Instruktor Razuwiusz - Normalny | Rewir Zbrojnych | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Instruktor Razuwiusz - Normalny
Pierwszym przeciwnikiem, który wita gracza w rewirze zbrojnych, jest Instruktor Razuwiusz. Odpowiadająca mu klasa to wojownik, a pula życia wynosi 40 pkt. Posiada również specjalną moc, która pozwala mu zadać 3 pkt. obrażeń wrogim minionom lub bohaterowi gracza.
Moc specjalna: Powalające uderzenie (3) - Zadaj 3 pkt. obrażeń
Zalecana talia: Druid - Rampdruid
Karty neutralne (13) | Karty klasowe (17) |
Kobold geomanta (2) | Orzeźwienie (0) x2 |
Golem zbożowy (3) x2 | Gniew (2) x2 |
Widzący z Kręgu Ziemi (3) | Gwałtowny wzrost (2) x2 |
Obrońca Argusa (4) x2 | Znak ostępów (2) x2 |
Tarczowy z Sen'jinu (4) x2 | Opiekun Gaju (4) x2 |
Yeti z Zimnych Wichrów (4) x2 | Zamaszysty cios (4) x2 |
Słońcowierca (6) x2 | Druid Szponów (5) x2 |
Władca Areny (6) | Nasycenie (5) |
Żelaznokory obrońca (8) x2 |
Początkowy etap: W tym starciu musisz wystrzegać się dwóch rzeczy: mocy specjalnej przeciwnika oraz jego broni - Ogromnego Runicznego Ostrza (3). Jeśli chodzi o moc, staraj się zwyczajnie trzymać swoje miniony powyżej 3 pkt. życia. Broń Razuwiusza zadaje 5 pkt. obrażeń stronnikom i aż 2 razy tyle wrogiemu bohaterowi (10 pkt.). Oznacza to tyle, że przeciwnik może zabić twojego bohatera w 3 ciosach. Z tego powodu potrzebujesz dużej ilości minionów z Prowokacją, które będą przyjmowały na siebie ciosy miecza. Na początku starcia dostajesz również specjalną kartę - Kryształ kontroli umysłu (1). Użyj jej, by przejąć kontrolę nad dwoma Uczniami 0/7 z Prowokacją, którzy będą cię chronili w początkowych turach. Możesz również zagrać na nich Znakiem ostępów (2), aby dać im możliwość ataku. Poza tym, użyj standardowych kart, jak Gwałtowny wzrost (2) i Orzeźwienie (0), by wskoczyć na wyższe poziomy many.
Środkowy etap: Cały czas staraj się utrzymywać przynajmniej dwa miniony z Prowokacją, a jednostki jak Yeti z Zimnych Wichrów (4) i Golem zbożowy (3), wykorzystaj do atakowania przeciwnika i niszczenia jego stronników. Pamiętaj też o karcie Kobolt geomanta (2), którą można wystawić przed zagraniem zaklęciami ofensywnymi, jak np. Zamaszysty cios (4) lub Gniew (2), aby wzmocnić ich siłę o jeden.
Końcowy etap: Zagraj Władcą Areny (6) i Żelaznokorymi obrońcami (8), by przyblokować przeciwnika. Oponent nie jest skory do używania swojej broni na minionach z dużym współczynnikiem ataku. Korzystaj ze słabszych jednostek i ofensywnych zaklęć, aby utrzymać kontrolę na polu walki, a wspomnianymi wyżej minionami atakuj Razuwiusza.
Nagroda: Tańczące miecze (3)