Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Maexxna - Normalny | Rewir Arachnidów | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Maexxna - Normalny

Matka pająków - Maexxna - Normalny | Rewir Arachnidów | Hearthstone Klątwa Naxxramas - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Matka pająków

Maexxna jest ostatnim bossem pierwszego skrzydła. To wielka matka pająków, która posiada niezwykle silną truciznę oraz bardzo irytującą moc specjalną. Jest bestią, więc nie ma określonej klasy, choć nadal posiada swoje specjalne karty.

Moc specjalna: Pajęczyna (3) - Cofnij losowego wrogiego stronnika na rękę przeciwnika

Zalecana talia: Czarnoksiężnik - Zoo

Karty neutralne (22)

Karty klasowe (8)

Giermek Argentu (1) x2

Ogień duszy (0) x2

Grubiański Sierżant (1) x2

Płomienny chochlik (1) x2

Nowicjuszka (1) x2

Wędrowiec Pustki (1) x2

Tarczownik (1) x2

Strażnik Zagłady (5) x2

Nożownik (2) x2

 

Wilkor alfa (2) x2

 

Golem zbożowe (3) x2

 

Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2

 

Szkarłatny krzyżowiec (3) x2

 

Krasnolud z Czarnorytnych (4) x2

 

Obrońca Argusa (4) x2

 

Początkowy etap: Podobnie jak w przypadku Ferliny, staraj się utrzymać dużą ilość jednostek na polu walki, by zminimalizować efekt mocy przeciwnika. Maexxna korzysta głównie ze swoich pająków, jak np. Nerubiańskie jajo (2) lub Upiorny pajęczak (2). Same w sobie nie są zbyt niebezpieczne, jednak posiadają irytujące efekty Agonii, który aktywuje się po śmierci tych stronników.

Środkowy etap: Cały czas eliminuj wrogie jednostki, nawet jeśli stracisz przy tym własne. Meaxxna posiada kilka bardzo silnych jednostek, które w jednej chwili mogą odmienić przebieg walki. Wystaw też swoich Nożowników (2), którzy idealnie nadadzą się do eliminowania irytujących pajęczaków.

Końcowy etap: Jeśli utrzymujesz kontrolę i zbiłeś życie przeciwnika poniżej połowy, możesz postarać się go wykończyć. Użyj kart jak Grubiański Sierżant (1) i Krasnolud z Czarnorytnych (4), by uzyskać porządny zastrzyk ataku i ruszaj na twarz oponenta. Dwie tury powinny wystarczyć na dobicie bossa.

Nagroda: Nerubiańskie jajo (2) oraz Maexxna (6)