Ochydziarz - Normalny | Rewir Zarazy | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Ochydziarz - Normalny
Ochydziarz (Loatheb) to finalny boss rewiru zarazy i prawdopodobnie najciekawszy. Posiada olbrzymie pokłady życia o wartości 75 pkt. oraz bardzo ciekawą mechanikę wzmacniającą atak jednostek, która pomaga w zbiciu tej olbrzymiej liczby. Jego specjalna moc działa jak u Łowcy na sterydach - 2 many za 3 pkt. obrażeń dla wrogiego bohatera.
Moc specjalna: Nekrotyczna aura (3) - Zadaj 3 pkt. obrażeń wrogiemu bohaterowi
Zalecana talia: Czarnoksiężnik - Naxx Zoo
Karty neutralne (22) | Karty klasowe (8) |
Giermek Argentu (1) x2 | Ogień duszy (0) x2 |
Grubiański Sierżant (1) | Płomienny chochlik (1) x2 |
Nowicjuszka (1) x2 | Wędrowiec Pustki (1) x2 |
Tarczownik (1) x2 | Strażnik Zagłady (5) x2 |
Nerubiańskie jajo (2) x2 | |
Nożownik (2) x2 | |
Upiorny pajęczak (2) x2 | |
Wilkor alfa (2) x2 | |
Golem zbożowe (3) x2 | |
Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2 | |
Krasnolud z Czarnorytnych (4) x2 | |
Obrońca Argusa (4) x2 |
Początkowy etap: Nie daj się zastraszyć wysokiemu poziomowi życia przeciwnika. W starciu tym istnieje odpowiednia mechanika, której zastosowanie wzmacnia atak wszystkich twoich minionów na polu walki o 8 pkt. Podstawą jest posiadanie dużej ilości jednostek na stole, by zwiększyć skuteczność tej mechaniki. Aby uzyskać wspomniane wzmocnienie, musisz niszczyć wrogie Zarodniki (0), które pojawiają się po użyciu jednego z dwóch zaklęć przeciwnika: Eksplozja zarodników (1), która zadaje wszystkim wrogim minionom 1 pkt. obrażeń, oraz Śmiertelny rozkwit (5), zadający 5 pkt. obrażeń jednemu stronnikowi. Tak jak przy Zoo, graj jak najwydajniej, wykorzystując całą dostępną manę i staraj się utrzymać kontrolę, aż do pojawienia się zarodników.
Środkowy etap: Gdy pojawi się Zarodnik (0), użyj miniona o najniższym ataku i zniszcz go. Pamiętaj jedynie, by zrzucić wszystkie jednostki na pole walki, dzięki czemu uzyskają wzmocnienie ataku. Efekt jest trwały i dodawany do kolejnych, dlatego czasami warto poczekać na 2-3 zarodniki, by zniszczyć je w jednej turze i otrzymać 16-24 dodatkowych pkt. obrażeń dla każdego miniona. Uważaj jednak na życie swoich stronników, ponieważ pozostaje ono bez zmian, przez co łatwo je stracić. Wzmocnionymi jednostkami zawsze atakuj wrogiego bohatera.
Końcowy etap: Wykorzystaj Tarczownika (0), Wędrowca Pustki (1) oraz Obrońcę Argusa (4), by zapewnić sobie kilka minionów z Prowokacją. Będą one ochraniały pozostałe jednostki ze wzmocnionym atakiem. Nie żałuj Ognia duszy (0) na niszczenie zarodników. Wymieniasz w ten sposób 4 pkt. obrażeń na minimum 8 pkt. i nie musisz wykorzystywać ataku stronnika na pozbycie się zarodnika. Idealną kombinacją jest zrzucenie Stażnika Zagłady (5) zaraz przed zniszczeniem zarodników, co zapewni mu natychmiastowy atak ze wzmocnieniami.
Nagroda: Śluzożer (5) oraz Ochydziarz (5)