Anub'Rekhan - Normalny | Rewir Arachnidów | Hearthstone Klątwa Naxxramas poradnik Hearthstone: Klątwa Naxxramas
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Anub'Rekhan - Normalny
Anub'Rekhan jest pierwszym z bossów Naxxramasu. To stosunkowo łatwy przeciwnik i można go pokonać niemal dowolnym rodzajem talii. Stanowi połączenie czarnoksiężnika oraz maga, dlatego należy oczekiwać kart zaklęć tych właśnie klas.
Moc specjalna: Pajęczy zew (2) - Przyzwij Nerubianina 3/1
Zalecana talia: Czarnoksiężnik - Zoo
Karty neutralne (22) | Karty klasowe (8) |
Giermek Argentu (1) x2 | Ogień duszy (0) x2 |
Grubiański Sierżant (1) x2 | Płomienny chochlik (1) x2 |
Nowicjuszka (1) x2 | Wędrowiec Pustki (1) x2 |
Tarczownik (1) x2 | Strażnik Zagłady (5) x2 |
Nożownik (2) x2 | |
Wilkor alfa (2) x2 | |
Golem zbożowe (3) x2 | |
Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2 | |
Szkarłatny krzyżowiec (3) x2 | |
Krasnolud z Czarnorytnych (4) x2 | |
Obrońca Argusa (4) x2 |
Powyższa talia sprawdza się wyśmienicie przeciwko wszystkim normalnym bossom z tego rewiru.
Początkowy etap: Tak jak przy każdej talii Zoo i tutaj powinieneś dobrać karty o niskich wartościach many. Zacznij zapełniać stół swoimi jednostkami i postaraj się utrzymać przynajmniej jedną kartę z Prowokacją, by broniła pozostałe przed ew. Rumakiem Śmierci (1), który posiada zdolność Szarży. Nie przejmuj się zbytnio jego specjalną mocą, ponieważ rzadko z niej korzysta.
Środkowy etap: Nie ignoruj minionów przeciwnika. Utrzymuj kontrolę nad polem walki doprowadzając do korzystnych dla siebie wymian. Jedyne zaklęcia w postaci Ognia dusz (0) zachowaj na poważne zagrożenia lub karty z Prowokacją.
Końcowy etap: Jeśli przez cały czas trzymałeś kontrolę nad stołem, nie powinieneś mieć już problemów z wykończeniem oponenta. Dla dodatkowego ataku wystaw Strażnika Zagłady (5). Pamiętaj jednak, że ta karta usuwa dwie inne losowe karty z twojej ręki, dlatego najlepiej nią zagrać wtedy, gdy jest jedyną kartą w ręce.
Nagroda: Upiorny Pajęczak (2)