Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kel'Thuzad - Normalny | Leże Żmija Mrozu | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Finalny pojedynek - KelThuzad - Normalny | Leże Żmija Mrozu | Hearthstone Klątwa Naxxramas - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Finalny pojedynek

Khel'Thuzad jest przywódcą oraz finalnym bossem nekropolii Naxxramas, który nie lubi grać zbyt uczciwie, co pokazuje w trakcie walki. Posiada 30 pkt. życia oraz 10 pkt. pancerza, a jego moc specjalna Zamraża wrogiego bohatera i zadaje mu 2 pkt. obrażeń. Dodatkowo, Kel'Thuzad posiada szeroki wachlarz zaklęć ofensywnych różnych klas, jak np. Pocisk cienia (3), Mroźne porażenie (1) lub Zamieć (6).

Moc specjalna: Lodowy pocisk (0) - Zadaj 2 pkt. obrażeń wrogiemu bohaterowi i go Zamróź/Łańcuchy (8) - Do końca tury przejmij kontrolę nad losowym stronnikiem przeciwnika

Zalecana talia: Czarnoksiężnik - Naxx Zoo

Karty neutralne (22)

Karty klasowe (8)

Giermek Argentu (1) x2

Ogień duszy (0) x2

Grubiański Sierżant (1)

Płomienny chochlik (1) x2

Nowicjuszka (1) x2

Wędrowiec Pustki (1) x2

Tarczownik (1) x2

Strażnik Zagłady (5) x2

Nerubiańskie jajo (2) x2

 

Nożownik (2) x2

 

Upiorny pajęczak (2) x2

 

Wilkor alfa (2) x2

 

Golem zbożowe (3) x2

 

Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2

 

Krasnolud z Czarnorytnych (4) x2

 

Obrońca Argusa (4) x2

 

Początkowy etap: Zacznij od zagrania jedynkami, jak np. Ognisty chochlik (1), Wędrowiec Pustki (1) oraz Giermek Argentu (1) i skup się na atakowaniu twarzy przeciwnika. Wystawiaj kolejne jednostki, starając się przy tym grać jak najwydajniej i wykorzystywać całą dostępną manę. Musisz zbudować porządny oddział na polu walki nim zniszczysz pancerz przeciwnika. Gdy to zrobisz, Kel'Thuzad przerwie twoją turę i przyzwie dwóch Strażników Lodowej Korony (4) ze statystykami 3/3 oraz Prowokacją. Do ich wyeliminowania najlepiej wykorzystać Grubiańskiego Sierżanta (1) lub Krasnoluda z Czarnorytnych (4), którzy wzmocnią atak słabszych jednostek np. Giermka Argentu (1) lub Upiornego pajęczak (2). Dodatkowo, moc specjalna przeciwnika ulega zmianie. Kosztuje teraz 8 many i pozwala mu przejąć kontrolę nad losowym wrogim stronnikiem do końca tury.

Środkowy etap: Staraj się nie grać zbyt dużą ilością minionów. Przeciwnik ma tendencję do zrzucania Plugastwa (5), którego efekt Agonii może zniszczyć większość twoich stronników. Przez cały czas kontroluj stronę przeciwnika i dokonuj korzystnych wymian, a pozostałymi jednostkami atakuj wrogiego bohatera. Wykorzystaj Obrońcę Argusa (4) na dwóch Nerubiańskich jajach (2), aby zapewnić sobie pomniejsze miniony z Prowokacją oraz Agonią, która przywoła Nerubianinów 4/4 po śmierci jaj.

Końcowy etap: Ogień duszy (0) zachowaj na mocniejsze jednostki, jak np. Plugastwo (5) lub Śluzożera (5). Zrzuć też Strażników Zagłady (5), by zapewnić sobie silne jednostki z natychmiastowym atakiem. Cały czas uważaj na Plugastwa (4) i zaklęcia obszarowe wroga. Wystawiaj też słabsze miniony z Prowokacją, jak Tarczownik (1) oraz Wędrowiec Pustki (1), aby przyjęli na siebie ew. ataki twoich stronników, którzy zostaną przechwyceni przez moc przeciwnika.

Nagroda: Cień z Naxxramas (3), Kel'Thuzad (8)