Thadius - Normalny | Rewir Konstruktów | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Thadius - Normalny
Wielki konstrukt Thadius, wzorowany na potworze Frankensteina, jest finalnym bossem z rewiru konstruktów. Posiada standardowe 30 pkt. życia, a jego moc jest darmowa i zamienia atak oraz życie stronników znajdujących się na polu walki. Thadius korzysta również ze sporej ilości zaklęć opartych na elektryczności, jak np. Błyskawica (1) lub Rozwidlona błyskawica (2).
Moc specjalna: Zmiana biegunów (0) - Zamień atak i zdrowie wszystkich stronników
Zalecana talia: Czarnoksiężnik - Thadius Zoo
Karty neutralne (22) | Karty klasowe (8) |
Giermek Argentu (1) x2 | Ogień duszy (0) x2 |
Grubiański Sierżant (1) | Płomienny chochlik (1) x2 |
Nowicjuszka (1) x2 | Wędrowiec Pustki (1) x2 |
Nerubiańskie jajo (2) x2 | Strażnik Zagłady (5) x2 |
Nożownik (2) x2 | |
Upiorny pajęczak (2) x2 | |
Wilkor alfa (2) x2 | |
Golem zbożowe (3) x2 | |
Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2 | |
Pan Śmierci (3) x2 | |
Krasnolud z Czarnorytnych (4) x2 | |
Obrońca Argusa (4) x2 |
Początkowy etap: Thadius jest stosunkowo łatwym przeciwnikiem, a Zoo radzi sobie z nim wyśmienicie. Jego moc specjalna nie sprawia większych problemów, ponieważ współczynniki ataku i życia większości minionów są na podobnym poziomie. Zacznij od wystawienia najtańszych jednostek, jak Płomienny chochlik (1), Wędrowiec Pustki (1) oraz Giermek Argentu (1). Staraj się korzystać z całej dostępnej many.
Środkowy etap: Zagraj Nerubiańskimi jajami (2), by moc przeciwnika zniszczyła je i zamieniła na stronników 4/4. Pan Śmierci (3) może być wyjątkowo przydatny w tym starciu, ponieważ jego atak zostaje zmieniony na 8. Gdy tylko do tego dojdzie, zaatakuj twarz przeciwnika. Miej jednak na uwadze jego niski poziom zdrowia i fakt, że jego śmierć przyzywa losową jednostkę na stronę przeciwnika. Przez cały czas graj bardzo agresywnie. Thadius często zwleka z wystawianiem jednostek i zazwyczaj nie gra zbyt mocnymi kartami.
Końcowy etap: Przy w miarę przyzwoitych kartach powinieneś rozprawić się z przeciwnikiem w ciągu 5-7 tur. Nie bój się grać Ogniem duszy (0) na wrogim bohaterze, ponieważ chcesz go zabić w jak najkrótszym czasie i 4 darmowe punkty obrażeń bardzo w tym pomogą. Nie czekaj też na pustą dłoń, aby wystawić Strażnika Zagłady (5), który potencjalnie może zadać 5 pkt. przy wystawieniu i aż 7 pkt. w następnej turze. Warto dla niego poświęcić 2 słabsze karty.
Nagroda: Zawodząca dusza (4), Feugen (5), Stalag (5)