Glut - Heroiczny | Rewir Konstruktów | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Glut - Heroiczny
Glut powraca w trybie heroicznym. Jego życie zostało zwiększone do 45 pkt., a moc specjalna stała się darmowa i zmniejsza życie wyłącznie wrogich stronników. Dodatkowo, broń Gluta - Szczęki (1) - została wzmocniona do 3/5.
Moc specjalna: Dziesiątkowanie (0) - Zmień zdrowie wrogich stronników na 1
Zalecana talia: Czarnoksiężnik - Zoo na Gluta
Karty neutralne (22) | Karty klasowe (8) |
Elfia łuczniczka (1) | Ogień duszy (0) x2 |
Giermek Argentu (1) x2 | Płomienny chochlik (1) x2 |
Grubiański Sierżant (1) | Wędrowiec Pustki (1) x2 |
Nerubiańskie jajo (2) x2 | Strażnik Zagłady (5) x2 |
Nożownik (2) x2 | |
Upiorny pajęczak (2) x2 | |
Wilkor alfa (2) x2 | |
Żrący bagienny szlam (2) x2 | |
Golem zbożowe (3) x2 | |
Szkarłatny krzyżowiec (3) x2 | |
Krasnolud z Czarnorytnych (4) x2 | |
Obrońca Argusa (4) x2 |
Początkowy etap: Rozgrywka jest podobna do trybu normalnego. Postaraj się o Żrący bagienny szlam (2) w początkowej dłoni, by pozbyć się ew. broni Gluta. Przeciwnik zaczyna z dwoma minionami na polu walki: Niestabilnym ghulem (2) oraz Zombiakiem (1). Zacznij od zagrania Płomiennym chochlikiem (1), aby wyeliminować Niestabilnego ghula (2)/Zombiaka (1). Następnie zrzuć Nerubiańskie jaja (2) i Upiorne pajęczaki (2) do eliminacji słabszych jednostek.
Środkowy etap: Staraj się nie wystawiać zbyt wielu jednostek, ponieważ przeciwnik może zagrać kolejnym Niestabilnym ghulem (2) lub Plugastwem (5), których efekt Agonii zniszczy większość twoich minionów. Swobodnie możesz natomiast grać własnymi kartami z Agonią, jak np. Golem zbożowy (3) lub Upiorny pajęczak (2), oraz jednostkami z Boską tarczą (Giermek Argentu (1), Szkarłatny krzyżowiec (3)). Jeśli potrzebujesz pozbyć się mocniejszych jednostek, zrzuć Wilkora alfa (2), Grubiańskiego Sierżanta (1) lub Krasnoluda z Czarnorytnych (4), aby wzmocnić swoje jednostki i dokonać korzystnej wymiany. Staraj się utrzymywać kontrolę na polu walki i atakować bohatera wolnymi minionami. Niszcz też Zombiaki (1), by wyleczyć 5 pkt. życia swojemu bohaterowi.
Końcowy etap: Utrzymuj życie powyżej 6 pkt., ponieważ przeciwnik posiada kilka nieprzyjemnych zaklęć ofensywnych, które dają mu możliwość ataku, podobnie jak w przypadku broni. Wystaw Obrońce Arguasa (4), aby przekazać minionom Prowokację i ochronić swojego bohatera. Ogień duszy (0) przeznacz na jednostki jak Plugastwo (4) oraz Śluzożer (5), a Strażnika Zagłady (5) przyzwij na sam koniec, by dobić przeciwnika lub pozbyć się wyjątkowo niebezpiecznych jednostek, jeśli będzie to konieczne.