Wyzwania klasowe | Leże Żmija Mrozu | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Wyzwania klasowe to starcia z normalnymi bossami przy użyciu przygotowanych przez twórców talii. Przeciwnicy zachowują się niemal identycznie jak w przypadku trybu normalnego i posiadają podobny poziom trudności. Wyzwaniem jest pokonanie swojego przeciwnika nieznaną talią, za co gracz zostaje nagrodzony klasową kartą z kolekcji Naxxramas.
Leże Żmija Mrozu posiada jedno wyzwanie klasowe, które należy do paladyna.
Paladyn
Wyzwanie paladyna oparte jest głównie na kartach wzmacniających jednostki, a specjalną kartą klasową jest Sekret - Pomsta (1). Karta ta aktywuje się po śmierci przyjaznego stronnika i daje innej losowej jednostce gracza +3/+2. Przeciwnikiem w tym starciu jest Kel'Thuzad z trybu normalnego, posiadający 30 pkt. życia oraz 10 pkt. pancerza.
Poniżej znajduje się skład talii paladyna z tego wyzwania.
Karty neutralne (20) | Karty klasowe (10) |
Giermek Argentu (1) x2 | Dar mocy (1) x2 |
Trędowaty gnom (1) x2 | Pomsta (1) x2 |
Worgen dywersant (1) x2 | Protektor Argentu (2) x2 |
Nożownik (2) | Boska łaska (3) x2 |
Replikujący szlam (2) x6 | Dar królów (4) |
Sowa żelaznodzioba (2) x2 | Gniew zemsty (6) |
Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2 | |
Krwawy Rycerz (3) | |
Obrońca Argusa (4) | |
Przywódczyni kultu (4) |
Początkowy etap: Walka obraca się przede wszystkim na wzmacnianiu własnych jednostek, głównie Replikującego szlamu (2), którego moc specjalna tworzy jego kopię na końcu tury w której został wystawiony. Zacznij od zrzucenia Giermka Argentu (1), Trędowatego gnoma (1) lub Worgena dywersanta (1) i wykorzystaj je do utrzymania kontroli na polu walki. Nie obawiaj się wystawiać Replikującego szlamu (2) bez wzmocnień, ponieważ masz ich aż 6 w talii. Przywołaj też Nożownika (2), który zapewni ci kilka dodatkowych obrażeń, gdy będziesz wystawiał kolejne miniony.
Środkowy etap: Cały czas zwracaj uwagę na pancerz przeciwnika. Gdy zostanie zniszczony, oponent przerwie twoją turę i przyzwie dwóch Strażników Lodowej Korony (4) z Prowokacją, dlatego warto przygotować się zawczasu i wzmocnić swoje jednostki. Jeśli posiadasz Boską łaskę (3), możesz w spokoju opróżnić dłoń z tanich kart, a następnie zagrać wspomnianym zaklęciem, by otrzymać ilość kart równą kartom w ręce przeciwnika. Użyj Daru mocy (1) oraz Protektora Argentu (2) na Replikującym szlamie (2), by zapewnić sobie dwa 4/2 z Boską tarczą, które będziesz mógł wykorzystać do skutecznej wymiany z jednostkami przeciwnika. Jeśli potrzebujesz Wyciszenia, np. na Śluzożera (5), zagraj Sową żelaznodziobą (2). Użyj też Pomsty (1) w wolnej chwili, by wzmocnić losową jednostkę o +3/+2 przy śmierci jednego z twoich stronników.
Końcowy etap: Jeśli posiadasz Przywódczynię kultu (4), zrzuć ją przed dokonaniem wymian z wrogimi minionami, aby otrzymać kartę za każdego przyjaznego stronnika, który zostanie zniszczony. Przy 6 many możesz użyć Daru królów (4) lub Obrońcy Argusa (4) na Replikującym szlamie (2), co da ci dwa 5/6 lub 2/3 z Prowokacją. Pamiętaj też o zdolności specjalnej Krwawego Rycerza (3), która daje mu +3/+3 za każdą pochłoniętą Boską tarczę. Wystarczy, że zrzucisz dwóch Giermków Argentu (1), a następnie Krwawego Rycerza (3), dzięki czemu zmienisz go w miniona 9/9.
Nagroda: Pomsta (1)