Opis dodatku Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Klątwa Naxxramas jest pierwszą przygodą do Hearthstone, oferującą zestaw nowych kart, zastępy sterowanych przez komputer przeciwników oraz specjalne wyzwania w postaci zadań klasowych i trybu heroicznego.
Pełna przygoda Klątwy Naxxramas zawiera:
- Zestaw 30 wyjątkowych kart, które można otrzymać za pokonanie bossów oraz za wyzwania klasowe
- Tryb kampanii z 15 bossami dostępnymi w dwóch trybach: normalnym oraz heroicznym
- 9 wyzwań klasowych, po jednym dla każdej klasy
- Nowy, wyjątkowy rewers karty, będący nagrodą za pokonanie wszystkich przeciwników w trybie heroicznym.
Przygoda została podzielona na 5 rewirów, które są odblokowywane co tydzień. Pierwsze skrzydło jest darmowe przez miesiąc od startu (od 22.07.2014), a wszystkie pozostałe kosztują 5,99€ lub 700 sztuk złota z jeden rewir (2800 za cztery).
Istnieją również specjalne zniżki przy zakupie kilku skrzydeł na raz:
- Pięć skrzydeł: 21,99€
- Cztery skrzydła: 17,99€
- Trzy skrzydła: 13,99€
- Dwa skrzydła: 8,99€
Klątwa Naxxramas posiada 3 tryby, które przeznaczone są wyłącznie do rozgrywki jednoosobowej z komputerowym przeciwnikiem:
Tryb normalny - główny tryb kampanii. Pozwala wybrać dowolną klasę oraz talię, a następnie zmierzyć się z kolejnymi bossami dostępnymi w danym skrzydle. Za każdego pokonanego przeciwnika gracz otrzymuje wyjątkową kartę neutralną z przygody, a za pokonanie całego skrzydła - legendarną kartę neutralną. Należy ukończyć ten tryb, aby odblokować pozostałe dwa.
Tryb heroiczny - ponowna walka z bossami z trybu normalnego, jednak na znacznie wyższym poziomie trudności oraz ze zmodyfikowanymi zasadami (jak np. większa pula życia przeciwnika). Za pokonanie bossów ze wszystkich rewirów w trybie heroicznym, gracz zostanie nagrodzony specjalnym rewersem karty.
Wyzwania klasowe - wyzwania przeznaczone dla poszczególnych klas. Gracz musi pokonać jednego z bossów danego skrzydła przy użyciu specjalnej talii, której skład nie jest znany przed rozpoczęciem walki.