Wyzwania klasowe | Rewir Konstruktów | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Wyzwania klasowe
Wyzwania klasowe to starcia z normalnymi bossami przy użyciu przygotowanych przez twórców talii. Przeciwnicy zachowują się niemal identycznie jak w przypadku trybu normalnego i posiadają podobny poziom trudności. Wyzwaniem jest pokonanie swojego przeciwnika nieznaną talią, za co gracz zostaje nagrodzony klasową kartą z kolekcji Naxxramas.
Rewir zbrojnych posiada dwa wyzwania klasowe: wojownika oraz kapłana.
Wojownik
Wyzwanie klasowe wojownika ponownie stawia gracza przeciwko Grobulusowi i jego armii śluzów. Specjalną kartą wyzwania jest tym razem broń - Ukąszenie Śmierci (4). Oręż ten posiada 4 pkt ataku, 2 pkt. wytrzymałości oraz efekt Agonii, który zadaje 1 pkt. obrażeń wszystkim stronnikom i jest aktywowany bo zniszczeniu broni. Gotowa talia wojownika oparta jest głównie na minionach z umiejętnością Szału oraz kilku zaklęciach ofensywnych i wzmacniających.
Poniżej znajduje się skład talii wojownika z tego wyzwania.
Karty neutralne (15) | Karty klasowe (15) |
Berserker z Amani (2) x2 | Egzekucja (1) x2 |
Nerubiańskie jajo (2) x2 | Amok (2) x2 |
Akolita bólu (3) x2 | Bitewny szał (2) x2 |
Kamiennoskóry gargulec (3) x2 | Płatnerz (2) x2 |
Szalejący worgen (3) x2 | Rozpłatanie (2) x2 |
Tauren wojownik (3) x2 | Rozjuszony berserker (3) x2 |
Wściwy kowal (5) | Ukąszenie Śmierci (4) x2 |
Uzdrawiaczka Mrocznołuskich (5) x2 | Grommasz Piekłorycz (8) |
Początkowy etap: Starcie to jest przede wszystkim oparte na zdolności Szału twoich minionów, co może stanowić problem, jeśli nie uda ci się skutecznie aktywować tej umiejętności. Dodatkowo, Grobulus używa bardzo potężnych kart wzmacniających, jak np. Mutujący zastrzyk (3), które wzmacniają statystyki jego minionów. Może to być bardzo problematyczne dla tej talii, ponieważ nie posiada ona pewnych zaklęć ofensywnych lub kart z umiejętnością Wycieszenia. Musisz starać się aktywować efekt Szału na swoich minionach, a przy tym trzymać je powyżej 1 pkt. życia, by nie zostały zniszczone przez moc specjalną oponenta. Zacznij od wystawienia Płatnerza (2) oraz Berserkera z Amani (2). Ten pierwszy zapewni ci dodatkowy pancerz, a Berserker z Amani (2) powinien zabić przynajmniej dwa wrogie miniony.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie