God of War Ragnarok: Kuźnia (The Forge), Svartalfheim - sekrety, znajdźki God of War Ragnarok poradnik, solucja
Stąd dowiecie się gdzie znaleźć znajdźki (collectibles) w Kuźni (The Forge) w Svartalfheim w God of War Ragnarok – skrzynie Norn (Nornir Chests), Wiedza o świecie (Lore), artefakty, Kruki Odyna (Odin’s Ravens), legendarna skrzynia.
Ostatnia aktualizacja: 2 grudnia 2022
Kuźnia (The Forge) to region leżący w Svartalfheim w grze GoW Ragnarok. Na tej stronie wyjaśniamy jak zebrać wszystkie znajdźki (collectibles) z Kuźni, gdzie znaleźć legendarną skrzynię, skrzynie Norn (Nornir Chest), Kruki Odyna (Odin's Ravens), artefakty i Wiedzę o świecie (Lore) oraz Szczeliny Yggdrasilu (Yggdrasil Rifts).
- Wszystkie znajdźki
- Skrzynia Norn (Nornir Chest)
- Legendarna skrzynia
- Wiedza o świecie (Lore) #1 - Zwoje (Scrolls)
- Wiedza o świecie (Lore) #2 - Odczytane Runy (Rune Reads)
- Artefakt - Ślady przeszłości (Things Left Behind)
- Kruk Odyna (Odin's Raven) #1
- Kruk Odyna (Odin's Raven) #2
- Szczelina Yggdrasilu (Yggdrasil Rift) #1
- Szczelina Yggdrasilu (Yggdrasil Rift) #2
Wszystkie znajdźki
Na obszarze Kuźni w Svartalfheim znajdziecie następujące znajdźki i zadania opcjonalne:
- 1x Skrzynia Norn,
- 1x Legendarna skrzynia,
- 2x Wiedza o świecie,
- 1x Artefakt,
- 2x Kruki Odyna,
- 2x Szczelina Yggdrasilu.
Skrzynia Norn (Nornir Chest)
- Nagroda: Jabłko Idunn (Idunn Apple)
W rejonie Kuźni w Svartalfheim jest 1 skrzynia Norn, niedaleko torów. Będziecie mogli ją otworzyć dopiero po odblokowaniu włóczni. O tym kiedy zdobędziecie nową broń Kratosa przeczytacie na osobnej stronie poradnika: Jak odblokować włócznię?
Skrzynia będzie stała przy skałach, w pobliżu miejsca, w którym stoczycie walkę z mini-bossem Dreki. Należy wbić włócznię we wszystkie 3 runy i zdetonować je w tym samym czasie, aby odblokować skrzynię.
1 runa jest na skale obok skrzyni. Gdy podejdziecie do zbocza góry, w oddali zobaczycie 2 runę.
3 runa jest na skale przy torach.
Legendarna skrzynia
- Nagroda: Wybuch Atlasa - Mocny runiczny atak (Atlas Eruption - Heavy Runic Attack)
Legendarna skrzynia z Kuźni w Svartalfheim jest w górnej części tego regionu. Górną część Kuźni odblokujecie podczas przechodzenia 10 misji głównej - Odmienić Los (Forging Destiny).
Obok skrzyni będziecie przechodzić podążając za towarzyszem w misji głównej.
Wiedza o świecie (Lore) #1 - Zwoje (Scrolls)
- Nazwa: Szanowny Panie Nadzorco (Dear Overseer)
Zwój z Kuźni w Svartalfheim znajdziecie w środkowej części tego regionu.
Zwój leży niedaleko miejsca na ognisko, pod zniszczonym dachem.
Wiedza o świecie (Lore) #2 - Odczytane Runy (Rune Reads)
- Nazwa: Kuźnia (The Forge)
Wiedzę o świecie z Kuźni w Svartalfheim znajdziecie w północnej części tego regionu.
Runy napisane są na drewnianej ścianie obok bramy do Kuźni.
Artefakt - Ślady przeszłości (Things Left Behind)
- Nazwa: Granat Bariego (Bari's Grenade)
Artefakt z Kuźni w Svartalfheim znajduje się w południowej części tego regionu.
Przedmiot jest schowany za deskami pod drewnianą ścieżką.
Kruk Odyna (Odin's Raven) #1
1 Kruk Odyna z Kuźni w Svartalfheim jest w południowej części tego regionu.
Kruk przelatuje w kółko nad torami u podnóża góry, w miejscu w którym zakończycie podróż wózkiem górniczym.
Kruk Odyna (Odin's Raven) #2
2 kruk Odyna z regionu Kuźni w Svartalfheim jest na samej górze. Obszar ten zostanie odblokowany podczas przechodzenia 10 misji głównej - Odmienić Los (Forging Destiny).
Ptak będzie siedział na skale, niedaleko windy.
Szczelina Yggdrasilu (Yggdrasil Rift) #1
1 Szczelina Yggdrasilu z Kuźni w Svartalfheim jest w północnej części tego regionu. Górną część Kuźni odblokujecie podczas przechodzenia 10 misji głównej - Odmienić Los (Forging Destiny).
Wracając z Kuźni wbijcie 2 włócznie w szczeliny na skale, żeby dostać się na wyższy teren. Będziecie mogli zaliczyć tę znajdźkę dopiero po rozmowie z wiewiórką przy domu Sindriego i rozpoczęciu przysługi Zaginione lindwyrmy.
Szczelina Yggdrasilu (Yggdrasil Rift) #2
2 szczelina Yggdrasilu z Kuźni w Svartalfheim jest w centralnej części tego regionu.
Musicie pokonać wszystkich przeciwników, którzy wyskoczą ze szczeliny i ponownie wejść z nią w interakcję żeby zaliczyć znajdźkę.