkt 17 na mapie).

Musisz zaczekać aż zakończy się spotkanie rodzinne, dzięki czemu Alexa zacznie podróżować po parterze budynku. Zaczaj się na górnym poziomie biblioteki (punkt 26 na mapie) i spuść żyrandol w momencie gdy Alexa będzie rozmawiała przez telefon. Nie otrzymasz opisywanego wyzwania, ale możesz odblokować wyzwanie powiązane z wypadkami.

Żyrandol powiązany z omawianym wyzwaniem znajduje sę w biurze Alexy na poziomie 2 (punkt 37 na mapie) i rozpoznasz go po nietypowym wyglądzie inspirowanym trofeami łowieckimi - Hitman 3: Alexa Carlisle - jak zabić? Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Żyrandol powiązany z omawianym wyzwaniem znajduje sę w biurze Alexy na poziomie 2 (punkt 37 na mapie) i rozpoznasz go po nietypowym wyglądzie inspirowanym trofeami łowieckimi. Po dotarciu do biura ukryj się na poziomie 3 - na balkonie lub na dachu budynku. Alexa w początkowej fazie misji (przed spotkaniem rodzinnym) kilka razy powraca do biura. Zaczekaj aż będzie przechodziła pod żyrandolem i użyj pistoletu z tłumikiem żeby go spuścić.

Wrzucenie Alexy do otwartego grobu - Grave Mistake

Ten wariant zabójstwa dokładnie opisaliśmy na stronie Zadanie fabularne - Her Final Resting Place.

Zastrzelenie Alexy z użyciem karabinu snajperskiego - Keep Calm and Aim

Do zaliczenia tego wyzwania będziesz musiał zabrać na misję karabin snajperski - Hitman 3: Alexa Carlisle - jak zabić? Dartmoor, solucja - Hitman 3 - poradnik, solucja

Do zaliczenia tego wyzwania będziesz musiał zabrać na misję karabin snajperski. Snajperka jest nagrodą za osiągnięcie 20 poziomu mistrzostwa w Dartmoor, ale jeśli masz możliwość to użyj karabinu snajperskiego z tłumikiem z nagród z jakiejś innej misji. Karabin najlepiej jest dostarczyć do dużej skrytki na cmentarzu, gdyż i tak będziesz musiał tam dotrzeć Agentem 47.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie