Wielka Wdowa Ferlina - Heroiczny | Rewir Arachnidów poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wielka Wdowa Ferlina - Heroiczny
Heroiczna Ferlina nie odstaje zbytnio od swojej normalnej wersji. Jej pula życia jest zwiększona do 45 pkt., a moc specjalna zmienia jedynie koszt z 2 na 1. Zachowanie przeciwnika pozostaje bez zmian, tak samo jak jej klasa, czyli wojownik.
Moc specjalna: Ognisty deszcz (1) - Wystrzel pocisk za każdą kartę w ręce przeciwnika
Zalecana talia: Czarnoksiężnik - Naxx Zoo
Karty neutralne (22) | Karty klasowe (8) |
Giermek Argentu (1) x2 | Ogień duszy (0) x2 |
Grubiański Sierżant (1) | Płomienny chochlik (1) x2 |
Nowicjuszka (1) x2 | Wędrowiec Pustki (1) x2 |
Tarczownik (1) x2 | Strażnik Zagłady (5) x2 |
Nerubiańskie jajo (2) x2 | |
Nożownik (2) x2 | |
Upiorny pajęczak (2) x2 | |
Wilkor alfa (2) x2 | |
Golem zbożowe (3) x2 | |
Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2 | |
Krasnolud z Czarnorytnych (4) x2 | |
Obrońca Argusa (4) x2 |
Początkowy etap: Podobnie jak w przypadku normalnej wersji tego bossa, musisz utrzymywać jak najmniejszą ilość kart w dłoni, żeby zminimalizować obrażenia zadane przez jej moc. Staraj się grać wydajnie, wykorzystując całą manę od samego początku. Powinieneś zacząć z kartami jak np. Giermek Argentu (1), Nowicjuszka (1) i Płomienny chochlik (1). Wyrzuć też Nerubiańskie jaja (2) i daj im możliwość ataku przy pomocy Grubiańskiego Sierżanta (1) lub Wilkora alfa (2), by zamienić je na Nerubianinów 4/4. Stawaj na pierwszym miejscu kontrolę pola walki.
Środkowy etap: Korzystaj rozważnie ze swoich minionów z Prowokacją, ponieważ ta talia nie ma ich zbyt wielu, a mogą być bardzo cenne w tym starciu. Zachowaj Ogień dusz (0) na usuwanie największych zagrożeń i używaj ich jako ostatnich w dłoni, by nie tracić żadnych kart. Pamiętaj też, że efekty Agonii na kartach jak Upiorny pajęczak (2) i Golem zbożowy (3), idealnie współgrają z kartą Nożownik (2). Gdy jeden z tych minionów zginie, na jego miejscu pojawia się nowa jednostka, co zapewnia dodatkowy rzut nożem dla Nożownika (2). Jeśli Ferlina wystawi Czciciela (3), zniszcz go natychmiast, ponieważ zapewnia jej 3 pkt. ataku w każdej turze.
Końcowy etap: Przy odrobinie szczęścia i zachowaniu dobrej równowagi między atakiem oraz kontrolą, przeciwnik powinien już dogorywać. Użyj Strażników Zagłady (5), by zapewnić sobie porządne 5 pkt. obrażeń z Szarżą. Wykorzystaj też Krasnoludy z Czarnorytnych (4), aby zwiększyć siłę ataku swoich jednostek i wystawić mocne ciało 4/4 na pole walki. Obrońca Argusa (4) może dać dwóm stronnikom umiejętność Prowokacji, co spowolni przeciwnika i pozwoli ci zaatakować jego twarz.