Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ochydziarz - Normalny | Rewir Zarazy | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Ochydziarz - Normalny

Finalny boss rewiru z porządną dawką życia - Ochydziarz - Normalny | Rewir Zarazy | Hearthstone Klątwa Naxxramas - Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry
Finalny boss rewiru z porządną dawką życia

Ochydziarz (Loatheb) to finalny boss rewiru zarazy i prawdopodobnie najciekawszy. Posiada olbrzymie pokłady życia o wartości 75 pkt. oraz bardzo ciekawą mechanikę wzmacniającą atak jednostek, która pomaga w zbiciu tej olbrzymiej liczby. Jego specjalna moc działa jak u Łowcy na sterydach - 2 many za 3 pkt. obrażeń dla wrogiego bohatera.

Moc specjalna: Nekrotyczna aura (3) - Zadaj 3 pkt. obrażeń wrogiemu bohaterowi

Zalecana talia: Czarnoksiężnik - Naxx Zoo

Karty neutralne (22)

Karty klasowe (8)

Giermek Argentu (1) x2

Ogień duszy (0) x2

Grubiański Sierżant (1)

Płomienny chochlik (1) x2

Nowicjuszka (1) x2

Wędrowiec Pustki (1) x2

Tarczownik (1) x2

Strażnik Zagłady (5) x2

Nerubiańskie jajo (2) x2

 

Nożownik (2) x2

 

Upiorny pajęczak (2) x2

 

Wilkor alfa (2) x2

 

Golem zbożowe (3) x2

 

Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2

 

Krasnolud z Czarnorytnych (4) x2

 

Obrońca Argusa (4) x2

 

Początkowy etap: Nie daj się zastraszyć wysokiemu poziomowi życia przeciwnika. W starciu tym istnieje odpowiednia mechanika, której zastosowanie wzmacnia atak wszystkich twoich minionów na polu walki o 8 pkt. Podstawą jest posiadanie dużej ilości jednostek na stole, by zwiększyć skuteczność tej mechaniki. Aby uzyskać wspomniane wzmocnienie, musisz niszczyć wrogie Zarodniki (0), które pojawiają się po użyciu jednego z dwóch zaklęć przeciwnika: Eksplozja zarodników (1), która zadaje wszystkim wrogim minionom 1 pkt. obrażeń, oraz Śmiertelny rozkwit (5), zadający 5 pkt. obrażeń jednemu stronnikowi. Tak jak przy Zoo, graj jak najwydajniej, wykorzystując całą dostępną manę i staraj się utrzymać kontrolę, aż do pojawienia się zarodników.

Środkowy etap: Gdy pojawi się Zarodnik (0), użyj miniona o najniższym ataku i zniszcz go. Pamiętaj jedynie, by zrzucić wszystkie jednostki na pole walki, dzięki czemu uzyskają wzmocnienie ataku. Efekt jest trwały i dodawany do kolejnych, dlatego czasami warto poczekać na 2-3 zarodniki, by zniszczyć je w jednej turze i otrzymać 16-24 dodatkowych pkt. obrażeń dla każdego miniona. Uważaj jednak na życie swoich stronników, ponieważ pozostaje ono bez zmian, przez co łatwo je stracić. Wzmocnionymi jednostkami zawsze atakuj wrogiego bohatera.

Końcowy etap: Wykorzystaj Tarczownika (0), Wędrowca Pustki (1) oraz Obrońcę Argusa (4), by zapewnić sobie kilka minionów z Prowokacją. Będą one ochraniały pozostałe jednostki ze wzmocnionym atakiem. Nie żałuj Ognia duszy (0) na niszczenie zarodników. Wymieniasz w ten sposób 4 pkt. obrażeń na minimum 8 pkt. i nie musisz wykorzystywać ataku stronnika na pozbycie się zarodnika. Idealną kombinacją jest zrzucenie Stażnika Zagłady (5) zaraz przed zniszczeniem zarodników, co zapewni mu natychmiastowy atak ze wzmocnieniami.

Nagroda: Śluzożer (5) oraz Ochydziarz (5)