Anub'Rekhan - Heroiczny | Rewir Arachnidów | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Anub'Rekhan - Heroiczny
Wersja heroiczna Anub'Rekhana posiada 45 pkt. życia, podobnie jak pozostali bossowie z tego rewiru, oraz ulepszoną moc specjalną, która pozwala mu wezwać Nerubianina 4/4. Zachowanie przeciwnika jest zbliżone do trybu normalnego.
Moc specjalna: Pajęczy zew (2) - Przyzwij Nerubianina 4/4
Zalecana talia: Druid - Rampdruid
Karty neutralne (13) | Karty klasowe (17) |
Kobold geomanta (2) | Orzeźwienie (0) x2 |
Golem zbożowy (3) x2 | Gniew (2) x2 |
Widzący z Kręgu Ziemi (3) | Gwałtowny wzrost (2) x2 |
Obrońca Argusa (4) x2 | Znak ostępów (2) x2 |
Tarczowy z Sen'jinu (4) x2 | Opiekun Gaju (4) x2 |
Yeti z Zimnych Wichrów (4) x2 | Zamaszysty cios (4) x2 |
Słońcowierca (6) x2 | Druid Szponów (5) x2 |
Władca Areny (6) | Nasycenie (5) |
Żelaznokory obrońca (8) x2 |
Początkowy etap: Anub'Rekhan jest bardzo zadowolony ze swojej mocy i często z niej korzysta. Nie można się temu dziwić, ponieważ za jedynie 2 many może przyzwać stronnika 5/5. Jako że przeciwnik zawsze zaczyna z monetą, jego częstą zagrywką jest właśnie przyzwanie miniona 5/5 przy użyciu monety w pierwszej turze. Podana talia druida jest bardzo powolna, dlatego musisz jak najszybciej ją rozkręcić. Będziesz to do tego potrzebował Orzeźwienia (0) oraz Gwałtownego wzrostu (2), by wskoczyć na wyższe poziomy many. Skorzystaj z Golema zbożowego (3) i Tarczowego z Sen'jinu (4), aby spowolnić przeciwnika.
Środkowy etap: Zacznij wystawiać potężniejsze miniony z Prowokacją, by uzyskać kontrolę nad polem walki. Karty jak Druid Szponów (5), Słońcowierca (6) oraz Yeti z Zimnych Wichrów (4) lub Tarczowy z Sen'jinu (4) w połączeniu ze Znakiem ostępów (2), idealnie nadają się do blokowania oponenta. Staraj się atakować twarz przeciwnika, gdy tylko masz taką okazję. Ilość twoich kart jest ograniczona, ale nie jego miniony 5/5.
Końcowy etap: Jeśli potrzebujesz kart, użyj Nasycenia (5). Do eliminacji wrogich minionów, możesz wykorzystać Kobolda geomante (2) w połączeniu z Zamaszystym ciosem (4) dla zwiększonych obrażeń. Opiekuna Gaju (4) trzymaj głównie dla umiejętności Wyciszenia, która może się przydać na niektóre miniony przeciwnika. Jeśli utrzymujesz kontrolę, możesz zrzucić Żelaznokorych obrońców (8), aby ostatecznie zablokować przeciwnika.