Instruktor Razuwiusz - Heroiczny | Rewir Zbrojnych poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Instruktor Razuwiusz - Heroiczny
Heroiczna wersja Instruktora Razuwiusza posiada wiele udoskonaleń względem swojego normlanego odpowiednika. Poziom jego życia został zwiększony do 55 pkt., a moc specjalna zadaje teraz 4 pkt. obrażeń za 1 many. Dodatkowo, jego Ogromne Runiczne Ostrze (3) zostało wzmocnione i zadaje w tym trybie 10 pkt. obrażeń minionom oraz 20 pkt. obrażeń wrogiemu bohaterowi.
Moc specjalna: Powalające uderzenie (1) - Zadaj 4 pkt. obrażeń
Zalecana talia: Kapłan - Złodziejaszek
Karty neutralne (13) | Karty klasowe (17) |
Prastary obserwator (2) x2 | Krąg uzdrowienia (0) x2 |
Protektorka Słonecznej Furii (2) x2 | Gorliwa kapłanka (1) x2 |
Żrący bagienny szlam (2) x2 | Słowo mocy: Tarcza (1) x2 |
Pan Śmierci (3) x2 | Wewnętrzny żar (1) x2 |
Stróż Mogu'szanu (4) x2 | Wizja umysłu (1) x2 |
Pędzący kodo (5) | Boski duch (2) x2 |
Śluzożer (5) x2 | Słowo cienia: Ból (2) x2 |
Kradzież myśli (3) x2 | |
Rozbłysk świętości (5) |
Początkowy etap: Broń przeciwnika zadaje w tym starciu 20 pkt. obrażeń twojemu bohaterowi i może go zabić w dwóch ciosach, dlatego przez cały czas musisz utrzymywać jednostki z Prowokacją. Pamiętaj też o mocy specjalnej oponenta, która zadaje 4 pkt. obrażeń. Trzymaj życie swoich jednostek powyżej tej liczby, a nie powinieneś mieć problemów z 20 obrażeniami lądującymi na twojej twarzy. Zacznij od przejęcia Uczniów 0/7 przy pomocy Kryształu kontroli umysłu (1). Wykorzystaj Słowo mocy: Tarcza (1) oraz Boski duch (2), by podwoić życie Ucznia, a następnie użyj na nim zaklęcia Wewnętrzny żar (1), aby dać mu atak równy jego życiu. Skup się wyłącznie na atakowaniu wrogiego bohatera. Nie trać cennego życia swoich minionów na walkę z wrogimi jednostkami.
Środkowy etap: Kluczem do sukcesu w tym starciu, jest przejęcie broni przeciwnika. Graj kartami Wizja umysłu (1) oraz Kradzież myśli (3), by zdobyć karty oponenta. Gdy tylko przechwycisz Ogromne Runiczne Ostrze (3), natychmiast wykorzystaj je do atakowania wrogiego bohatera. Miecz posiada dwa ładunki, co daje łącznie 40 pkt. obrażeń. Zrzuć Pana Śmierci (3), Stróża Mogu'szan (4) oraz Śluzożera (5), by spowolnić oponenta.
Końcowy etap: Jeśli udało ci się wykraść przynajmniej jeden miecz, to walka powinna być niemal przesądzona. Wykorzystuj wszystkie swoje miniony do atakowania wrogiego bohatera. Jeśli zostaniesz przyblokowany przez Pana Śmierci (3), użyj zaklęcia Słowo cienia: Ból (2) lub Pędzącego kodo (5), by usunąć go z pola walki. Jeśli musisz wyleczyć swoje jednostki, zagraj Kręgiem uzdrowienia (0), aby przywrócić wszystkim 4 pkt. życia. Uważaj jednak, ponieważ to zaklęcie leczy również wrogie jednostki.