God of War Ragnarok: Świątynia Światła (Temple of Light), Alfheim - sekrety, znajdźki God of War Ragnarok poradnik, solucja
Świątynia Światła (Temple of Light) to większa lokacja w grze God of War Ragnarok. Na tej stronie poradnika znajdziecie wszystkie sekrety z tej części Alfheim – artefakty, skrzynie Norn (Nornir Chest), Wiedza o świecie (Lore), legendarne skrzynie i kruki Odyna (Odin’s Ravens).
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2024
Z tej strony poradnika do GoW Ragnarok dowiecie się gdzie ukryto wszystkie znajdźki z lokacji Świątyni Światła (Temple of Light) w Alfheim. Wyjaśniamy jak znaleźć skrzynie Norn (Nornir Chest), legendarne skrzynie, artefakty, kruki Odyna (Odin's Ravens) oraz Wiedzę o świecie (Lore). Skorzystanie z naszych porad ułatwi Wam zaliczenie tego regionu Alfheim w 100%.
- Wszystkie znajdźki
- Skrzynia Norn (Nornir Chest)
- Legendarna skrzynia #1
- Legendarna skrzynia #2
- Legendarna skrzynia #3
- Wiedza o świecie #1 (Lore) - Zwój (Scroll)
- Wiedza o świecie #2 (Lore) - Odczytane Runy (Rune Reads)
- Artefakt #1 - Wiersze Kvasira (Kvasir's Poems)
- Artefakt #2 - Wiersze Kvasira (Kvasir's Poems)
- Kruk Odyna #1 (Odin's Raven)
- Kruk Odyna #2 (Odin's Raven)
Wszystkie znajdźki
W Świątyni Światła z Alfheim możecie odnaleźć następujące znajdźki i zadania opcjonalne:
- 1x Skrzynia Norn - trzeba uderzyć w 3 dzwony;
- 3x Legendarne skrzynie;
- 2x Wiedza o świecie;
- 2x Artefakty;
- 2x Kruki Odyna - konieczne są ataki dystansowe.
Skrzynia Norn (Nornir Chest)
- Nagroda: Róg krwistego miodu (Horn of Blood Mead)
Skrzynia Norn ze Świątyni Światła w Alfheim znajduje się w centrum tego regionu.
Wszystkie 3 dzwony muszą rozbrzmiewać jednocześnie żeby skrzynia została odblokowana.
Jeden z dzwonów ukrywa się za barierą, musicie użyć kryształu na ścianie, aby odbić topór i uderzyć w dzwon.
Pozostałe dzwony są po lewej stronie skrzyni. Pamiętajcie, że macie tylko kilka sekund na uderzenie wszystkich dzwonów.
Legendarna skrzynia #1
- Nagroda: Odwet Hadesu (Hades Retribution) - Szybki atak runiczny
Pierwsza legendarna skrzynia ze Świątyni Światła w Alfheim znajduje się w południowej części budynku.
Przechodząc przez pierwsze korytarze świątyni, skręćcie w lewo i zeskoczcie na najniższy poziom budynku. Skrzynia będzie pilnowana przez kilku mniejszych przeciwników.
Legendarna skrzynia #2
- Nagroda: Rękojeść Grama (Hilt of Gram)
Druga legendarna skrzynia ze Świątyni Światła w Alfheim znajduje się w jej wschodniej części.
Skrzynia leży na podniesionej platformie. Musicie spuścić platformę na dół, aby dostać się do skrzyni.
Podnieście kryształ o 3 poziomy w górę i nie puszczając dźwigni uderzcie toporem w białą marmurową kulę nad skrzynią.
Puśćcie dźwignię, ustawcie się naprzeciwko platformy i dopiero wtedy przywołajcie topór, który przełamie słaby punkt na łańcuchu trzymającym platformę.
Legendarna skrzynia #3
- Nagroda: Runiczne Wypuszczenie (Rune-Engraved Release) - Akcesorium
Trzecia legendarna skrzynia w Świątyni Światła w Alfheim znajduje się w południowo-wschodniej części tego regionu.
Aby dostać się do skrzyni musicie złapać za uchwyt na dole kryształu i rozbujać go, następnie wycelować w niebieski kryształ na ścianie obok.
Wiedza o świecie #1 (Lore) - Zwój (Scroll)
- Nazwa: Most z Bifrostu (The Bifrost Bridge)
Pierwsza Wiedza o świecie ze Świątyni Światła w Alfheim jest zlokalizowana na najniższym poziomie budynku, w południowej części świątyni.
Zwój będzie leżał na ziemi, na końcu korytarza.
Podążając za Tyrem na początku zwiedzania świątyni, zeskoczcie na niższy poziom budynku. Obok kryształu na ścianie skręćcie w lewo i idźcie na sam koniec korytarza.
Wiedza o świecie #2 (Lore) - Odczytane Runy (Rune Reads)
- Nazwa: Bez granic (Limitless)
Druga Wiedza o świecie ze Świątyni Światła w Alfheim znajduje się niedaleko wyjścia z budynku.
Iskrypcja jest napisana na kamieniu.
Przed opuszczeniem świątyni, użyjcie dźwiękowej strzały Atreusa i rozbijcie zielony element na pomniku. Gdy pojawi się uchwyt, przeskoczcie na drugą stronę pomieszczenia i odczytajcie runy.
Artefakt #1 - Wiersze Kvasira (Kvasir's Poems)
- Nazwa: Wizje z sennych marzeń (Visions After Rest)
Pierwszy Artefakt w Świątyni Światła w Alfheim znajduje się w północnej części budynku.
Artefakt będzie leżał na balkonie w pomieszczeniu z przejściem zablokowanym przez niebieski kryształ.
Artefakt #2 - Wiersze Kvasira (Kvasir's Poems)
- Nazwa wiersza: Duchy miejskich murów (Spirits Within Walls)
Drugi Artefakt ze Świątyni Światła w Alfheim znajduje się we wschodniej części budynku.
Gdy będziecie przechodzić przez okrągłą komnatę, skręćcie w lewo i podnieście artefakt leżący na małym stole.
Kruk Odyna #1 (Odin's Raven)
Pierwszy kruk Odyna w Świątyni Światła w Alfheim jest w południowej części budynku.
Podążając za Tyrem i Atreusem po okrągłych schodach, skorzystajcie z zejścia na niższy poziom świątyni. Kruk będzie schowany za kratą, użyjcie kryształu na ścianie, aby odbić topór i upolować ptaka.
Kruk Odyna #2 (Odin's Raven)
Drugi kruk Odyna ze Świątyni Światłą w Alfheim znajduje się w centrum regionu, na wyższym piętrze budynku.
Kruk będzie siedział obok schodów, niedaleko miejsca, w którym stoczycie walkę z grupą elfów.