Wyzwania klasowe | Rewir Zarazy | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Wyzwania klasowe
Wyzwania klasowe to starcia z normalnymi bossami przy użyciu przygotowanych przez twórców talii. Przeciwnicy zachowują się niemal identycznie jak w przypadku trybu normalnego i posiadają podobny poziom trudności. Wyzwaniem jest pokonanie swojego przeciwnika nieznaną talią, za co gracz zostaje nagrodzony klasową kartą z kolekcji Naxxramas.
Rewir zarazy posiada dwa wyzwania klasowe: łowcę oraz maga.
Łowca
Wyzwanie klasowe łowcy posiada bardzo nietypową talię, która składa się wyłącznie z jednego rodzaju karty - Tkacza sieci (1). Karta ta posiada efekt Agonii, który po aktywacji daje graczowi losową kartę bestii. Przeciwnikiem w wyzwaniu jest Ochydziarz z trybu normalnego.
Przebieg pojedynku w sporej mierze zależy od otrzymanych kart bestii. Jednak nawet z samymi Tkaczami sieci (1) 1/1 można zniszczyć Zarodniki (1), by uzyskać wzmocnienie ataku i wykończyć przeciwnika.
Początkowy etap: Nie ma tu zbyt wielu opcji. Zacznij wyrzucać Tkaczy sieci (1) i postaraj się przy ich pomocy wyeliminować pojedyncze jednostki. Jeśli otrzymałeś tanie karty bestii, jak np. Bagienny raptor (2), Rzeczny krokoliszek (2) lub Grizli żelaznoskóry (3), możesz je wystawić zamiast Tkaczy sieci (1). Staraj się jednak co turę wyrzucać przynajmniej jednego z nich, by zapewnić sobie nowe karty do gry.
Środkowy etap: Zarodniki pojawiają się po użyciu dwóch rodzajów zaklęć: Eksplozji zarodników (1) oraz Śmiertelnego rozkwitu (5). Gdy tylko zarodnik pojawi się na polu walki, wyrzuć jak największą ilość jednostek i zniszcz go, by wszystkie twoje miniony otrzymałem +8 do ataku. Wzmocnionymi jednostkami staraj się atakować wrogiego bohatera, a miniony atakuj tylko wtedy, gdy to konieczne.
Końcowy etap: Pamiętaj o ciągłym wystawianiu Tkaczy sieci (1). Nawet jeśli wszystkie z nich zginą od Eksplozji zarodników (1) i tak otrzymasz kolejne karty bestii. Jeśli trafi ci się karta z Ukryciem, jak np. Przyczajona pantera (3) lub Tygrys z Cierniodławów (5), pozostaw je na trochę w ukryciu i zniszcz kilka zarodników. Dzięki temu będziesz mógł zwiększyć ich atak bez narażania jednostki i zaatakować w odpowiednim momencie.
Nagroda: Tkacz sieci (1)
Mag
Wyzwanie maga opiera się głównie na Sekretach oraz kartach z nimi współgrających. Specjalną kartą z wyzwania jest również Sekret - Duplikacja (3). Karta ta wykonuje 2 kopie własnej jednostki, która została zniszczona przez przeciwnika i umieszcza je w ręce gracza. Przeciwnikiem w wyzwaniu jest Heigan Nieczysty.
Poniżej znajduje się skład talii maga z tego wyzwania.
Karty neutralne (18) | Karty klasowe (12) |
Zostało jeszcze 44% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie