Grobulus - Heroiczny | Rewir Konstruktów | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Grobulus - Heroiczny
Wersja heroiczna Grobulusa została wzmocniona do 45 pkt. życia, a jego moc zadaje teraz 2 pkt. obrażeń wszystkim wrogom i jest kompletnie darmowa. Oznacza to, że przeciwnik będzie nie tylko uszkadzał nasze miniony, ale również bohatera, odejmując mu 2 pkt. życia co turę.
Moc specjalna: Trujący obłok (0) - Zadaj 2 pkt. obrażeń wszystkim wrogom. Jeśli któryś zginie, przyzwij śluz
Zalecana talia: Druid - Gigantyczna obrona
Karty neutralne (6) | Karty klasowe (24) |
Widzący z Kręgu Ziemi (3) x2 | Orzeźwienie (0) x2 |
Berserker z Gurubaszi (5) x2 | Naturalizacja (1) x2 |
Śluzożer (5) x2 | Gniew (2) x2 |
Gwałtowny wzrost (2) x2 | |
Znak ostępów (2) x2 | |
Uzdrawiający dotyk (3) x2 | |
Znak natury (3) x2 | |
Zamaszysty cios (4) x2 | |
Nasycenie (5) x2 | |
Spadające gwiazdy (5) x2 | |
Drzewiec wojny (7) x2 | |
Żelaznokory obrońca (8) x2 |
Początkowy etap: Moc Grobulusa zadaje w tym starciu 2 pkt. obrażeń twoim stronnikom i bohaterowi. Z tego powodu powinieneś używać mocy druida, gdy tylko to możliwe, aby zmniejszyć obrażenia do 1 pkt. Zacznij od zwiększenia many używając Gwałtownego wzrostu (2). Staraj się utrzymać kontrolę na polu walki. Wykorzystuj Gniew (2) oraz moc druida, aby niszczyć pomniejsze miniony wroga.
Środkowy etap: Zrzuć Śluzożera (5) i Berserkera z Gurubaszi (5). Tego pierwszego możesz wzmocnić Znakiem ostępów (2) lub Znakiem natury (3), a drugi świetnie się sprawdzi przeciwko mocy przeciwnika z powodu umiejętności Szału, która daje mu +3 do ataku z każdym otrzymany atakiem. Do leczenia jednostek nadaje się Widzący z Kręgu Ziemi (3), a Uzdrawiającym dotykiem (3) możesz wyleczyć swojego bohatera. Wykorzystaj też Nasycenie (5), aby dobrać 3 karty lub zyskać 2 kryształy many, co pozwoli ci zagrać najcięższymi minionami.
Końcowy etap: Zacznij przywoływać Drzewce wojny (7) oraz Żelaznokorych obrońców (8). Staraj się utrzymać je przy życiu i atakuj nimi wrogiego bohatera. Zamaszysty cios (4) najlepiej wykorzystać na irytujących Plugastwach (5), a Spadające gwiazdy (5) idealnie nadają się do usuwania Śluzu 2/2 i Replikującego szlamu (2). Naturalizacja (1) niszczy dowolną jednostkę, ale daje też przeciwnikowi 2 karty, dlatego zachowaj ją na wyjątkowe zagrożenia, jak np. silne jednostki wzmocnione Mutującym zastrzykiem (3).