Glut - Normalny | Rewir Konstruktów | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Glut - Normalny
Glut jest zjadającym zwłoki martwym psem i trzecim bossem z rewiru konstruktów. Jego moc działa podobnie jak karta Równość (2) paladyna, zmniejszając życie wszystkich stronników na polu walki do 1 pkt. Przeciwnika posiada też sporą ilość minionów z Agonią oraz broń, która jest wzmacniana przez śmierć jednostek z tą umiejętnością.
Moc specjalna: Dziesiątkowanie (2) - Zmień zdrowie wszystkich stronników na 1
Zalecana talia: Szaman - Kontrola
Karty neutralne (8) | Karty klasowe (22) |
Nerubiańskie jajo (2) x2 | Błyskawica (1) x2 |
Upiorny pajęczak (2) x2 | Kruszyskalny oręż (1) x2 |
Żrący bagienny szlam (2) x2 | Wstrząs ziemi (1) x2 |
Obrońca Argusa (4) x2 | Burzowierny Topór (2) x2 |
Totem ognistego języka (2) x2 | |
Burza z piorunami (3) x2 | |
Dziki duch (3) x2 | |
Totem przypływu many (3) | |
Wyzwolony żywiołak (3) x2 | |
Zły urok (3) x2 | |
Żądza krwi (5) | |
Żywiołak ognia (6) x2 |
Początkowy etap: Glut lubi rozpoczynać grę od wystawienia swojej broni 1/5 - Szczęk (1). Sama w sobie nie jest zbyt niebezpieczna, ale w połączeniu z mocą specjalną przeciwnik jest w stanie wyeliminować dowolnego miniona. Dodatkowo, broń otrzymuje +2 do ataku za każdego zniszczonego stronnika z Agonią. Najlepiej pozbyć się jak najszybciej, dlatego postaraj się o Żrący bagienny szlam (2) w początkowej ręce i wystaw go, by zniszczyć broń Gluta. Drugi Żrący bagienny szlam (2) zachowaj na później, gdy przeciwnik zagra kolejną bronią. Wystaw również Upiorne pajęczaki (2), które bardzo dobrze sprawdzają się w tym starciu z powodu swojego życia i efektu Agonii, który przywołuje dwa pająki 1/1. Staraj się też jak najczęściej korzystać z mocy specjalnej szamana i przywoływać losowe totemy.
Środkowy etap: Zrzuć Wyzwolone żywiołaki (3) i wzmocnij je zaklęciami, jak np. Dziki duch (3), Błyskawica (1) lub bronią Burzogniewny Topór (2). Wystaw też Nerubiańskie jaja (2) i dodaj im atak używając Obrońcy Argusa (4), Totemu ognistego języka (2) lub Kruszyskalnego oręża (1), a następnie zniszcz je na wrogich jednostkach, by przywołać Nerubianina 4/4. Uważaj jedynie, aby nie zniszczyć ich, gdy przeciwnika ma wystawioną broń, ponieważ to wzmocni jej atak o 2 pkt.
Końcowy etap: Burza z piorunami (3) to twoje jedyne zaklęcie obszarowe, dlatego korzystaj z niego rozważnie. Zagraj Żywiołakiem ognia (6), by pozbyć się słabszych jednostek i zdobyć silnego miniona. Staraj się też zawsze utrzymywać przynajmniej jednego stronnika z Prowokacją, aby osłaniał cenniejsze miniony przed bronią przeciwnika. Jeśli masz przynajmniej 2-3 jednostki na polu walki, zagraj Żądzą krwi (5), by dać im wszystkim +3 do ataku i wykończyć oponenta.
Nagroda: Zombiak (1)