Kel'Thuzad - Normalny | Leże Żmija Mrozu | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Khel'Thuzad jest przywódcą oraz finalnym bossem nekropolii Naxxramas, który nie lubi grać zbyt uczciwie, co pokazuje w trakcie walki. Posiada 30 pkt. życia oraz 10 pkt. pancerza, a jego moc specjalna Zamraża wrogiego bohatera i zadaje mu 2 pkt. obrażeń. Dodatkowo, Kel'Thuzad posiada szeroki wachlarz zaklęć ofensywnych różnych klas, jak np. Pocisk cienia (3), Mroźne porażenie (1) lub Zamieć (6).
Moc specjalna: Lodowy pocisk (0) - Zadaj 2 pkt. obrażeń wrogiemu bohaterowi i go Zamróź/Łańcuchy (8) - Do końca tury przejmij kontrolę nad losowym stronnikiem przeciwnika
Zalecana talia: Czarnoksiężnik - Naxx Zoo
Karty neutralne (22) | Karty klasowe (8) |
Giermek Argentu (1) x2 | Ogień duszy (0) x2 |
Grubiański Sierżant (1) | Płomienny chochlik (1) x2 |
Nowicjuszka (1) x2 | Wędrowiec Pustki (1) x2 |
Tarczownik (1) x2 | Strażnik Zagłady (5) x2 |
Nerubiańskie jajo (2) x2 | |
Nożownik (2) x2 | |
Upiorny pajęczak (2) x2 | |
Wilkor alfa (2) x2 | |
Golem zbożowe (3) x2 | |
Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2 | |
Krasnolud z Czarnorytnych (4) x2 | |
Obrońca Argusa (4) x2 |
Początkowy etap: Zacznij od zagrania jedynkami, jak np. Ognisty chochlik (1), Wędrowiec Pustki (1) oraz Giermek Argentu (1) i skup się na atakowaniu twarzy przeciwnika. Wystawiaj kolejne jednostki, starając się przy tym grać jak najwydajniej i wykorzystywać całą dostępną manę. Musisz zbudować porządny oddział na polu walki nim zniszczysz pancerz przeciwnika. Gdy to zrobisz, Kel'Thuzad przerwie twoją turę i przyzwie dwóch Strażników Lodowej Korony (4) ze statystykami 3/3 oraz Prowokacją. Do ich wyeliminowania najlepiej wykorzystać Grubiańskiego Sierżanta (1) lub Krasnoluda z Czarnorytnych (4), którzy wzmocnią atak słabszych jednostek np. Giermka Argentu (1) lub Upiornego pajęczak (2). Dodatkowo, moc specjalna przeciwnika ulega zmianie. Kosztuje teraz 8 many i pozwala mu przejąć kontrolę nad losowym wrogim stronnikiem do końca tury.
Środkowy etap: Staraj się nie grać zbyt dużą ilością minionów. Przeciwnik ma tendencję do zrzucania Plugastwa (5), którego efekt Agonii może zniszczyć większość twoich stronników. Przez cały czas kontroluj stronę przeciwnika i dokonuj korzystnych wymian, a pozostałymi jednostkami atakuj wrogiego bohatera. Wykorzystaj Obrońcę Argusa (4) na dwóch Nerubiańskich jajach (2), aby zapewnić sobie pomniejsze miniony z Prowokacją oraz Agonią, która przywoła Nerubianinów 4/4 po śmierci jaj.
Końcowy etap: Ogień duszy (0) zachowaj na mocniejsze jednostki, jak np. Plugastwo (5) lub Śluzożera (5). Zrzuć też Strażników Zagłady (5), by zapewnić sobie silne jednostki z natychmiastowym atakiem. Cały czas uważaj na Plugastwa (4) i zaklęcia obszarowe wroga. Wystawiaj też słabsze miniony z Prowokacją, jak Tarczownik (1) oraz Wędrowiec Pustki (1), aby przyjęli na siebie ew. ataki twoich stronników, którzy zostaną przechwyceni przez moc przeciwnika.
Nagroda: Cień z Naxxramas (3), Kel'Thuzad (8)