Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Glut - Normalny | Rewir Konstruktów | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Glut - Normalny

Koniec Gluta - Glut - Normalny | Rewir Konstruktów | Hearthstone Klątwa Naxxramas - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Koniec Gluta

Glut jest zjadającym zwłoki martwym psem i trzecim bossem z rewiru konstruktów. Jego moc działa podobnie jak karta Równość (2) paladyna, zmniejszając życie wszystkich stronników na polu walki do 1 pkt. Przeciwnika posiada też sporą ilość minionów z Agonią oraz broń, która jest wzmacniana przez śmierć jednostek z tą umiejętnością.

Moc specjalna: Dziesiątkowanie (2) - Zmień zdrowie wszystkich stronników na 1

Zalecana talia: Szaman - Kontrola

Karty neutralne (8)

Karty klasowe (22)

Nerubiańskie jajo (2) x2

Błyskawica (1) x2

Upiorny pajęczak (2) x2

Kruszyskalny oręż (1) x2

Żrący bagienny szlam (2) x2

Wstrząs ziemi (1) x2

Obrońca Argusa (4) x2

Burzowierny Topór (2) x2

 

Totem ognistego języka (2) x2

 

Burza z piorunami (3) x2

 

Dziki duch (3) x2

 

Totem przypływu many (3)

 

Wyzwolony żywiołak (3) x2

 

Zły urok (3) x2

 

Żądza krwi (5)

 

Żywiołak ognia (6) x2

Początkowy etap: Glut lubi rozpoczynać grę od wystawienia swojej broni 1/5 - Szczęk (1). Sama w sobie nie jest zbyt niebezpieczna, ale w połączeniu z mocą specjalną przeciwnik jest w stanie wyeliminować dowolnego miniona. Dodatkowo, broń otrzymuje +2 do ataku za każdego zniszczonego stronnika z Agonią. Najlepiej pozbyć się jak najszybciej, dlatego postaraj się o Żrący bagienny szlam (2) w początkowej ręce i wystaw go, by zniszczyć broń Gluta. Drugi Żrący bagienny szlam (2) zachowaj na później, gdy przeciwnik zagra kolejną bronią. Wystaw również Upiorne pajęczaki (2), które bardzo dobrze sprawdzają się w tym starciu z powodu swojego życia i efektu Agonii, który przywołuje dwa pająki 1/1. Staraj się też jak najczęściej korzystać z mocy specjalnej szamana i przywoływać losowe totemy.

Środkowy etap: Zrzuć Wyzwolone żywiołaki (3) i wzmocnij je zaklęciami, jak np. Dziki duch (3), Błyskawica (1) lub bronią Burzogniewny Topór (2). Wystaw też Nerubiańskie jaja (2) i dodaj im atak używając Obrońcy Argusa (4), Totemu ognistego języka (2) lub Kruszyskalnego oręża (1), a następnie zniszcz je na wrogich jednostkach, by przywołać Nerubianina 4/4. Uważaj jedynie, aby nie zniszczyć ich, gdy przeciwnika ma wystawioną broń, ponieważ to wzmocni jej atak o 2 pkt.

Końcowy etap: Burza z piorunami (3) to twoje jedyne zaklęcie obszarowe, dlatego korzystaj z niego rozważnie. Zagraj Żywiołakiem ognia (6), by pozbyć się słabszych jednostek i zdobyć silnego miniona. Staraj się też zawsze utrzymywać przynajmniej jednego stronnika z Prowokacją, aby osłaniał cenniejsze miniony przed bronią przeciwnika. Jeśli masz przynajmniej 2-3 jednostki na polu walki, zagraj Żądzą krwi (5), by dać im wszystkim +3 do ataku i wykończyć oponenta.

Nagroda: Zombiak (1)