Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gotyk Żniwiarz - Normalny | Rewir Zbrojnych | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Gotyk Żniwiarz - Normalny

Zjawy też mogą się przydać - Gotyk Żniwiarz - Normalny | Rewir Zbrojnych | Hearthstone Klątwa Naxxramas - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Zjawy też mogą się przydać

Gotyk Żniwiarz jest drugim bossem z rewiru zbrojnych. Posiada standardowe 30 pkt. życia i specjalną moc, która pozwala mu pobrać jedną dodatkową kartę z każdym użyciem. Dodatkowo, Gotyk posiada spory zasób zaklęć klasowych czarnoksiężnika i kilka standardowych kart z Naxxramas.

Moc specjalna: Żniwa (2) - Dobierz kartę

Zalecana talia: Czarnoksiężnik - Naxx Zoo

Karty neutralne (22)

Karty klasowe (8)

Giermek Argentu (1) x2

Ogień duszy (0) x2

Grubiański Sierżant (1)

Płomienny chochlik (1) x2

Nowicjuszka (1) x2

Wędrowiec Pustki (1) x2

Tarczownik (1) x2

Strażnik Zagłady (5) x2

Nerubiańskie jajo (2) x2

 

Nożownik (2) x2

 

Upiorny pajęczak (2) x2

 

Wilkor alfa (2) x2

 

Golem zbożowe (3) x2

 

Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2

 

Krasnolud z Czarnorytnych (4) x2

 

Obrońca Argusa (4) x2

 

Początkowy etap: Gotyk posiada w swojej talii kilka rodzajów bardzo nietypowych minionów z efektem Agonii. Gdy zostaną zniszczone, przywołują na stronę gracza swoje widmowe odpowiedniki, które nie posiadają ataku, jednak zajmują miejsce na stole i zadają 1 pkt. obrażeń bohaterowi na początku jego tury. Jeśli jednak przekażesz im zdolnośc ataku, będziesz mógł nimi grać jak pozostałymi stronnikami. Zacznij od wyrzucenia jedynek, jak np. Giermek Argentu (1), Płomienny chochlik (1) lub Wędrowiec Pustki (1), a następnie graj jak najwydajniej, starając się wykorzystać całą dostępną manę w każdej turze.

Środkowy etap: Używaj kart jak Wilkor alfa (2), Kapłanka Straceńczego Słońca (3) oraz Obrońca Argusa (4), aby dać możliwość ataku zjawom na twojej stronie stołu. Staraj się grać agresywnie, zalewając stół własnymi jednostkami i atakując twarz przeciwnika.

Końcowy etap: Zagraj Krasnoludem z Czarnorytnych (4) i Grubiańskim Sierżantem (1), by jednorazowo wzmocnić atak swoich jednostek. Gdy przeciwnik będzie bliski śmierci, zrzuć Strażnika Zagłady (5), aby uzyskać dodatkowe 5 pkt. obrażeń i zbić jego życie do zera.

Nagroda: Widmowy rycerz (5)