Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pacior - Normalny | Rewir Konstruktów | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Pacior - Normalny

Na równi z życiem, ale nie na polu walki - Pacior - Normalny | Rewir Konstruktów | Hearthstone Klątwa Naxxramas - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Na równi z życiem, ale nie na polu walki

Pacior (Patchwerk) jest wielką abominacją zlepioną z kawałków martwych istot. To dosyć wyjątkowy przeciwnik, ponieważ nie posiada żadnych kart, a jedynie moc specjalną, która kosztuje 4 many i pozwala mu zniszczyć dowolnego miniona, oraz broń 2/8 - Hak (3). Broń ta posiada również efekt Agonii, który zwraca ją do ręki przeciwnika, dzięki czemu może nią zagrać ponownie.

Moc specjalna: Nienawisty cios (4) - Zniszcz stronnika

Zalecana talia: Czarnoksiężnik - Naxx Zoo

Karty neutralne (22)

Karty klasowe (8)

Giermek Argentu (1) x2

Ogień duszy (0) x2

Grubiański Sierżant (1)

Płomienny chochlik (1) x2

Nowicjuszka (1) x2

Wędrowiec Pustki (1) x2

Tarczownik (1) x2

Strażnik Zagłady (5) x2

Nerubiańskie jajo (2) x2

 

Nożownik (2) x2

 

Upiorny pajęczak (2) x2

 

Wilkor alfa (2) x2

 

Golem zbożowe (3) x2

 

Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2

 

Krasnolud z Czarnorytnych (4) x2

 

Obrońca Argusa (4) x2

 

Początkowy etap: Grając Zoo nie powinieneś mieć większych problemów z tym bossem. Postaraj się jedynie o 2-3 miniony z Prowokacją, jak np. Wędrowiec Pustki (1) lub Tarczownik (1). Możesz też użyć Obrońcy Argusa (4), by przekazać innym stronnikom Prowokację. Pacior używa jedynie swojej broni i zawsze atakuje nią twojego bohatera. Jedynie miniony z Prowokacją mogą zablokować jego cios. Jeden jego atak zadaje 5 pkt. obrażeń, co oznacza, że jest w stanie zabić twojego bohatera w ciągu 6 tur. Zacznij od zagrania jedynkami, jak Ognisty chochlik (1), Wędrowiec Pustki (1) lub Giermek Argentu (1). Graj jak najwydajniej, starając się wykorzystać całą dostępną manę.

Środkowy etap: Nie przejmuj się zbytnio mocą przeciwnika. Zrzucaj wszystkie swoje miniony na pole walki i atakuj nimi oponenta. Przy pustej dłoni wykorzystaj Ogień duszy (0), aby zadać dodatkowe 4 pkt. obrażeń. Dobrym zagraniem jest użycie Obrońcy Argentu (4), by przekazać Prowokację Nerubiańskim jajom (2). Przeciwnik będzie musiał je wyeliminować, co przywoła stronników 4/4.

Końcowy etap: Jeśli nie trafiły ci się przesadnie drogie karty, oponent powinien paść w okolicach 6-7 tury. Pamiętaj o wzmocnieniach ataku w postaci Grubiańskiego sierżanta (1), Kapłanki Straceńczego Słońca (3) oraz Krasnoluda z Czarnorytnych (4), by przyśpieszyć spadek życia wrogiego bohatera.

Nagroda: Grabarz (1)