Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Maexxna - Heroiczny | Rewir Arachnidów | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Maexxna - Heroiczny

Jedna z ciekawszych potyczek - Maexxna - Heroiczny | Rewir Arachnidów | Hearthstone Klątwa Naxxramas - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Jedna z ciekawszych potyczek

Tak jak u poprzednich bossów, życie Maexxny zostało zwiększone do 45, a jej moc uległa drobnej zmianie. Teraz przeciwnik może cofać 2 miniony do ręki gracza i w dodatku za darmo, przez co używa tej mocy w każdej turze. Bywa to zarówno śmiertelne, jak i bardzo pomocne.

Moc specjalna: Pajęczyna (0) - Cofnij 2 losowych wrogich stronników na rękę przeciwnika

Zalecana talia: Paladyn - Uzdrowiciel/Szarża

Karty neutralne (12)

Karty klasowe (18)

Dzik szabloskalny (1) x2

Dar mocy (1) x2

Znachor (1) x2

Pokora (1) x2

Wojownik Błękitnoskrzelich (2) x2

Równość (2) x2

Widzący z Kręgu Ziemi (3) x2

Święta światłość (2) x2

Wilczy jeździec (3) x2

Srebrytowy Czempion (4) x2

Dowódca Argentu (6) x2

Dar królów (4) x2

 

Konsekracja (4) x2

 

Młot Gniewy (4) x2

 

Strażnik Królów (7) x2

Początkowy etap: Maexxna będzie korzystała ze swojej mocy na początku każdej tury, co znacznie utrudni ci grę minionami. Jest jednak na to sposób, a dokładnie dwa: Okrzyk bojowy oraz Szarża. Dzięki kartom z tymi umiejętnościami, każde cofnięcie może wyjść na twoją korzyść. Przeciwnik zaczyna dodatkowo z dwoma stronnikami na polu walki - Upiornymi pajęczakami (2). Potrzebujesz dwóch kart w pierwszych turach: Znachora (1)/Widzącego z Kręgu Ziemi (3) oraz Konsekracji (4). Używając tych pierwszych, będziesz mógł leczyć swojego bohatera w każdej turze, natomiast Konsekracja (4) pozwoli ci zniszczyć Upiorne pajęczaki (2), dzięki czemu pojawią się 4 pająki 1/1. To jest właśnie istotny element tej rozgrywki. Musisz jak najszybciej zapełnić stronę przeciwnika minionami o 1 pkt. ataku, żeby otrzymywać jedynie 7 pkt. obrażeń co turę. Aby nie stracić żadnych minionów, jesteś w stanie wystawić jedynie 2 jednostki co turę, ponieważ tyle cofa do twojej ręki moc Maexxny. Kontroluj stronę przeciwnika tak, by pozostały na niej jedynie miniony o ataku 1 lub 2 i używaj Znachora (1) lub Widzącego z Kręgu Ziemi (3), aby leczyć swoją postać. Perfekcyjne ustawienie może wymagać kilku restartów.

Środkowy etap: Jeśli udało ci się ustawić odpowiednio stronę przeciwnika, możesz przejść do kontrataku. Używaj jednego Widzącego z Kręgu Ziemi (3) oraz jednego z minionów z Szarżą, jak Wojownik Błękitnoskrzelich (2) lub Wilczy Jeździec (3). Atakuj wyłącznie wrogiego bohatera, by powoli zbijać jego życie. Srebrytowego Czempiona (4) wykorzystaj również do atakowania bohatera (16 pkt. obrażeń za dwie karty), a na eliminację groźniejszych minionów zostaw sobie Konsekracje (4) i Młot Gniewu (4). Używaj też Świętej światłości (2), gdy tylko nadarzy się okazją, by wyleczyć większą ilość życia.

Końcowy etap: Zacznij korzystać z jednego Strażnika Królów (7), by wyleczyć 6 pkt. życia co turę, oraz jednego miniona z Szarzą i atakuj twarz przeciwnika. Jeśli zbijesz oponenta dostatecznie nisko, możesz odpuścić sobie leczenie i skupić się na ataku. Upewnij się tylko, że sam nie zginiesz w ciągu tury lub dwóch. Wystawiaj Dowódcę Argentu (6) i Wilczego jeźdźca (3), by zapewnić sobie solidne 7 pkt. obrażeń na turę. Pamiętaj tylko, by wystawiać jedynie 2 miniony, a nie powinieneś mieć większych problemów w tym starciu.